- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Mobilarena
Samsung Galaxy A3 tudnivalók!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kokyt
senior tag
válasz RaveForce #48 üzenetére
Volt és van is nem egy samsung termék, amit használok. De egy név egyáltalán nem garancia semmire, még ha ezt is akarják/akarod elhitetni. Volt samsung nem épp alsó kategóriás notebook a kezemben, azon kívül hogy egy héten belül az egyik gomb membránja átszakadt (nem egyedi eset, 3 azonos, egyszerre vásárolt modellből 2-nél előfordult), és nulla nyomáspontja marad szinte semmi gond nem volt vele. Persze 4 hónap után a kijelzőn megjelentek a gombok széleinek vonalai, mert összeértek zárva, és egy évre rá elszállt az alaplap, javíthatatlan lett, és az árát visszatérítették, szinte semmi gond nem volt vele. Telefonoknál volt régebben aminek foltos volt a kijelzője, szerviz válasza: beázott. Igaz az indikátorok nem jelezték, de hát lehet azok is hibásak voltak.
Ehhez képest a fentebb említett huawei-ekhez szintén két év garanciát kapsz. Persze ez sem garantál semmit. Ha gondolják elismerik a hibát, ha nem, hát így jártál.
Az értékállóságot egy mindennapi használati tárgy esetében hagyjuk már. Nem kötvény ez, hanem egy telefon. Ha zuhan az ára, ami márpedig fog, akkor ez sem lesz értékállóbb mint bármelyik másik. -
Farkas82
tag
válasz RaveForce #48 üzenetére
Mindig felidegesítemmagam, ha valaki a samsung servízre, illetve minőségre mint előnyre hivatkozik. Történetem s4 gyel: gyárilag csíkos volt a kijelző, nembaj majd szerviz: elsőre elismerték, kicserélték a kijelzőt, ugyanolyan maradt, másodjára el sem ismerték, harmadjára látják, de nem tudják megjavítani, vigyem el bécsbe, ausztriai, a samsung központba, természetesen saját költségen, és ha szerencsém van kicserélik. 2 hónapon belül elromlott még a wifi, és a mikrofon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A22 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 15 Pro Natural 128gb - 1év Apple garancia, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen