Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yuno

    csendes tag

    Pár napja (csütörtökön) egy Ace 2 tulajdonosa lettem, a Tré mobile-nál vásároltam meg.
    Pénteken észrevettem, hogy a bal oldali menügomb (vagy funkciógomb) világítása pár helyen kiégett. Annyira nem volt feltűnő, de lehetett látni (mint a pixelhiba kb. ahhoz hasonlított).

    A közelemben van egy Samsung márkabolt és szerviz, gondoltam bemegyek, megmutatom kell-e aggódnom (ez már szombaton volt). Az eladó megnézte, és mondta vigyem vissza a telefont és éljek a 72 órás cseregaranciával, mert ez komoly hibának látszik. Jó, irány a Tré mobile. Kiderült, hétvégén sehol nem találok szervizt nyitva Tééknél. Tehát hétfő-kedd még benne van a „72” órába, tudtam meg az egyik eladótól.

    Hétfőn a Tré mobile-nál kezdtem. Miközben várakoztam a soromra, megnéztem a boltban kirakott Ace 2-t, és azon nem találtam világítási problémát. Sorra kerültem, mutatom a szervizesnek, közben hozzá tettem, hogy jártam a Samsung márkaboltban, és ők javasolták, hogy hozza vissza a készüléket. Úgy indított az ürge, hogy a Samsungos félrebeszél, mert ez nem hiba, amit a mellette lévő kollégája is megerősítette, szerinte kopásról van szó, vagy valami ilyesmi, de ez szerintük nem hiba (kopás??? új készülékről beszélünk). Jeleztem, hogy itt a boltban kirakott készüléken nincs ilyen hiba, de nem nagyon érdekelte őket. Mondtam, szeretnék a 3 napos cseregarival érni, mert ez bizony hiba. Volt egy kis vita, és mivel szerintük nem hibás a készülék, ezért nem cserélik a telefont. Viszont a normál garancia él, ezért a telefont elküldhetik a Samsunghoz bevizsgáltatni. Mivel mást nem tudtam kialkudni elfogadtam ezt a lehetőséget, de nem örültem neki, mert 15 nap a javítási idő, ami jobb esetben egy hét.

    Most kíváncsian várom, hogy mi lesz a végeredmény. Remélem kedd környékén már mehetek a boltba.
    Aztán persze megírom itt, hogy mit alkottak. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák