- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Locus Map (Free és Pro)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RangerFox
veterán
Tegnap sikerült több mint 4 órás kijelzőidőt elérnem, és kihúzott egy egész napot nálam. 45 perc YT, 40 perc játék, zenehallgatás Bluetooth-os hangszóróval, sok közösségi média (Facebook, Instagram, hivatalos appal, nem böngészőből). Fél kilenckor vettem le a töltőről, és éjfélkor dugtam rá. Azért egy 2,5 éves akksitól ez szerintem teljesen korrekt idő, szeretem ezt a telefont.
-
Milli82
tag
Na ma velem is megtörtént, ami már várható volt egy ideje.
44%-on fényképezés helyett kikapcsolt.
Majd csak akkor kapcsolódott be mikor rádugtam a töltőre.
Ekkor derült ki, hogy nem is merült le, hanem valamiért kikapcsolt.
Nem töltöttem tovább, de 15perc alatt 15%-ra merült.
Majd 5% és utána visszaugrott 11%-ra.Korábban rendeltem jóféle kínai aksikat, de azokat nem szívesen használom.
Nincs NFC bennük és nem fér bele rendesen az akkumulátor mert kissé nagyobb a kelleténél.Szóval aki Ali-ról rendelt már utángyártott aksit és jó, az szóljon. Megköszönném.
Asus AC85P - DS118
-
-
mykos
aktív tag
Én is mehetek vissza a speedshopba...Beraktam, kipróbáltam, működött. Az első fizetés működött, a másodiktól kezdve meg álltam hülyén, mert meg se mozdult a kártyaolvasó többet. Vissza a régi akku, működik
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
cozmo
őstag
válasz varjasz #12357 üzenetére
És csak úgy megjelent a gyökér az ajtóban, hogy "helo most jöttem add a telefont", vagy előttevaló nap felhívott, hogy jön? Akkora parasztok ezek hogy már fáj
Illene rájuk borítani már valamit.
Magyarul a szarszung felhasználó ha beszarik a telefonja, dekkolhat közel 1 hétig otthon, hogy várja a postást? ! Közben meg szarni sem mersz kimenni, mert mi van ha akkor csenget?[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
UfoZoli
aktív tag
Kötschög szarszung de már tényleg!
A novemberben kapott null kilométeres készülék 2 hónap után beszart. se kép, se hang. Megrendelem a házhozjövős szervizt, erre Pirike közli, hogy a Posta futár fog jönni a telóért.
Én balfasz meg megvettem a 3. évet is prémium gariba 14 ezer pénzért.
Ez miez már??? Ráadásul Budapesten lett volna a felvételi cím, de csütörtökön Budaörsön lesz dolgom, lehet hogy egy féltéglára kötözve fogom személyesen bevinni nekik.HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
-
Rover623
félisten
Az utolsó pár száz hsz. után egyre jobban várom a telcsit!
Úgy jó az élet, ha zajlik!primus inter pares
-
UfoZoli
aktív tag
Na, ma ez a levél ment a Samsung Magyarországnak:
Sok bizodalmam nincs benne, de akkor is, miez már???Tisztelt Címzett!
Szűk családom az elmúlt évek során több mint 800 ezer forint értékben vásárolt eddig Samsung termékeket (laptop, tablet, mobiltelefonok). Ezen termékeket maximális megelégedéssel használjuk mind a mai napig. Mondhatnánk, hogy márkahűek vagyunk.
Ugyanakkor szeretném jelezni, hogy szerződéses szervizpartnerük (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.) hozzáállása igencsak nem helyénvaló az utóbbi időben. Hogy miért is írom ezt?
Az eset röviden: 2015 áprilisában vettem az egyik Samsung store-ban egy gyárilag független Samsung Galaxy Alpha típusú készüléket. A készülék megjelenése pillanatában 2014 őszén a Samsung Galaxy S5-el egy szintre volt pozicionálva, ha nem följebb. Vagyis egy igencsak nagy tudású, és ennek megfelelően magas árú készülékről beszélünk. (A szoftveres terméktámogatás elmaradására, s annak hiányára nem térnék ki, hiszen arra Önöknek nincs ráhatásuk, ugyanakkor egy a megjelenése pillanatában „flagship killernek” titulált telefon esetében 2017-ben a Lollipop rendszer eléggé idejét múlt.) A készülék online regisztrációját követően, pedig mint minden Samsung mobiltelefon esetében 1+1 év garancia jár. Mivel a készülék prémium terméknek lett pozicionálva házon belül, így a kiterjesztett garancia teljes időtartama alatt igényelhetném a prémium házhoz jövős szerviz és assitance szolgáltatást. (Megjegyzem mivel a telefon ára a vásárlás pillanatában egy közepes tudású laptop áráéval vetekedett, ez azért teljesen normális, s nem egyedülálló a piacon.) Mindazonáltal egy kedves gesztus és ezért is választottam ezt a márkát, s kifejezetten ezt a típust.2016 novemberében úgy esett, hogy harverhiba (home gomb nem érzékelte a fizikai lenyomást) miatt igényelnem kellett a helyszíni szervizszolgáltatást a fent jelzett termék vonatkozásában. Szervizes kolléga a megbeszélt időben meg is jelent, s mondván hogy a hardverhiba nem javítható, rögtön cserélte a készüléket. (Hátlapot, akkumulátort és egyéb tartozékot nem. Még az eredeti gyári fólia helyett sem kaptam másikat.) A legérdekesebb az volt, hogy ez azért egy telefon esetében nevezhető fődarab cserének ,ugyanakkor a garancia időtartama nem kezdődött előről elölről. Ez azért eléggé aggályos, hiszen szembemegy a jelenleg hatályos Fogyasztóvédelmi törvényekkel.
Sebaj, gondoltam veszek gyári fóliát, ha találok, s mivel lehetőségem volt, vásároltam az online felületükön egy 3. évre vonatkozó prémium garancia szolgáltatást, potom 13.990 forintért.
Nos, a cseretelefon, mely elvileg új volt, két hónap után megadta magát egy felhasználói kikapcsolást követően. Bekapcsolni nem lehet, töltést nem vesz, pc nem ismeri fel. Megesik az ilyen, bár azért lássuk be elég kellemetlen egy két hónapos telefontól az ilyen, főleg hogy az ember nem csinál napi szintű mentést a dolgairól.
Hívtam ismételten a prémium házhoz jövős szervizt, hogy mi a helyzet. Közölték, hogy nem jönnek a készülékért majd küldenek Magyar Posta gyorsfutárt. (Megjegyzem nem egy borsodi zsákfaluba kértem a szervizes kollégát, hanem budapesti címre. De ha az előbbi esetről volna szó akkor is kötelességük lenne nekik felvenni a telefont és bevinni a szervizbe.) A prémium garanciának pont ez volna a lényege. Ezt a felárat fizettem meg a termék megvásárlásakor, valamint a kifizetett 3. éves garancia esetében is.
Arról nem is beszélek, hogy mivel úgy jött ki a lépés, hogy Budaörsön lesz dolgom így módomban áll személyesen is bevinni a telefont a szerviz központjába.
Több fórum bejegyzés igazolja, hogy mostanában ez a bevett szokás szervizpartnerüknél, a futár csak több napos késéssel jelenik meg átvenni a telefont.
(pl: https://mobilarena.hu/tema/re_samsung_galaxy_alpha_valoban_egy_karakter/friss.html
utolsó pár száz bejegyzésben nem 1-2 ilyen kifogás olvasható)
Telefonos visszahívást kérve többször volt rá példa, hogy „elfelejtettek” visszahívni, hiába adtam meg a nevem és telefonszámomat is helyesen. Ezt a szervizszolgáltatást semmiképp sem nevezném prémiumnak.Jelenleg szintén egy 2 éves prémium garanciával rendelkező S7-es készüléket használok, ami a Note 7-es készülék fiaskója után nyugodtan nevezhető a Samsung telefonok jelenlegi csúcsának. Kérdésem, hogy 1-1,5 év múlva, ha esetlegesen szükségem lesz a szervizszolgáltatás igénybevételére akkor is ilyen elbánásra számíthatok?
Kérem, jelezzék, ha így van! Nincs ezzel semmi gond. Hála istennek a kapitalizmus, s a fogyasztói társadalomra való berendezkedés megadja a lehetőséget arra, hogy az ember bármilyen más gyártó termékét is megvásárolja. (Máshol is el tudom költeni a levelem elején megjelölt nem kis összeget.)Kérem továbbá szíves tájékoztatásukat, hogy milyen jogorvoslati formával élhetek a szervizpartnerük nem szerződésszerű teljesítése végett!
Tisztelettel és köszönettel,
Budapest, 2017.01.25.
HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
-
cozmo
őstag
válasz UfoZoli #12363 üzenetére
Így kell ezt! Várjuk a reakciót majd talán egy hónap múlva....
Amennyiben az első évben volt a fődarab csere akkor kötelességük újra indítani a garancia időt. (Ezt már írtam) A saját garancia füzetük is tartalmazza. Azonban ha 2. évben akkor a nincs garancia újra indulás.
[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
UfoZoli
aktív tag
de akkor a 2 év garancia megnevezés is téves...
Az maximum csereszabatosság, vagy garantálják, hogy 2 évig lesz refurbished telo vagy alkatrész hozzá.
Az pedig nem garancia! Erre van valami szakszó, csak most nem jut eszembe.HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
-
cozmo
őstag
válasz UfoZoli #12368 üzenetére
Hívd fel az ügyfélszolgálatot, mert panaszkezelési azonosító számmal kell panaszt küldeni.
Tehát az azonosító szám a levél tárgya és kapcsolat@samsung.hu-ra kell küldeni!
De ezt úgyis elmondja majd a droid a telefon végén, már ha felveszik a telefont...[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
UfoZoli
aktív tag
válasz UfoZoli #12363 üzenetére
Nesze paraszt a válasz. Bár semelyik általam felvetett problémára nem reflektáltak érdembe. Azonosítószámot kaptam, így majd hétvégén nekiállok újból s pontokba szedve leírom nekik még1x hogy mik is itt a gondok:
Köszönjük, hogy kérdésével megkeresett bennünket.Sajnálattal értesültünk az Önt ért kellemetlenségről.
Engedje meg, hogy tájékoztassuk, hogy abban az esetben ha a szerviz a hibaleírás alapján azt állapította meg, hogy a készüléket szervizes körülmények közt tudják javítani, így szükséges a készüléket elküldeni a futárral a szervizbe. A Futár szolgáltatás igénylése után mindig felveszik a kapcsolatot ügyfeleinkkel és egyeztetnek a kiszállás időpontjáról.
Továbbá tájékoztatjuk, hogy az S7 készülékre elérhető a Prémium Assistance szolgáltatást is igényelhet hozzá. Ez előnye, hogy Önnek nem kell befáradnia márkaszervizünkbe, hanem kollégáink házhoz mennek a készülékért, és a javítás idejére cserekészüléket is biztosítanak.
Bízunk benne, hogy válaszunk hasznosnak bizonyult az Ön számára.
Továbbra is készséggel állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon bármely, Samsung termékekkel kapcsolatos kérdés esetén.
Tájékoztatjuk, hogy megkeresésének adtunk egy nyilvántartási számot: xxxxxxxxxxxx. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében erre is hivatkozhat következő megkeresésünkkor.
Üdvözlettel,
Gábor Zsuzsánna
Samsung Electronics Magyar Zrt.
ÜgyfélszolgálatHTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
-
udimension
csendes tag
válasz UfoZoli #12370 üzenetére
Ohhh Zsuzsánna már nekem is ismerős
A múltkor írtam, hogy nekem az 1 éven belül cserélték a telómat. Akkor ezek szerint onnan indul az újabb 1+1 év? Vagy csak símán 1 év? Vagy pontosan hogy? Mert ha bemegyek a májszarszung oldalra, ott már nem aktív az 1+1 év az Alpha telómra.... ugye én 2014. év november havában vettem az MM-ben.Ha az 1+1 év indul újra akár az első csere után, akkor kapják be, mert igényelném, hogy vigyék el és adjanak egy utalványt.
Ráadásul nekem a 2 év alatt 2x adtak új telót. (persze hátlap és akksi az maradt a régi)
[ Szerkesztve ]
-
Milli82
tag
Erre nem gondoltam... jogos.
De még várok a vétellel. Ugyanis Fr majd a legfrissebb T-s magyar firmware megoldást hozott. 2nap lazán kijön. Egy évvel fiatalabb kernel sokat dobott az üzemidőn. Elégedett vagyok.
A honor8on csak 2honappal fiatalabb kernel fut.Asus AC85P - DS118
-
cozmo
őstag
Dugják fel, és kívánom csak az okozzon nekik örömöt az életben, ha az vibrál a seggükben!
Szarjanak sünt!
UfoZoli: A sablon levél pedig vérlázító. Kurvára visszaírnám, hogy úgy adták el ezt a szart anno, hogy beígérték a HÁZHOZ JÖVŐ KIBASZOTT SZERVIZT.
Meg kéne futni egy kört a GVH (Gazdasági és Verseny Hivatal),hogy ez kimeríti a vásárlók szándékos megtévesztésének fogalmát! Beígérték, és most NEM TARTJÁK BE!
Ott hibáztál, hogy nem fenyegetted meg őket GVH val és Fogyasztóvédelemmel, Békéltető Testülettel, és az ide vágó paragrafusokkal. Csak ezekből értenek.
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
RangerFox
veterán
Azért egy kicsit visszavehetnétek a Samsung fikázásából. Nagyon negatívan hat az egész topicra, rossz olvasni, még ha igazak is a panaszok.
-
UfoZoli
aktív tag
válasz RangerFox #12376 üzenetére
Hát sajnos ezen telefonnal kapcsolatban cirka 26 hónappal a bemutatása után ilyen tapasztalatok vannak...
Mivé lenne a világ ha mindenki elhallgatná a hibákat. Ez nem a tv2. Itt a rossz is felszínre kerül, mind a készülékkel mind pedig a Samsung és annak szervizpartnerének vonatkozásában.
Fájó, mert a formavilága és kompaktsága még a mai napig jobban tetszik mint az utódénak, ami egy S7-es.
Az pedig kifejezetten szomorú, hogy bemutatásakor az akkori S5 fölé lett pozicionálva S6 csak fél évre rá jelent meg. Ergó két év múlva a mostani S7-eket is ugyan ilyen stílusba fogják kezelni.
Nagyon sokan ezt a telót 140-160 ezerért vették, mert hittek a hangzatos frázisoknak.
Azóta a Samsung a szériát kinyírta, helyette behozta a fapados A szériát. Terméktámogatás nincs főverzió frissítés megállt 1 azaz 1 darabnál.
Ez a szomorú, persze ha Andy Vajna tv-je kommunikálná akkor ebből is lehetne sikerstory-t kovácsolni, de lássuk be ez nagyon nem az.Nem volt szándékomban politikai vonulatot behozni a fórumra de jobb nem jutott eszembe....
[ Szerkesztve ]
HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
-
RangerFox
veterán
válasz UfoZoli #12377 üzenetére
Tisztában vagyok a helyzettel, de nem is erre fel írtam ezt. Azzal nincs semmi baj, ha leírják a tapasztalatokat a mobillal, vagy a szolgáltatással kapcsolatban. Egyszerűen csak rossz olvasni az ilyen "szarszung" "büdös paraszt" "gyökér" "rájuk kéne borítani" "dugják fel meg örüljenek ha vibrál" stílusú hsz-eket. Meg lehet ezt kulturáltan is fogalmazni szerintem.
jeni: Igen, júliusban vettem használtan az enyémet. Azóta a home gombja nehezen nyomódik be, az ujjlenyomat érzékelője már nem működik és nem akar a UPC-s WiFi Routerről a Google Playhez csatlakozni. Amúgy nincs vele különösebb bajom, mindenre elég amire én használom, 1,5-2 évig még megtartom, addig talán kidobnak egy értelmesebb méretű, jó hardverrel felszerelt masinát.
-
zhata
senior tag
Bocsáss már meg - meddig fogod még a Szar..ng (se.... nya..) bocs. szekerét tolni? Nekem ezerszer megérte váltani az OP3-ra!
Csak néhány olyan beavatkozás, ahol MEGMARAD a gari (vesd kérlek össze a Szarszunggal):- bootloader nyitás,
- rootolás,
- a többi ittLáthatod, hogy mindenhez RÉSZLETES video magyarázat is jön.
Elhiszem,hogy a Szarszungnál a knox miatt össze...od magad, és mindenkit arra bíztatsz, hogy NE rootoljon, de erre a természdetes válasz az lenne, hogy a Szarszung le van fosva.
Te meg ... .Utólagos bocsi, de most őszinte voltam.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
Az S7 mobillal nincs gond. AMÚGY vegyél vissza a stílusodból! Miért kell tulajokat arra biztatni,hogy a garanciális mobiljukat rootolják ezzel elveszve véglegesen a termék jótállását?
A történtek nem erről szólnak! Neked ezek szerint az a mobil jó ahol jogszerűtlenül bele lehet nyúlni szoftverileg? Majd ha lejárt a garancia akkor lehet javasolni ilyen fajta dolgokat. -
zhata
senior tag
Nehezen fogod fel.
Leírom tehát még egyszer.Az OP3 esetében - jogszerűen lehet - operációs rendszert módosítani, cserélni, stb.
Ha hiszed, ha nem.
Az, hogy a Samsung (látod, visszafogtam magam) esetében még KNOX-olnak is, több, mint gyalázat.
Ezt a rendszert ajnározni - szerintem - ... . (Megint visszafogtam magam.)[ Szerkesztve ]
-
nrg_52
addikt
válasz RangerFox #12376 üzenetére
Arra, amit a samsung ezzel a telefonnal muvelt, arra nincsenek szebb szavak.😂 Elso es utolso samsungom volt emiatt. Mondom ezt ugy, hogy amig nalam volt imadtam, mai napig hibatlan, most a felesegem nyuvi megelegedessel. De azert az embereknek altalaban rosszul esik, ha sz@rnak a fejukre.😊
[ Szerkesztve ]
Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.
-
UfoZoli
aktív tag
válasz UfoZoli #12370 üzenetére
Samsung saga level 99:
Tisztelet Samsung Ügyfélszolgálat!
Eredeti megkeresésemre (nyilvántartási szám: xxxxxxxxxxx) küldött válaszukat köszönettel megkaptam.
Ugyanakkor azt elolvasva, azzal kellett szembesülnöm, hogy az általam feltett kérdésekre és észrevételekre érdemben nem kaptam választ.
Akkor nekifutnék még egyszer, tételesen pontokba szedve, kiegészítve az aktuális problémám legfrissebb fejleményeivel.
1. Hogy lehetséges az, hogy a Galaxy Alpha típusú készülék 2014-es őszi piacradobásakor a Samsung telefonok csúcsát képezte, mégis a szoftveres terméktámogatás vonatkozásában 1 darab főverzió frissítés történt, az is csak jelentős késéssel? (KitKat-ről Lollipopra. Jelenleg pedig a Marshmallow utáni Nougat korszakban kezdünk átlépni.) A telefon megjelenési dátuma a Galaxy S5 és S6 készülékek közé tehető. Illetve az árcédulája is a két termék közé pozícionálta azt. Valamint az akkori iPhone versenytársának, meg flagship killernek volt titulálva.
2. Fent nevezett termék esetében hogy lehetséges az, hogy a prémium házhoz jövős garancia csak akkor jár, ha rögtön cserekészüléket hoz a szervizes kolléga, vagy úgy gondolja, hogy a helyszínen tudja azt javítani? Miért vagyok én köteles egy 140 ezer forintos telefont a Magyar Postára bízni a szervizbe való beszállítás vonatkozásában, mikor heti szinten van tele a sajtó a Magyar Postával kapcsolatos kifogásokkal? (Egy láncra fűzhető lyukas fakockát nem bíznék rájuk, nem hogy egy 140 ezer forintos telefont.)
3. Egy mobiltelefon esetében mi számít fődarab cserének? Feltételezem, ha a hátlap illetve az akkumulátor nem kerül cserélésre, de maga az egész telefon előbb említett tartozékok nélkül igen, akkor azt azért nyugodtan nevezhetjük fődarab cserének. A jelenleg hatályos törvények értelmében tartós fogyasztási cikkek esetében fődarab cserét követően a garancia időtartama újból kezdődik. Korábban vázolt esetben ez mégsem így történt. Akkor hogy is van ez? Önök törvénysértést követnek el azáltal, hogy nem a hatályos törvények szerint járnak el, megkárosítva ez által a vásárlókat?
4. Úgy adódott, hogy a problémás 2016. novemberében cserélt telefont személyesen vittem be a TMX-hez a budaörsi központjukba. Közölték, ha a gyári fólia sérül, vagy eltávolításra kerül akkor így jártam. Vegyek másikat ahol tudok, vagy találok. Hát ez nem így működik. Közölték tovább azt is, hogy mivel személyesen vittem be a készüléket javításra, így annak elkészülte után személyesen kell érte befáradnom, mert a prémium garancia ebben az esetben nem vonatkozik a javítást követő „kiszállításra”. Tényleg ez a prémium garancia? Illetve a szervizlap esetében a kolléganő kérdés nélkül jelölte, hogy nem tartok igényt cseretelefonra. Ezen események semmiképpen sem mondatják velem azt, hogy prémium szintű garanciakezelésben van részem. De még hagyományosnak is csak kis jóindulattal nevezném. Ezen mentalitás egy szürkeimportos telefonokkal foglalkozó sufni GSM bolthoz talán méltóak, de nem egy prémium garanciát hirdető nagyvállalathoz. Azt már meg sem említem, hogy élő ember által telefonon felvett adataimat követően soha nem történik meg a visszahívás megnevezett szervizpartnerük részéről.
5. Jelenleg egy Samsung S7-es telefonnal rendelkezem, ami szintén a prémium házhoz jövős garanciával rendelkező termékek körét képezi. Köszönöm, hogy eredeti válaszukban ezt is jelezték, de maximálisan tisztában vagyok vele, mint ahogy azt eredeti levelemben is írtam. Kérdésem, hogy cirka 1-1,5 év múlva mikor az aktuális csúcskészülékük mondjuk a Samsung Galaxy S9 lesz, majd akkor is ilyen hozzáállásra számíthatok a prémium garancia vonatkozásában?Megköszönném, hogyha válaszukban a fenti pontokban szedett kérdésekre érdemi választ tudnának nyújtani. A hármas és négyes pontok esetében pedig részletesen is kifejtenék azt!
Úgy gondolom eredeti levelem is világos és tiszta volt a felvázolt problémák vonatkozásában, így kíméljük meg egymást, hogy üres marketingfrázisokkal elégítsék ki tudásszomjam.Köszönettel,
Budapest 2017.01.27.
HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
-
smiti
addikt
Sziasztok!
Ha az ujjlenyomat olvasó nem működik, akkor mire számíthatok ha beviszem a Telekomhoz gariztatni?
A nagyfiam most találta ki, hogy kipróbálná de sajnos nem igazán sikerült. Azt írja ki, hogy indítsa újra a készüléket és próbálja újra.
-
UfoZoli
aktív tag
Hát ilyen hibával általában cserés rögtön a készülék. De miért nem hívtok házhozjövös szervizt.
Telekomon keresztül sokkal hosszadalmasabb, mint direktben a szervizzel felvenni a kapcsolatot.HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
-
UfoZoli
aktív tag
Prémium szerviz elvileg ha be van regisztrálva a telefon 2 évig jár a vásárlás napjától az ország bármely pontján.
Elvileg szervizes megy érte, javítás után pedig viszi vissza.
bár az utóbbi időben inkább Magyar Posta futárt küldenek maguk helyett.
viszont mindkét út gyorsabb ha kihagyod belőle a telenort.
elvileg van még nekik elfekvőben, s ha telefonon megkérdik milyen színű, nagy eséllyel rögtön csere lesz. Sa szervizes viszi az "új" telefont.
Ha pedig orbitális szerencséd van akkor a vételárnak megfelelő csereutalványt kapsz.
Annak beváltásáról és felhasználhatóságáról viszont érdemben nem tudok nyilatkozni.HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
-
Rover623
félisten
válasz UfoZoli #12388 üzenetére
Nagyjából minden ül, amit írtál...kivéve az Android verzió frissítést.
Azt nem kérheted számon rajtuk.
Igazából még így sem, hogy tavaly belengették a dolgot...
Az, hogy te, mint vásárló, fogyasztó, tulajdonos, akármi, mit vársz el ezen a téren, nem jelent semmit!primus inter pares
-
UfoZoli
aktív tag
válasz Rover623 #12394 üzenetére
Az jogos, tudom ez nem itt dől el.
Csak amikor be lett harangozva a teló a franc se gondolta hogy nagy kegyesen 1 darab főverzió frissítést fogunk kapni.
Ezt hívják szoftveres terméktámogatásnak, ami ennek fényében 2 évet sem élt a bemutatástól számítva.
Soha nem volt almás termékem, nem is vágyom rá, de ott nem így működnek a dolgok. Igaz minden egyes iOS úgy van megcsinálva, ha nem a legújabb telóra rakod, akkor a felhasználói élmény jelentősen romlik, azért hogy az új megvásárlására ösztönözzön.
Nem tudom mi lenne a legjobb megoldás, de biztos nem ez.HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
-
UfoZoli
aktív tag
Samsung szerviz level GODLIKE...
Cirka 27 órával azután hogy leadtam személyesen a telefont jött a mail hogy elkészült, átvehető.
A kereten és a képernyőn kívül mindent cseréltek. Alaplap, usb, home gomb.
Öröm és bodosság. Egészen addig amíg át nem veszem s főmenüben való lapozgatás után ki nem kapcsol magától.
Mondom ez így nem frankó. Még jó hogy 5 percen belül még 3x eljátszotta a szervizes kezében.
Mondom akkor most játszunk olyat, hogy a telefont futár hozta be, s ti megcsináljátok, szarrá tesztelitek, s majd futár fogja kihozni, oda ahova én kérem, s természetesen most ezt így nem vinném el.
Aszongya ezt a futáros dolgot egyeztetnie kell a főnökével. Mondom nekem is, mert az enyém meg azt nem nézi jó szemmel hogy naponta ide járok hozzátok...
De nem alap hogy ha valamit megcsinálsz akkor szétteszteled?
mert az ugye megvan hogy a prémium házhoz jövős csak akkor müxik ha jön is érte. Mert olyan nincs hogy te beviszed, s javítás után kiszállítást kérsz.[ Szerkesztve ]
HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
-
smiti
addikt
Ma én is leadtam itt Szolnokon a Samsung szervizbe a telefont, kíváncsi leszek mi lesz a végkifejlet.
A srác azt mondta, hogy 5-6 munkanap és telefonon értesítenek. -
UfoZoli
aktív tag
Csak egy tanács: ha adtál meg mail címet inkább azt nézdd.
Faszi mikor tegnap bent volt közölték vele hogy ja már 20.-án elkészült a telefon, mégis csak 23.-án telefonáltak neki, hogy mehet érte...
Ennyire prémium a prémiumHTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
-
bajtokarpi
senior tag
válasz UfoZoli #12396 üzenetére
Nekem nem működik az ujjlenyomat olvasója. de én be nem adom emiatt a szervízbe, mert amiket írtok még szarabb állapotban kapnám vissza. Inkább, ha nagyon fog zavarni, akkor rendelek kintről egy home gombot, nem egy nagy összeg. Felháborító amit művelnek.
battletag: bossi#2666
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Iphone 14 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs