Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pica

    csendes tag

    válasz David3 #1284 üzenetére

    Ebben nem értünk egyet. Szerintem a márka nem addig tart, amíg "elméletben" (mert az enyém ugye nem jött le) lejön a gyártósorról a termék és ha kimarad a dobozból az USB kábel, az a csomagoló hibája nem a márkáé, meg ha összetörve hozza ki a futár, az a futárcégé, nem pedig a márkáé. Nem.
    Mert nem csak addig tart a márka, amíg megérkezik a kezedbe. Nem. Mert még utána is kurva sokáig tart a márka. A szervízelés, az ügyfélszolgálat, a webshop, a fizikai bolt, és bárki olyannal beszélsz, akin Samsungos póló van, vagy értelemszerűen ilyen dolgokhoz kapcsolódóan bármi, az mind a márka. És ha ebből bárki hibázik, akkor a márka hibázik. Az ő felelősségük, hisz ezzel foglalkoznak (én például nem gyártok telefonokat), az ő alkalmazottaik.
    Szerintem ez ilyen egyszerű. Nem kell őket mosdatni, most a főoldalon olvasom, hogy rekord bevételük van, szóval szerintem ők is leszarnak engem, hisz megy a szekér.

Új hozzászólás Aktív témák