- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S6 Mielőtt felteszed a topikban a kérdésed, kérjük olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#91574272
törölt tag
Sziasztok,
Az S6 Clear Case tokkal kapcsolatosan több problémám is felmerült. Körülbelül 3 hete van meg a telefon, rögtön fóliával és tokkal vásároltam. Azonban a tokot 1,5 hét után cseréltetni kellett, mivel megrepedt a jobb alsó sarka. Sajnos a probléma ismét fennáll, a telefont nem dobálom, nem ejtettem le, egyszerűen a zsebemben hordom, mégis megrepedt ismét a jobb alsó sarka, ezen felül a tok össze is karcolta a fóliát (remélhetőleg csak azt).
A tokot nem szeretném ismét cseréltetni, már az előző cseréje sem ment zökkenőmentesen.Volt már valakinek hasonló esete, mi a bevett gyakorlat?
Van rá bármi esély, hogy valamilyen módon visszakapjam a tok árát és új fóliát tegyenek a telefonra a Samsung részéről?Illetve milyen tokot ajánlotok?
Ezt a 2-t néztem ki az első hozzászólás alapján:
[Spigen rugged armor]
[Spigen Neo Hybrid Metal]
Ez utóbbi elvileg befolyásolja a jelerősséget a fém keret miatt.Van tapasztalata valakinek ezekkel, vagy esetleg más ajánlott tok?
Előre is köszönöm a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
#91574272
törölt tag
Sziasztok!
Szeretném kitenni a lockscreen-re a DashClock Widget-et, de egyszerűen nem találom, hogyan lehetne ezt megtenni. (Régebbi Sony eszközön simán hozzá lehetett adni a lockscreen-en) Valaki tudna ebben segíteni?
A segítséget előre is köszönöm.
-
#91574272
törölt tag
Sziasztok!
Kezd kicsit elegem lenni a telefonom hülyeségeiből, most éppen azt játsza, hogy nem mindig ébred fel a power gomb használatával. Helyette a képernyő fekete marad és egy fehér x jelenik meg a jobb alsó sarokban. Telefon újraindítása sem segít, néha magától megjavul, de szombaton és vasárnap körülbelül egész nap használhatatlan volt a telefon. Tegnap este feltettem tölteni a telefont, reggelre ismét jó volt. Azonban bármi is okozza ezt nagyon bosszantó, mivel bármikor bekövetkezhez előjel nélkül és akkor ott vagyok telefon nélkül.
Ma megyek a Samsung szervízbe, szerintetek mi lehet a baj? Van-e reális esély arra, hogy kicserélik egy teljesen új telefonra vagy ne adj isten, hogy vissza kapjam a pénzem?
A lehető legrosszabb telefonom, ami valaha volt, és mondom mindezt úgy, hogy alig van meg 4 hónapja.
-
#91574272
törölt tag
válasz bulikavagyok #14222 üzenetére
Persze, csak amikor majdnem 300 ezer forintot kifizet az ember és 4 hónap alatt 5. alkalommal kell valami szoftveres vagy hardvers hiba miatt a szervízbe menni, akkor már kezd elszakadni a cérna.
-
#91574272
törölt tag
válasz #91574272 #14224 üzenetére
Kis helyzetjelentés:
1. Elmentem ebédszünetben a Váci úti szervízbe, bejelentettem a problémát, kis tanakodás után arra jutottak, hogy majd lecserélik a keretet a gombokkal együtt (magyarázhattam nekik, hogy a gombok jók), de közölték, hogy csak holnap tudják átvenni.
2. Munka után éppen a Westend-ben volt elintézni valóm, amikor a telefon ismét produkálta a hibát, este 7 óra volt, gyorsan átmentem a szervízbe ismét, hogy láthassák, miről is beszélek. Hárman nézegették a telefont, de ilyet még egyikük sem látott.
Egyikük elkezdte felvenni az adatokat a bevizsgáláshoz, míg a másik kettő delikvens azon tanakodott mi lehet a baj. Majd egyikük elvitte hátra a telefont, hogy megpróbálják újratelepíteni az Android-ot.
Kisvártatva visszatér, az újratelepített telefonnal, melyet még átadás előtt sikeresen leejtett. Ennek nyoma nem volt, azonban láttam, hogy a fólia nem egészen olyan állapotban volt a telefonon, ahogyan én azt átadtam. Mint kiderült a nagy tanakodás közepette a harmadik ember leszedte a fóliát.
Természetesen szóvá tettem az esetet, melyet annyival nyugtáztak, hogy sajnálják, fóliát nem tudnak adni, mert azt nem tartanak. Erőt vettem magamon és annyiban hagytam, mondván, hogy az a legkevesebb, csak végre a telefonom legyen jó. Sajnos a remény elég gyorsan elillant, haza sem értem még, a telefonom továbbra is produkálja a hibát, ergó használhatatlan, pedig még csak a kezdeti beállításokon sem mentem végig (így a korábbi feltevés, hogy valami app megkavarhatta a rendszert, érvényét veszítette).Holnap így egy újabb kör vár rám a szervízben, mondanom sem kell, egyre feszültebb állapotban.
-
#91574272
törölt tag
Sziasztok,
https://www.youtube.com/watch?v=GtdahXCetu4
Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Sajnos az én telefonom is produkálja, és nem tudtak vele mit kezdeni a szervízben sem, szoftvereléssel elintézik a dolgot legtöbbször (állításuk szerint usb portot és alaplapot is cseréltek már), ettől függetlenül a probléma rendszeresen előjön, a telefon pedig használhatatlan.Nagyra értékelném a segítségeketek, már több ,mint egy hónapja küzdök ezzel a problémával...
[ Szerkesztve ]
-
#91574272
törölt tag
válasz #91574272 #15243 üzenetére
Úgy látszik, hogy nem elég a már említett probléma, most a telefon valamiért folyamatosan bekapcsolja az "energiamegosztást", kikapcsolni nem tudom, csak felfüggeszteni, de folyamatosan bekapcsolódik és meríti a telefont.
Ötlet valakinek erre?
[ Szerkesztve ]
-
#91574272
törölt tag
Ez egy nagyon jó kérdés, sehol nem találtam a beállításokban ilyet, az oldal amiről a képet csináltam a notification-re kattintva jött be.
Most a következő üzenet fogadott:
"Az eszközhöz energiamegosztó kábel csatlakozik. A kábel a fogadó eszköz csatlakoztatása nélkül is meríti az akkumulátort."Természetesen a telefonhoz az ég világon semmi nem csatlakozik. Lehet ez is összefügg a másik hibával, amikor a telefon azt hiszi, hogy a Samsung VR szemüveghez van csatlakoztatva...
[ Szerkesztve ]
-
#91574272
törölt tag
Sajnos ismét meg kellett válnom telefonomtól. Kis levelezés után a Samsung központi iroda bekérte a papírokat, elrendeltek egy bevizsgálást. A szakvélemény eredményeképpen, vagy ismét javítják a telefont, vagy csereutalványt adnak. Rákérdeztem a készülékcserére, amiről jól kioktattak, hogy badarság.
A központi irodának is azért írtam már, mert meguntam a szervízbe járni...Tényleg ennyit kell szenvedni azon, hogy újra használni tudjak egy 270 ezer forintos telefont?
Nevetséges. -
#91574272
törölt tag
válasz Markizmark #15821 üzenetére
Egyébként én hardveres és szoftveres együtállásra tudok gondolni. Szoftveres részről a Samsung kiírthatatlan VR szoftverére (törölni nem lehet, a kényszerleállítás is csak ideiglenes megoldás). Hardveres oldalról pedig egy hibás USB csatlakozóra (általában vezetéknélkül töltöm egyébként), mert mindkét esetben azt hiszi a készülék, hogy valami csatlakoztatva van. Első esetben a VR szemüveg, második esetben egy energiamegosztó kábel.
Egyébként én gyanakszom, hogy nem is cseréltek semmit a készülékben, mivel a garanciakönyv kitöltését is el akarták sunnyogni, illetve alaplapcsere esetén szerintem legalább a MAC címemnek változnia kellett volna...
Kékes525: Gyakorlatilag de, csak kérdés eljutunk-e erre a pontra, vagy még mindig javítással próbálkoznak.
[ Szerkesztve ]
-
#91574272
törölt tag
válasz #67656192 #15824 üzenetére
Igen, viszem vissza mindig, csak ennyi idő után már bosszantó.
Kékes525: Balszerencséjükre akkor rossz emberrel kezdtek ki, nem fogok csak úgy beletörődni a dolgokba.
Angel78: Én is ebben reménykedek, hogy aztán végre magam mögött hagyhassam ezt az egész herce-hurcát. Sok időt, energiát felőröl a folytonos viaskodás a szervízzel.
Abban viszont egyetértek veled, hogy egy prémium kategóriás termék esetében, én sem ezt a hozzáállást vártam volna, legyen szó bármilyen szerződött szervízről.
Hát ezek után én sem fogok rögtön rohanni, hogy ismét Samsung terméket vásárolhassak, azt elhiheted.mati12: Eleinte én is próbálkoztam ezzel, de nekem sokszor már az újraindítások sem segítettek. Néha ami helyre tette a rendszert az volt, amikor párszor bedugtam/kihúztam a töltőkábelt, de utóbbi időben már az sem. Nekem is volt, hogy jó volt egy ideig, de a probléma mindig visszatért.
stevve: Ezzel egyetértek, csak az ember mégis az ott kapott tapasztalokat a Samsung-hoz fogja társítani. Egyébként én a Váci úton lévő szervízbe mentem a telefonnal mindig. A központi irodával folytatott levelezés eredményeként, el lett küldve a telefon a Telemax-hoz Budaörs-re bevizsgálásra. Az innen visszakapott szakvéleménnyel ismét fel kell keresni a Samsung központi irodát, hogy elbírálják mi legyen a megoldás a sorozatos szervízelések után. A szervíz szerint javítás/csereutalvány ocpió van, én már az utóbbit kérvényeztem.
Balduran: Nincs olyan, hogy készülékcsere. Kész csoda, ha a szervíz tud biztosítani egy cserekészüléket, amíg a telefonodon dolgoznak, de például sim kártya átalakítót már nem tudnak adni...
[ Szerkesztve ]
-
#91574272
törölt tag
válasz mati12 #15835 üzenetére
A Samsung saját szoftvere. Én azt vettem észre, hogy azt akarta volna telepíteni legelső körben a telefon, de valami oknál fogva megakadt még mielőtt el tudta volna kezdeni. Egyszer hallottam, hogy egy gépi hang valami VR-al kapcsolatos szöveget mondott be, mikor bekövetkezett a hiba.
Littlecar: Arról nem is beszélve, hogy cserekészüléket most magamnak intéztem, mert már nem volt nekik.
[ Szerkesztve ]
-
#91574272
törölt tag
Sziasztok!
A meghibásodott Galaxy S6 helyett, 2 hónapos procedúra után csereutalványt ad a Samsung, pénzt azt nem.
Van-e esetleg valaki akit érdekel ez az utalvány (az Allee-ban lévő Samsung üzletben lehetne beváltani), a megfelelő összegért cserébe?
Nekem soha többet nem áll szándékomban bármilyen kapcsolatba kerülni a gyártóval, vagy annak akármely termékével.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- SörcsaPH!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kerékpársportok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- XGS24 - Túlélő-akciójáték lesz az Atomfall
- További aktív témák...
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független megkímélt 2025.12.27. Apple garancia!
- Samsung Galaxy S24 128gb Cobalt Violet - Újszerű, akár beszámítással
- Iphone 6S silver 64GB 81%akku Alkuképes
- Új - Apple iPhone SE 2022 64GB - Red- Gyárilag független
- iPhone 12 Mini / 64GB / 90% akksi (1 éves) / Kék / Telekom / Szép
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen