Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gaucho

    tag

    válasz znagy69 #5028 üzenetére

    Nagyon úgy néz ki,hogy nem tudom sajnos.Ha már egyszer ők hívtak.Nem valami bizalomgerjesztő a Samsung részéről,hogy a tavaly függetlenül 230ezerért vásárolt prémium telefonjukra elméletileg érvényes Premium Assistance szerviz szolgáltatásuk(hiszen még 10.01. előtt regisztráltam) szart sem ér.Bár közben megszüntették a háztól-házig garanciát,de reméltem,hogy ez még rám érvényes és ők maguk intézik a javítást.Mint ahogy írják is az oldalukon.Kitöltöttem a szerviz igénylést,rá kérdezve arra,hogy hova menjenek a készülékért és kérek-e csere telefont.Most meg látom a MySamsung fiókomban,hogy hirtelen nem vagyok jogosult a prémium garanciára.Hmm...Ráadásul úgy néz ki tipeghetek be egy előtte nem is említett szervizhálózathoz,aminek finoman szólva sincs jó híre kicsiny hazánkban.Ennyiért nem ezt vártam és nem is így voltam értesítve.

Új hozzászólás Aktív témák