Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bossi

    őstag

    Tudom, van akinek már sok ez a torzítás téma az nem olvassa el ezt...

    Írtam a Samsungnak a torzítással kapcsolatosan a válasz:

    "Sajnálattal értesültünk a történtekről.

    Engedje meg, hogy tájékoztassuk, hogy a beküldött elérhetőségen nem tapasztaltuk a leírt rendellenességet ezért felajánlanánk Önnek az díjmentesen elérhető Prémium távkezelés szolgáltatásunkat.

    Annak érdekében, hogy teljes körűen kivizsgálhassuk az Ön által tapasztalt jelenséget, az S7-es készülékre elérhető Prémium Távkezelés szolgáltatásunkat ajánljuk szíves figyelmébe. Ennek segítségével technikus szakértőink ellenőrizni tudnák, hogy pontosan milyen beállítások mellett tapasztalható a kamerával kapcsolatos rendellenesség. Megkérjük, hogy amennyiben szeretne élni ezzel a lehetőséggel, jelöljön meg egy alkalmas időpontot, amikor megkereshetjük további egyeztetés végett, és egy telefonszámot, amelyen hívhatjuk.

    Amennyiben a távkezelés során elvégzett műveleteket követően is tapasztalható lesz a kamera torzítása, technikusunk tájékoztatni tudja a további lehetőségekről is.

    Bízunk benne, hogy válaszunk teljes körűnek és hasznosnak bizonyult az Ön számára.

    Amennyiben további segítségre van szüksége, állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

    Üdvözlettel,
    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat"

    amit küldtem nekik képet az innen volt utólagos engedelmével a8l fórum tásnak :), de szerintük azzal nincs probléma.

    Erről a képről van szó:[link]

Új hozzászólás Aktív témák