- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Vége a Swype billentyűzet támogatásának
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
-
Mobilarena
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
azigazimoris
aktív tag
Olyan hibával találkozott már valaki, hogy nem lehet tölteni a telefont hálózati töltőről és USB 2.0-ról sem ?
Négy töltővel és kábellel próbáltam, mindenféle variációban, de nem ....
Egyedül a melós gépem USB 3-as csatijával tudok bele energiát varázsolni.
Most nyomtam egy FR-t, de az sem segített.
Ez így hogy ?[ Szerkesztve ]
Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra
-
rebelinside
tag
válasz azigazimoris #49201 üzenetére
Nekem volt ilyen, kb. fél év után. Szerviz lett a vége, a csatlakozó sérült meg, mivel garis volt nagyon nem akadtam fenn rajta. Nagyon későn vettem észre, mert vezeték nélkül töltöm normál esetben, és egyszer kellett vezetékessel és néztem hogy nem tölt semmit... USB 3-al nem próbálkoztam akkor, így nem tudom azzal mi lett volna.
-
azigazimoris
aktív tag
válasz rebelinside #49202 üzenetére
Most lesz egy hónapja, hogy alaplap és akksicsere volt, elvileg azt frankón megcsinálták.
Picit mindig tartok a szerviztől, nehogy visszavágják a garit, mert sérültnek találják mondjuk az USB csatit, és csak szétbarmolás után veszik észre .
De valószínűleg megint szerviz lesz ...Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra
-
glacious
addikt
válasz azigazimoris #49203 üzenetére
Próbáltad kitisztítani a csatlakozót?
-
vohanyi
senior tag
válasz azigazimoris #49203 üzenetére
alkoholos fogkefe csodákat csinál, akár beszéd hangszórónál, akár usb csatinál ...
-
azigazimoris
aktív tag
válasz glacious #49204 üzenetére
Persze.
IPA, fluxtisztító, PCB tisztító szuperkefe, szigorúan ESD védett környezetben, ha már ilyen helyen töltöm az időmet
És csak az az egyetlen USB 3 port bírja működtetni[ Szerkesztve ]
Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra
-
taranis
addikt
válasz no more #49210 üzenetére
Hohó, óvatosan a kijelentéssel! Nekem most fog harmadjára visszamenni kijelzőcserére a készülék a csíkos kijelző miatt. Felhívtam a központi ÜF-et, hogy mi kell ahhoz, hogy végre ne a kijelzőt cseréljék, mert úgyis újra előjön. Azt mondták csak akkor lesz készülék csere, ha a szerviztől olyan lap jön vissza, hogy nem javítható a hiba alkatrész cserével. Márpedig onnan mindig az fog visszajönni, hogy kijelzőcserével javították. Kérdeztem emiatt, hogy akkor hogyan értelmezik pl. a szériahiba fogalmát, mi számít annak. Erre mondták, hogy az S7E-nél nincs ismert szériahiba. Aha...
colorizer.net
-
taranis
addikt
válasz dragon1993 #49212 üzenetére
Cseréltek egyet az első évben, aztán a másodikban, majd vettem kiterjesztett garanciát, ez alatt vagyok most, és megint csereérett. Jövő tavasszal ez is lejár, szóval odáig tart az "örök élet".
colorizer.net
-
Krisz1000
tag
köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat call recorder ügyben
bocs h nem tagellek be titeket de nagyon pörög a topik,
most okosteló nélkül alig bírom követni -
Nagya21
addikt
válasz alcapone386 #48685 üzenetére
Hali!!
Én is rendeltem micró SD karit az ajánlásod alapján még 13.án, azóta a szállítás státusz : On Hold
Másnak is? vagy csak nekem?
Üdv Nagya[ Szerkesztve ]
Telefonoknak 2 nagy ellensége van: H2O, és a Gravitáció
-
taranis
addikt
válasz taranis #49216 üzenetére
Ha jól látom annyit hibáztam a számolással, hogy az első évben a kicserélt fődarabra újraindul a garancia. Gondolom a kijelző fődarab, de erősítsen meg valaki. A kiterjesztett jótállás és a megvásárolható kiegészítő jótállás időtartama alatt viszont már nincs ilyen, szóval ez azért nem örök élet.
colorizer.net
-
taranis
addikt
válasz taranis #49220 üzenetére
Nálam például úgy volt, hogy 2016-04-12 a vásárlás dátuma, 2016-07-12 az első kijelzőcsere időpontja, és 2017-10-05 a második. Szóval ha elsőre hosszabbodott is a kijelző alapjótállási ideje 2017-07-12-re, a második javítás már sajnos ezen kívül esett, rosszul emlékeztem erre. És most lenne a harmadik csere. Durva azért, hogy ilyen rövid ideig bírják.
[ Szerkesztve ]
colorizer.net
-
-
taranis
addikt
válasz dragon1993 #49222 üzenetére
A te telód legalább tudta, hogy mikor illik meghibásodni
colorizer.net
-
gerner1
Topikgazda
válasz dragon1993 #49222 üzenetére
A cserélt alkatrészre csak 6 hónappal hosszabodik a garancia, az is attól a dátumtól amikor javítva kiadták neked. Ergo, ha 2017.05.08 -án volt kijelző cseréd, akkor az arra vonatkozó meghosszabított garanciaidő lejárt 2017.11.08 -án. A kijelzőre a második évben is van garancia, csak az abban az időszakban végzett javítás (bármi is legyen az..) nem hosszabbít semmit. Tehát hiába volt megint 2017.05.08 -án kijelző cseréd, a garanciád lejárt 2018.05.12 -én.
A garancia idő -teljes egészében-, csak komplett készülékcserénél indul újra .[ Szerkesztve ]
-
gerner1
Topikgazda
válasz taranis #49227 üzenetére
Így van. Egy szürke importos esetében lehetne effektíve "hosszabbodásról" beszélni, mert azokra nem érvényes a +1év kiterjesztett korlátozott garancia időtartam.
Tehát, ha ugyanezekkel a dátumokkal egy szürkeimportost vizsgálunk, akkor arra elmondható lett volna, hogy a kijlezőre 2017.11.08 -ig meghosszabbodott a garanciaidő.
[ Szerkesztve ]
-
dragon1993
őstag
-
ElFeo
tag
Ez egy kiváló telefon-mondom ezt úgy, hogy a lila csíkos kijelzőhiba nálam is megjelent-és még mindíg felveszi a versenyt a mai csúcskészülékekkel.
Az már más lapra tartozik, hogy egy garancia nélküli, használt készülék mennyit ér meg. Szerény véleményem szerint 70.000 HUF-ot biztosan nem. -
taranis
addikt
válasz dragon1993 #49229 üzenetére
Nem hiszem, a Samsungos warranty cardon is ez van:
"7.2 A dolognak az alapjótállás időtartama alatt elvégzett kicseréléssel
vagy a kijavítással érintett részére a jótállás újból kezdődik. Ezt a szabályt
kell alkalmazni arra az esetre is, ha az alapjótállás időtartama alatt elvég-
zett kijavítás következményeként új hiba keletkezik. (Ptk. 6:163. § (5))"Egyúttal nem látok sehol sem infót 6 hónapról.
colorizer.net
-
Gery0505
tag
válasz alcapone386 #49199 üzenetére
Lehet, hogy valaki fejlövést kapott telefonálás közben.
Nem kell ennek a telefonnak garancia, hiszen működik."Failure is always an option." Adam Savage
-
taranis
addikt
Érdekesség: miután a telefonos ügyfélszolgálattal nem jutottam dűlőre, írtam emailt is a Samsungnak, hogy hány kijelzőcsere kell ahhoz, hogy végre mást is cseréljenek. Itt már nem hajtottak el, hanem megkértek, hogy küldjek át scannelve minden infót a vásárlással és az eddigi szervizelésekkel kapcsolatban, és akkor elbírálják a kérésemet. Ezen ne múljon, egy próbát megér.
colorizer.net
-
Gery0505
tag
válasz taranis #49221 üzenetére
Próbáld meg megbeszélni a szervizzel, hogy ne csak gépiesen cseréljék, hanem teszteljék is le a csíkos kijelzőt egy másik keszüléken, alaplapon. Ha azon is olyan csíkos a kijelző akkor valóban az a rossz. De ha nem, akkor az alaplap, vagy a szalagkábel csatlakozója, érintkezője nem jó. Az ilyen visszatérő rejtett hiba csak így deríthető ki. Vagy a fórumon is van egy srác, aki vállal javítást, a múltkor Gerner1 kolléga linkelte be valakinek. Hátha Ő jobban tud ebben segíteni, hogy jobban átnézi a telót.
[ Szerkesztve ]
"Failure is always an option." Adam Savage
-
Gery0505
tag
válasz taranis #49236 üzenetére
Igen, azért is javasoltam Neked ezt, mert én is szervizben dolgoztam (nem teló szervizben ), és az esetek nagy részében segített ez az összehasonlító elemzés. Ha nagyon nem találtunk egy hibát, és a készülékben volt sok panel, akkor egy ugyanolyan jó készülékből való cserélgetéssel be tudtuk határolni, hogy melyik panelon van a hiba. Így jóval egyszerűbb volt a javítás.
Ha nem boldogulsz a Samsung szervizzel, akkor próbáld meg megkeresni azt az itteni kollégát, aki javít ilyen telókat, hátha csak át kell forrasztani az alaplapon a csatit és már jó is. Aztán viszel neki egy láda sört, vagy amit kér."Failure is always an option." Adam Savage
-
taranis
addikt
válasz gerner1 #49239 üzenetére
Igen ezt tudom. Viszont a tisztánlátás végett felhívtam a Samsungot ÉS átugrottam a legközelebbi Samsung szervizbe is. Mindkét helyen azt az infót kaptam, hogy mobiltelefonok esetén tökmindegy, hogy mit cserélnek, semmi sem hosszabbodik sehová. A szerviz annyit hozzá tett, hogy az alaplapcsere volt ilyen régen, de most már az sincs.
colorizer.net
-
taranis
addikt
válasz dragon1993 #49243 üzenetére
Na azt meg elfelejtettem megkérdezni, pedig jó lett volna.
colorizer.net
-
stefi68
addikt
Nahát, mik vannak...
Az előbb hívtak egy BP-i számról, amire kiírta a telefon, hogy BP-i és a "Hívó szám valószínűleg SPAM".
Rákerestem a kihivott.hu-n és valóban.
Állítólag biztosítási ügyben ügynöki tevékenységet folytató cég munkatársai hívogatják az embereket.◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
vasi89
addikt
válasz taranis #49241 üzenetére
ezt nem a samsung dönti el, hanem a jogszabály és tudtommal azon nem változtattak. Fődarab azaz alaplap vagy egész telefon esetén újraindul az 1 év, minden másra pedig fél év van. úgy látom a szerviz még mindig olyan mint évekkel ezelőtt.
Eddig iphonet használtam de mindig szolgáltatósat. A gyorsabb ügyintézés miatt elvittem hivatalos szervizbe. Kb. 3 hónap volt hátra a gari időből de cserélték az egészet viszont a gari papíron semmi nem volt jelezve mert, hogy telenorosba ők nem írhatnak bele. Bementem a telenorhoz a csereigazolással, hogy akkor legyenek szívesek ezt bejegyezni, majd több ügyintéző is elhajtott h miért is indulna újra. Visszamentem a szervizhez, ők meg ismét a telenorhoz küldtek aztán mikor elegem lett, telefonon felhívtam a szerviz központi számát és ott mondták, hogy újra indult az 1 év és hozzájuk kell vinni bármi gond esetén. A legjobb az egészben, hogy én ezt tudtam és a telenornál jeleztem is, amire az volt a válasz h rájuk ez nem érvényes szóval nem szabad hinni a buta ügyintézőknek, ebben az országban a garanciális ügyintézés az még mindig vicc kategória.
[ Szerkesztve ]
-
#77646080
törölt tag
válasz stefi68 #49245 üzenetére
Igen, ez egy hasznos funkció. Először a fiam A3 (2017) telefonján találkoztam vele, utána a Galaxy S7 7.0 és 8.0 XEH fw alatt is működött. Én is szoktam ellenőrizni az ilyen hívások hátterét (a neten), utána mennek is a tiltólistára. Ahogy gyarapodik a számok bázisa, úgy ritkulnak az ilyen kéretlen megkeresések.
-
taranis
addikt
válasz vasi89 #49246 üzenetére
Ja, erre linkeltem korábban a Ptk. 6:163. § (5)-t. Nem csak a Samsung, de sok más cég is szarik erre, marad az, hogy az ember nekiáll fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni, csak az meg kinek hiányzik.
Amúgy az hol van, hogy nem fődarabnál 6 hónap? Nem találok erről semmit.
(A vicc az, hogy a linkelt szöveg Samsungos garanciajegyen található.)[ Szerkesztve ]
colorizer.net
Új hozzászólás Aktív témák
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
- Galaxy S7 topik.
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- iPad topik
- Warhammer 40.000
- Napelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nők, nőügyek (18+)
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs