Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • samu74

    addikt

    válasz maximilian4 #36700 üzenetére

    A szolgáltatót ki kell kerülni szervizkor.
    Mondjak ellenpéldát, nekem hibátlanul adták vissza és még olyanokat is cseréltek amivel nem volt gondom(home gomb, hangszóró).

    -----------

  • papi77

    addikt

    válasz maximilian4 #36700 üzenetére

    Én most kaptam vissza a szervizből a telt.Kijelzőhibával adtam le,és ugyanúgy karcmentesen kaptam vissza! Igaz,hogy kicserélték a kijelzőt,hangszórót,meg az usb aljzatot,viszont hibás érintővel kaptam vissza :DD
    Úgyhogy lesz mégegy köröm...

    Az első: NOKIA 1611

  • #14379520

    törölt tag

    válasz maximilian4 #36700 üzenetére

    Azért ez nem olyan tipikus szerintem.
    Nekem nem volt soha ilyen gondom, pedig sokszor küldök be Samsungot és Huawei-t is.

    De tudjátok, általában csak a rosszat írják meg ide, a jót nem mert minek. Ne temessük azért a szervizt, a garanciális javításhoz jogotok van.

    Én leginkább postán szoktam beküldeni, ott én csomagolom be és én írom a bejelentőlapot is.

    Szolgáltatók közül csak a Telenornál küldtem be eddig ilyen telefont párszor , a többi szolgáltatóval nincs (szerviz) tapasztalatom.
    Ők valóban ráírták, hogy karcos (pedig alig volt rajta valami), de nem volt gond.

    Viszont ezt azért nem szeretem, mert lassabb és kevésbé kényelmes mint a postai beküldés.

    Aztán ott vannak még a helyi szervizpontok, ahol szintén le lehet adni.
    Itt elvileg helyben is tudnak javítani, de sok esetben inkább továbbküldik a központi szervizbe.

    Velük jó tapasztalataim voltak (korábbi Samsungot ide vittem párszor, meg van LG a családban amit csak ide vagy szolgáltatóhoz lehet vinni)
    Ők már jobban megnézik a telót, de nem szőrszálhasogatóak. Ha csak a kereten van karc, akkor azt írják rá.
    Itt a legjobbak a reklamálási esélyek, bár nekem nem volt rá még szükségem.

    Van még Budapesten a Samsung átvevőpont/gyorsszerviz, ami szintén ilyen - ha valakinek ez esik útba. Itt azonnal javítanak mindent, nincs szállítás se mivel ez a központi szerviz.

    Nekem a legdurvább ami eddig történt, hogy egy hasonló telefon (nem levehető üveghátlap - Huawei) a hátlapot rosszul illesztették vissza, körömmel be tudtam nyúlni a hátlap és a keret közé egy ponton - ami ugye azért mégiscsak nem jó.

    Itt visszaküldtem (postán), szó nélkül javították.

    Korábban is volt ilyen gondom egy régi Samsunggal (Ace 3), annak az akkumulátorfedele ugyan levehető volt, de ők a hátlapot(!) rakták vissza rosszul és ezért az akkufedél nem illeszkedett egy ponton, feszült.

    Én azt javaslom továbbra is, hogy ne féljetek a szerviztől. Azért ennyire nem rosszak hogy be se küldjük a telefont.
    Én is küldtem már S7 edget nem egyszer. Soha egy karcolás nem keletkezett rajta, pedig azt mindig postán küldtem. (már nagy rutinom van a csomagolásban is :DDD)

    Nem tudom így képek nélkül, hogy mennyire durva a dolog.
    De ha pl. hosszában végigkarcolták a hátulját, akkor ne
    hagyjátok annyiban.

    Nyilván ezt nehezebb lesz bizonyítani, mint az én illeszkedési gondomat, de ők is fényképezik a telefont beérkezéskor (ezt a szerviz honlapján, a munkalapkeresőben tudjátok megnézni).

    Azt kellene megnézni, hogy ott is olyan-e már a telefon.
    Ha ott még nem és valóban látványosan csúnya lett, akkor látok némi esélyt a kártérítésre. De tudjátok 'jelentéktelen hibánál javítási igénynek helye nincs', szóval egy apró karc miatt én nem járatnám le magam, ezt ti látjátok hogy milyen a sérülés. Lehet jogos is a dolog, végülis ők is emberek, hibázhatnak. Amíg helyrehozzák ingyen, addig nincs ezzel baj szerintem.
    Napi kb 1000 telefont javít ez a szerviz és az Ausztriai Samsungokat is ők javítják. Szerintem ennyi hiba belefér.

    Tehát ha komoly a gond, akkor én a Samsung (magyar) telefonos ügyfélszolgálatának mondanám el, a kapott hivatkozási számmal az sehsupport-os email címre írnék panaszt és a Samsung költségére szeretném kijavíttatni.

    Ők egyben a szervizzel is megbeszélik ezt, nekem nem kell.

    Ferike81: mehet a Factory Reset igen.
    Ajánlott is de nem kötelező.

    papi77: Ilyen előfordul, küldd vissza és javítani fogják.
    Nem kell túlrizsázni, nem szeretnek sokat olvasni. Előző javítás óta érintő rossz/nem működik.

    Én külön panaszt sem írnék mert felesleges, tanulnak ebből is.
    De ha akarsz, akkor a szerviz honlapján tudsz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák