- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Google Pixel topik
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Októberben jön a Starship Troopers: Extermination teljes változata
gp A végső kiadás PC mellett már PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is elérhető lesz.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Mobilarena
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
samu74
addikt
válasz maximilian4 #36700 üzenetére
A szolgáltatót ki kell kerülni szervizkor.
Mondjak ellenpéldát, nekem hibátlanul adták vissza és még olyanokat is cseréltek amivel nem volt gondom(home gomb, hangszóró).-----------
-
papi77
addikt
válasz maximilian4 #36700 üzenetére
Én most kaptam vissza a szervizből a telt.Kijelzőhibával adtam le,és ugyanúgy karcmentesen kaptam vissza! Igaz,hogy kicserélték a kijelzőt,hangszórót,meg az usb aljzatot,viszont hibás érintővel kaptam vissza
Úgyhogy lesz mégegy köröm...Az első: NOKIA 1611
-
#14379520
törölt tag
válasz maximilian4 #36700 üzenetére
Azért ez nem olyan tipikus szerintem.
Nekem nem volt soha ilyen gondom, pedig sokszor küldök be Samsungot és Huawei-t is.De tudjátok, általában csak a rosszat írják meg ide, a jót nem mert minek. Ne temessük azért a szervizt, a garanciális javításhoz jogotok van.
Én leginkább postán szoktam beküldeni, ott én csomagolom be és én írom a bejelentőlapot is.
Szolgáltatók közül csak a Telenornál küldtem be eddig ilyen telefont párszor , a többi szolgáltatóval nincs (szerviz) tapasztalatom.
Ők valóban ráírták, hogy karcos (pedig alig volt rajta valami), de nem volt gond.Viszont ezt azért nem szeretem, mert lassabb és kevésbé kényelmes mint a postai beküldés.
Aztán ott vannak még a helyi szervizpontok, ahol szintén le lehet adni.
Itt elvileg helyben is tudnak javítani, de sok esetben inkább továbbküldik a központi szervizbe.Velük jó tapasztalataim voltak (korábbi Samsungot ide vittem párszor, meg van LG a családban amit csak ide vagy szolgáltatóhoz lehet vinni)
Ők már jobban megnézik a telót, de nem szőrszálhasogatóak. Ha csak a kereten van karc, akkor azt írják rá.
Itt a legjobbak a reklamálási esélyek, bár nekem nem volt rá még szükségem.Van még Budapesten a Samsung átvevőpont/gyorsszerviz, ami szintén ilyen - ha valakinek ez esik útba. Itt azonnal javítanak mindent, nincs szállítás se mivel ez a központi szerviz.
Nekem a legdurvább ami eddig történt, hogy egy hasonló telefon (nem levehető üveghátlap - Huawei) a hátlapot rosszul illesztették vissza, körömmel be tudtam nyúlni a hátlap és a keret közé egy ponton - ami ugye azért mégiscsak nem jó.
Itt visszaküldtem (postán), szó nélkül javították.
Korábban is volt ilyen gondom egy régi Samsunggal (Ace 3), annak az akkumulátorfedele ugyan levehető volt, de ők a hátlapot(!) rakták vissza rosszul és ezért az akkufedél nem illeszkedett egy ponton, feszült.
Én azt javaslom továbbra is, hogy ne féljetek a szerviztől. Azért ennyire nem rosszak hogy be se küldjük a telefont.
Én is küldtem már S7 edget nem egyszer. Soha egy karcolás nem keletkezett rajta, pedig azt mindig postán küldtem. (már nagy rutinom van a csomagolásban is )Nem tudom így képek nélkül, hogy mennyire durva a dolog.
De ha pl. hosszában végigkarcolták a hátulját, akkor ne
hagyjátok annyiban.Nyilván ezt nehezebb lesz bizonyítani, mint az én illeszkedési gondomat, de ők is fényképezik a telefont beérkezéskor (ezt a szerviz honlapján, a munkalapkeresőben tudjátok megnézni).
Azt kellene megnézni, hogy ott is olyan-e már a telefon.
Ha ott még nem és valóban látványosan csúnya lett, akkor látok némi esélyt a kártérítésre. De tudjátok 'jelentéktelen hibánál javítási igénynek helye nincs', szóval egy apró karc miatt én nem járatnám le magam, ezt ti látjátok hogy milyen a sérülés. Lehet jogos is a dolog, végülis ők is emberek, hibázhatnak. Amíg helyrehozzák ingyen, addig nincs ezzel baj szerintem.
Napi kb 1000 telefont javít ez a szerviz és az Ausztriai Samsungokat is ők javítják. Szerintem ennyi hiba belefér.Tehát ha komoly a gond, akkor én a Samsung (magyar) telefonos ügyfélszolgálatának mondanám el, a kapott hivatkozási számmal az sehsupport-os email címre írnék panaszt és a Samsung költségére szeretném kijavíttatni.
Ők egyben a szervizzel is megbeszélik ezt, nekem nem kell.
Ferike81: mehet a Factory Reset igen.
Ajánlott is de nem kötelező.papi77: Ilyen előfordul, küldd vissza és javítani fogják.
Nem kell túlrizsázni, nem szeretnek sokat olvasni. Előző javítás óta érintő rossz/nem működik.Én külön panaszt sem írnék mert felesleges, tanulnak ebből is.
De ha akarsz, akkor a szerviz honlapján tudsz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
- Google Pixel 7a 128gb Charcoal - Használt, Google garancia, akár beszámítással
- Teljesen új Xiaomi 13 8/256GB DS (5G) Black eladó (bontatlan+garancia)
- Iphone 13 pro max 128 GB sierra blue kártyafüggetlen
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független megkímélt 2025.12.27. Apple garancia!
- iPhone 12 Mini / 64GB / 90% akksi (1 éves) / Kék / Telekom / Szép
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen