- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 23. hét: TopSpin 2K25, The Ascent
gp Az elért eredmények továbbra is megmaradnak természetesen.
-
Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
it A Dél-Koreában lévő szakszervezet bérvita miatt megszervezte a cég történetében az első sztrájkot.
-
Máris megvan az Oppo Reno12 Pro 5G európai ára
ma A specifikáció viszont nem teljesen egyezik meg a kínai modellével.
-
Mobilarena
Samsung Galaxy W – racionális döntés
i8150
[olvasd el az összefoglalót!]
Új hozzászólás Aktív témák
-
SkyLaci
őstag
-
FalconKnight
aktív tag
válasz SkyLaci #5251 üzenetére
Én is hónapok óta használom fólia nélkül és sajnos van rajta karc :S Én úgy vettem észre, hogy maga a zsebben hordástól nem lesz karcos, az enyémen attól lett karc, hogy egy cipzáros zsebben volt tartva, és a kihúzásnál megkarcolta :S Szerencsére épp hogy csak egy hajszál karc a telefonáló hangszóró fölött. Azóta tokban tartom, de ugyanúgy fólia nélkül. Én továbbra is azt mondom, hogy használat és ember függő, hogy mit tesz rá, de nekem egy tokban hordás elég, a fóliát túlzásnak tartom, elég erős üveg van a készüléken, de persze a fólia a biztos megoldás
Falcon
-
ComptonLA
tag
Én kezdetek óta fóliázva használom. Hátrányod nem lesz belőle. Amelyik zsebbe rakom, abban meg más nincs. Plusz szilikon tokba van bujtatva.
-
SkyLaci
őstag
válasz ComptonLA #5255 üzenetére
csak találj jó fóliát, az eladó mindig azt mondja hogy kiváló minőségű, tehát erre nem lehet építeni, és tényleg sokféle van, pl van amit ha ráteszel akkor már nem tudod igazítani (és nem könnyű egyből rátenni), van amit lehet finoman csúsztatgatni, van ami nem illik pontosan rá, van ami vékony, van ami vastag, van ami könnyen karcolódik, van ami nagyon fényes, van ami sok fényt nyel el, van ami...stb
[ Szerkesztve ]
-
pyron25
aktív tag
Érdekes téma, esetleg lehetne különféle tapasztalatokat írni. Kinek milyen fajta van hogy van megelégedve stb.
Nincs lehetetlen, csak tehetetlen!!!
-
ComptonLA
tag
válasz pyron25 #5258 üzenetére
Majd előkaparom a fóliákat és megnézem, h milyen. Ebay-ről való sz@ré-hugyé'.
Én azért vagyok fólia párti, mert ugye eléggé el tud koszolódni a kijelző és sokat kell törölgetni. És akármilyen óvatos is az ember, a törölgetések során az odatévedt bolhafingnyi kaics/porszem össze tudja karcolni.
Egyébként vajon várható még frissítés a telóhoz? Elég rég volt már az utolsó. Na, nem mintha nagy hiányát érezném. -
ComptonLA
tag
Na, akkor ennyit a garancia szervizről. Visszakaptam a telómat és ugyanolyan elmosott, homályos képeket csinál. Mintha egy fátyol lenne előtte. Akkor mi a lószart csináltak vele!? Mert aztán nem tudni, h mit javítottak. Ha javítottak egyáltalán valamit. Max annyit, h újrarakták a szoftvert. Mintha azt én nem csináltam volna meg párszor...
Úgyh küldöm vissza a francba. Nehéz lett volna az optika előtti plexit kicserélni? (bevittem egy Samu szervízbe és ott is azt mondták, h látszik, h a plexi belülről foltos és az is okozhatja)
Ha megint visszajön ugyanígy, akkor panaszkodni fogok egyet a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnél. -
pyron25
aktív tag
válasz ComptonLA #5269 üzenetére
Nehogy azt hidd! A telenor sose oda küldi ahova te szeretnéd. A nokiámat mikor szervizeltettem kiemeltem sőt ott írta a csaj a papírt. Mondtam hogy CSAK központi nokia szervizbe küldje, erre két hét múlva látom a papíron hogy nem ott lett. Aztán csak tették a hülyét.
Nincs lehetetlen, csak tehetetlen!!!
-
ComptonLA
tag
Ez lehet a Samu központi szervize?
Samsung Szervíz Plaza
1066 Budapest, Aradi utca 2-4. -
ComptonLA
tag
válasz trobi28 #5274 üzenetére
Csak nemtom, h vidékről hogyan juttassam el oda, h ne kerüljön pénzbe? Ha már egyszer jótállásos. A f@szé nem ide küldi a Telenor is. Mér ilyen dilettáns bandához???
Ugye, ha prémium Samu telóm lenne, elvinnék, 1 nap alatt megcsinálnák és visszakapnám. Tán még egy qrvát küldenének mellé...
De így marad a cumi, meg a huzavona. -
kali
legenda
válasz ComptonLA #5275 üzenetére
a prémiumos samsung telefonokért megy a garis futár a megbeszélt helyre és időpontban, ad egy kölcsöntelefont (ace) is addig, amíg nincs nálad a tiéd, lehetőség szerint egy napon belül javítják a tiédet, majd viszi vissza a futár a megbeszélt helyre és időpontban!
sőt, pest megyében házhoz is megy a szervizes a megbeszélt időpontban, és ott javítja a telefont nálad!
a w sajnos nem került bele a prémium kategóriába...
amennyiben nincs lehetőséged személyesen leadni hivatalos samsung szervizben, úgy esetleg próbáld visszavinni a szolgáltatóhoz, és nyomatékosan add a tudtukra, hogy nem lett javítva a hiba, és addig erőltesd a szervizt, amíg meg nem oldják a dolgot!
hosszadalmas és nehézkes, de hátha... -
SkyLaci
őstag
vagy kérdezd meg a szolgáltatónál hogy hol van a közelben hivatalos samsung szerviz (jobb helyeken maguktól mondják hogy "leadhatod nálunk is de sokkal gyorsabb lesz ha 2 sarokkal arrébb levő márkaszervizbe viszed")
de egyébként:
A Szervizfutár szolgáltatás jelenleg az alábbi termékkategóriák egyes prémium készülékeire igényelhető, a garanciális időszak alatt:
Mobiltelefonok
Galaxy S (GT-I9000)
Galaxy S II (GT-I9100)
Galaxy S III (GT-I9300)
Galaxy S Plus (GT-I9001)
Galaxy Latona (GT-I9003)
Galaxy 3 (GT-I5800)
Galaxy Ace (GT-S5830)
Galaxy Ace 2 (GT-I8160)
Galaxy 551 (GT-I5510)
Galaxy Note (GT-N7000)
Galaxy Nexus S (GT-I9020, GT-I9023)
Galaxy Nexus (GT-I9250)
Galaxy W (GT-I9150)
Wave (GT-S8500)
Wave II (GT-S8530)
Wave III (GT-S8600)
Wave 723 (GT-S7230)
Omnia 7 (GT-i8700)
Omnia 2 (GT-i8000)én is látom hogy elírták a számozást...
ja és még valami: szervizkereső
[ Szerkesztve ]
-
stefi68
addikt
válasz SkyLaci #5278 üzenetére
A listában valóban a Galaxy W-t szerepeltetik és a típusszám van elírva?
i9150 számon a kereső szerint a Galaxy S2 Plus szerepelne, de ilyen telefont még ki sem adtak szerintem....
Ha tényleg a W van a listában akkor ez nagyon jó hír
Ki kellene deríteni....◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
ComptonLA
tag
válasz stefi68 #5282 üzenetére
Én sem vagyok tisztában ezzel a samufutárral. Már én is néztem ezt a listát és kiírja, h nincs olyan telefonom, amihez igénybe lehet venni a szolgáltatást. Majd holnap fölhívom őket és tisztázom velük a dolgot, h most az W, vagy valamilyen S2 Plus...
Amúgy sztem csak a lencsevédő plexivel lehet gond, de a garinak hála nem szedhetem szét. Pedig már megoldottam volna...
Hogy mi a szarnak vannak ezek ott a szervízben, az rejtély... Visszaküldik ugyanazzal a hibával és azt hiszik, h el van intézve.SkyLaci: ezeken már mind túl vagyok és semmire sem jutottam.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz SkyLaci #5278 üzenetére
az a gond, hogy a my samsung beregisztráláskor fel sem kínálja a w esetében a prémium kategóriás szolgáltatásokat - a futárt sem -, illetve az adatlapon sem jelenik meg az opció! a páromé lett beregisztrálva, annál néztem meg!
van beregisztrálva korábbi prémiumos telefonom (s2), annál felkínálja a szervizes futárt, és a helyszíni javítást is![ Szerkesztve ]
-
stefi68
addikt
Igen, az a baj hogy azt írja:
"Nincs olyan regisztrált készüléke, amihez szervizfutárt igényelhet.
Ha rendelkezik az alább felsorolt modellek valamelyikével, győződjön meg róla, hogy a Termékeim oldalon regisztrálta. "Ez a típusszám elírás miatt lehet-e, nem tudom. Mindenesetre kellene szólni nekik, hogy nem helytállóak az adatok...
◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
kali
legenda
válasz stefi68 #5286 üzenetére
korábban jeleztem nekik e-mail útján egy hasonló elírásos hibát, rá közel egy hónapra kaptam választ a levelemre, hogy köszönik szépen a tájékoztatást, továbbítják az illetékes részleg felé az észrevételt, és korrigálják a hibát!
mondanom sem kell, hónapok múltán sem lett javítva a hiba, azóta pedig részint okafogyottá vált a probléma... bár adott telefon azóta kifutó lett, de azért vehet még valaki régebbi típusú telefont, ezért nem szűnt meg a teljes hibalehetőség!
a t-mobile esetében is jártam már így, ott is elég sokára válaszoltak, megköszönték a hiba jelzését és közölték, hogy továbbítják az illetékes osztálynak, de ott sem javították a hibát a mai napig! itt is egy régebbi, azóta már kifutott - de még népszerű - telefonról van szó, annak szolgáltatós beállításairól, szóval már itt sem annyira vészes a dolog, de még belefuthat valaki a hibába!
ezen ténykedéseimmel be is fejeztem a "fontoskodást", birkózzon velük, aki akar...[ Szerkesztve ]
-
stefi68
addikt
Hááát akkor zúdítsunk rájuk egy csomó felhasználói levelet a W típusszámának a szervizfutár listában történő kijavítása ügyében
Elvégre közös érdek. Mindenkinek kényelmes dolog egy esetleges készülék gariztatás esetén a futár igénybevétele. Főleg hogy gyorsabb megoldás, egyenesen a Samu központi szervizbe kerül és még ingyenes is.
[ Szerkesztve ]
◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
Rotate
veterán
válasz stefi68 #5289 üzenetére
de az a hülyeség, hogy Ace meg ÍGalaxy 3 is ott van a listában... azok meg sosem voltak premium kategóriásak... akkor a W-hez is simán járnia kéne...
az is lehet, hogy mivel el van írva a típusszám, és azt ellenőrzi a regisztrációnál, csak azért nem kínálja a futárt, mert i9150-re jár (mivel ugye elírták), és nektek meg i8150 van a rendszerben... és mivel a gép nem lát egyezést, fel sem kínálja...
[ Szerkesztve ]
-
stefi68
addikt
Azért, mert az Ace egy sláger telefon volt, szerintem kicsit drágán (asszem 60-65 eFt volt). Még most is 55 körül van az ára.
A Galaxy 3 az egy rejtély. Ha jó emlékszem az egy igénytelenség volt. Olcsó plasztik hatású. Inkább Blade-t vettem ami jóval igényesebbnek tűnt és az is volt.
◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
ComptonLA
tag
Beszéltem egy manussal a szervízfutárnál és megkérdeztem ezt a W-s dolgot. Aszonta, h a W is prémiummodellnek számít, csak valami beleszart a levesbe. Egyébként ezt a hibát már többen jelezték feléjük. Tehát a W is támogatott készülék, de addig, míg a kedves kollégák el nem hárítják a hibát (gondolom, nehéz menet lesz...), addig nem lehet mégsem igénybe venni rá a futárszolgálatot.
Egyébként a telómra azt mondta, h küldjem fel mégegyszer és ha akkor is ugyanígy kapom vissza, akkor hívjam fel őket.
Azt mondta a kérdésemre, h biztos a kollégák figyelmét elkerülte a hiba.... No comment!
Akkor mi a szarnak vannak fent??? Egyébként munkalapot sem kaptam hozzá, csak a jótállási jegyen volt valami olvashatatlan macskakaparás...Azért javítgatni sem lehet a végtelenségig. Majd föl fogom hívni a Fogyasztóvédelmet is, ha marad a hiba és megkérdezem tőlük, h hány eredménytelen javítás után kérhetek cserét?
(2000-ben 5x javítottak egy Nokiámat, mire kicserélték.)
A másik meg, h a szervízfutár is a TeleMax-hoz viszi a telókat, úgyh kíváncsi lettem volna, h a "különleges bánásmódnak" hála, sikerült volna-e, h a melósok figyelme ne lendüljön át a hiba felett másodjára...
-
stefi68
addikt
Ezt a gyorsaságot nevezem...
Már válaszoltak is a Samsungék. Az írták korrigálják a hibát, javítják a modellkódot.
És láss csodát meg is jelent az adatlapomon a szervizfutárra jogosult termékeknél a telefonom.
Akár meg is rendelhetném. Remélem nem lesz rá szükség.ui.:A készüléklistában viszont még mindig i9150 szerepel, de ez már nem zavar, az csak egy lista.
◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
stefi68
addikt
Nekem biztos nem mert nem pesti vagyok
Örülök, mert már az elején én is fennakadtam azon amit te is írtál. Ace és Galaxy 3 hogy hogy benne van a W meg nincs? Az ügyfélszolgálatos meg csak hümmögött...
Ez azért tovább növeli ám "kis" készülékünk értékét. Nem mindegy, hogy 2év 2hónapig ha valami gondod van a futár jön és viszi, majd vissza is hozza megjavítva (remélhetőleg).
◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
Új hozzászólás Aktív témák
Az összefoglalóban nagyon sok kérdésre választ kapsz, ezért kérünk, hogy mielőtt hozzászólnál a fórumhoz vagy (!)nekiállnál flashelni a telefont(!) alaposan olvasd át!
Összefoglaló tartalma:
- Rövid leírás
- Doboz tartalma
- Garancia
- Hibák
- Recovery mód
- Download mód
- Wipe/Full Wipe
- Root! (Unroot)
- A készülék szoftverének (FW) frissítése, cseréje, javítása:
KIES; (F)OTA; ODIN
- CWM (ClockWorkMod)
- Custom ROM telepítése (+frissítés)
- Google Pixel 7a 128gb Charcoal - Használt, Google garancia, akár beszámítással
- iPhone 12 Mini / 64GB / 90% akksi (1 éves) / Kék / Telekom / Szép
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Plus 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen