Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PeteePeti

    őstag

    válasz fil #3960 üzenetére

    Szerintem nála is telefon váltás volt, mint nálam!
    És ilyenkor ugye újra párosítani kell és gyakorlatilag csinál az óra egy gyalulást magán! Utána szépen belakod, aztán amikor kártyát akarsz felvinni órára Goggle Pay-en keresztül hibával visszadob!
    Én próbáltam K&H-val, Wise-val, töröltem fizetési módot Goggle fiókból, majd újra nyitottam egyet, reseteltem Pay-t telefonon is, stb.! Sőt ezeket próbáltam másik Goggle fiókkal is! De eddig semmi nem segített! Teszem hozzá, hogy telefonon viszont tökéletesen működik a GPay fizetés! :Y
    Amúgy külföldi fórumokon is téma ez már most olvasgattam! A legutolsó 600 MB feletti nagyfrissítés óta van ez a jelenség!
    A hiba amúgy ez:

    OnePlus 12 5G 16/512 Green | Samsung Galaxy Watch 6 44mm | Xiaomi Pad 6 8/256 | Samsung Galaxy Buds Pro | Samsung QN90B TV | PS5 | Logitech G923

Új hozzászólás Aktív témák