Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    válasz Kbali #71 üzenetére

    Nem.
    Mivel a SE a hivatalos anyagában van benne a minőségi besorolás.

    Xperia active White Paper

    "Compact, resistant and adaptable
    Dust resistant, water resistant (IP67)**, and protected with an aluminium frame, Xperia™ active is optimized for your active lifestyle.(...)

    (...)
    ** It is according to International Protection Rating. IP67, implies that when the phone is correctly mounted
    to maintain its dust and water resistant qualities, there is no ingress of dust (digit 6) and that ingress of
    water (digit 7) in harmful quantity shall not be possible if the device is dropped in fresh water under up to 1
    m of submersion for a duration of maximum 30 minutes."

    Természetesen, ha ennek ellenére beáztatod a telefont, úgy azt neked kell hitelt érdemlően bizonyítanod, miszerint tervezési, gyártási hiba miatt ázott be a telefon, és nem pedig azért, mert hanyag voltál, és a kis ajtót, vagy hátlapot nem megfelelően - azaz a készülék rendeltetésszerű használatának (nem) megfelelően - rögzítetted.

    Mivel ilyen esetben a bevizsgálási procedúra hosszas - és költséges - a telefonját (többnyire tényleg a saját hibájából) eláztató júzer nem gariztatja.

    Eleve nem is értem azokat a felhasználókat, akik tudva, hogy saját hibájukból ment tönkre a készülék, még be is viszik javíttatni gariban azt, hátha nem veszik észre alapon, aztán meg ha mégis kiszúrják a turpisságot, vérig sértődnek, és elátkozzák a gyártót... :(

    [ Szerkesztve ]

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

Új hozzászólás Aktív témák