Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    válasz zeg #74 üzenetére

    Igen, ismerem, és ajánlom is a készülékbiztosítási konstrukciókat azon ismerőseimnek/kollégáimnak/barátaimnak(...) akik szolgáltatónál vásárolnak készüléket.

    mitöbb (és ezt csak halkan súgom meg, mert nem vagyok rá büszke) olyan esetben is ajánlottam vészmegoldásként, amikor a szerviz - elsődlegesen a T-mobile szervize - vitatott, vagy jelentéktelennek titulált egy drága készüléknél fellépő hibát. A felhasználót ez zavarta, a szervizest meg nem... Na, neki javasoltam, hogy oks, bukja az önrészt, de mivel még 60 napon belül volt, kössön rá egy készülékbiztosítást, majd pár nap múlva törje ripityára, és kap egy új, hibamentes modellt...

    Nem voltam etikus, de ha a szerviz nem foglalkozik egy neki jelentéktelennek tűnő, ámde a vásárlót zavaró hibával, akkor megérdemli a szolgáltató, hogy bukjon egy készüléket...

    Elvégre a vásárlónak kellene, hogy igaza legyen nemde? De, csak ez már a multik és (...) megjelenésével elveszett a régi idők szép emlékében...

    [ Szerkesztve ]

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

Új hozzászólás Aktív témák