Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    válasz TGWH #5818 üzenetére

    ??

    Hű, miket nem hall a Zember...

    Komolyra fordulva.
    Ha bármi - értsd akármi - a telefonodon a garanciális időn belül, nem a Te hibádból - azaz nem rendeltetésszerű használat miatt - megy tönkre, azt a gyártó (vagy a garanciát adó) köteles javítani.
    Ha a csatlakozód valamiért meghibásodik - ami nem eredeztethető vissza mechanikai sérülésre, vagy behatásra - akkor annak javítása a gyártó sara. Még akkor is, ha az pl. alaplapcserét jelentene.

    Természetesen a csatlakozók alapsérülései mind a felhasználó hibájából történik, mert mondjuk csatlakoztatott kábelnél fogva emeli meg a telefont, vagy ejti le, és a kábel az aljzatba feszül.
    Ekkor, ha letörik az alaplapról a csatlakozó - ami még egyszer kihangsúlyozom a felhasználó hibája! - természetesen nem ingyenes a javítás. Ez mindegyik gyártónál így van, kivéve, ha törés ellen is van kitétele, de ez ritka...

    Ha ügyelsz a töltőcsatlakoztatásokra, nem ejted le, nem feszíted a csatlakozót, akkor annak bőven ki kell bírnia a készülék élettartamáig, legyen akármilyen eljárással a nyákra rögzítve is az a csatlakozó.

    Mindemellett egy csatlakozótörést is lehet szakszerűen javítani, 3-5ezer forintért már GSM szervizek is segítenek.

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

Új hozzászólás Aktív témák