Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Harcsai

    senior tag

    válasz szimike79 #16628 üzenetére

    Hogy őszinte legyek, szinte semmit. Persze ez nem teljesen igaz. Elmondtam a véleményem. Elmondtam, hogy írtam a fogyvédőknek. Nem voltam buta, azt gondolom. Próbáltam érvelni, nem elfogadni a kifogásokat, hogy, pl hogy mindig tartják a 30 napot. Mert nem, hisz egyszer sem kaptam vissza jól a telefont. Aztán az lett a vége, hogy hagyjam ott, és megpróbálnak... Erre mondtam, hogy rendben, nem tudok mást tenni, de nem fogok újabb 4 hetet várni, ha jelentkeznek a fogyasztóvédelemtől, lépni fogok.
    Még aznap délután hívtak, hogy rendelnek nekem egy újat, ők meg házon belül küzdenek tovább. Így is lett! Meg is kaptam, vadi új, új szerződés, újraindult a garancia. Ráadásul ennek a csomagolása más, mint az előzőé. Ebben olyan töltő van, amit átalakító nélkül is tudok használni. A doboza is sokkal vékonyabb, mint a másik volt.
    Lehet, hogy én vagyok túl naiv, de még mindig hajlok rá, hogy tényleg nem a bolt szivatott, hanem az a nagyker, vagy szerviz, vagy akárki, akihez küldték a telefonom, mikor rossz volt.
    Mind1, úgy néz ki, már minden okés!! Minden happi! :)

    iPhone11; iPad Air 3; Lenovo Yoga 510-14ISK i3-6006u 8gb

Új hozzászólás Aktív témák