Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabi123

    senior tag

    válasz #13110016 #22122 üzenetére

    Az minket, akik megvásároltuk nem éppen bagóért a készüléket (és a supportot is), nem kell, hogy érdekeljen, hogy mennyire nehéz vagy könnyű. Ez a Sony feldata, amit már rég meg kellett volna oldania. Egyébként nem gondolnám, hogy egy ilyen cég forrásaival és fejlesztőgárdájával olyan nehéz lenne. Idő is volt, 1 éve kint van a Jelly Bean, a telefon support életciklusa meg 2 év? Akkor hogy is van ez? Hardveresen az SXS még ma sem gyenge, nem hiszem, hogy azzal kellett volna hónapokat tölteni, hogy a sebességet helyrerakják.

    Szerintem meg a nagy gyártók között utolsó helyen áll a frissítésekkel, hirtelen nem tudok olyan Xperia S kategóriás modellt mondani a konkurenciától, amire ne lenne értelmes JB, már egy ideje.. Arról nem szólok, hogy házon belül is az utolsók között jött... Például P-re sikerült egy jó JB-t kiadni, S-re nem...

    Türelem volt, rég elfogyott, de úgy sem tudunk mást csinálni, mint várni. Ezért én nem fogom eladni a készüléket, mert mindettől függetlenül nagy szeretem, de a support óriási csalódás.

    Félre ne értsd, ezek a sorok nem ellened szólnak, csupán leírtam a véleményem. :R

    Forza Ferrari!

Új hozzászólás Aktív témák