- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
Gyorsabb töltést kapott a Realme GT Neo6 SE
ma És ennek okán máris Realme GT 6T-nek hívják.
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrlujoak
veterán
válasz Ljózsef #2064 üzenetére
...és ha annak is utána olvastál volna, a kijelző egy hibás beszállítói adag.
Tehát.
A Sony rendelt kijelzőt, amit kapott. Ebbe a rendelésbe becsúszott egy hibás szállítmány.Ami meg - ha nem vetted volna még eddig észre - a panaszokat illeti, a fórumok sajátossága, hiszen nagyon sokan csak ezért jönnek fel.
Az is kiderült sokszor, hogy a hibákat app és nem megfelelő telepítés okozta.
Szóval illene a sok többi elégedett fórumhozzászólást is alapul venni.
Mindemellett a Sony szó nélkül cseréli a hibás teljesítéssel szállított kijelzőt.
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
S_xperia_S
aktív tag
válasz Ljózsef #2064 üzenetére
nekem semmi bajom a telómmal, illetve ami van, az nem S specifikus probléma sztem
1. üzemidő: szar... DE a .73-as szoft TÉNYLEG javított rajta, másrészt aki több napos üzemidőt akar, az vegyen egy régi nokia3210-est pl, magyarul egyik gyártó sem preferálja vmiért ezt..., más csúcsgépeknél is gond ez
2. bluetooth csatlakozási probléma win7 esetében, nem tudom mi az oka, xp-vel pl simán működik, más telefonokkal is egyből jó, csak win7-tel (32/64) nem akar küldeni és fogadni,
bosszantó de megoldom box-al/wifivel/kábellelSony Xperia™ S
-
mrlujoak
veterán
válasz Ljózsef #2074 üzenetére
tudod, az a sarkított negatív vélemény az, amit nagyon rosszul látsz.
"hanem attól is hogy a minőségi elvárásoknak maximálisan megfelel, minden darabot alaposan tesztelnek a gyárból kikerülés előtt. Ezt mintha a Sony nem tette volna meg."
Nem a Sony volt a hunyó. A beszállítónak illett volna/kell tesztelnie olyan távon ahol kijöhet a hiba.
Gyártástechnológia, csak ennyit mondok.
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
attika89
senior tag
válasz Ljózsef #2077 üzenetére
Nyilván tesztelik a kész terméket. Az viszont, hogy pl a kijelzőt milyen hosszan és milyen problémák kiszűrésére tesztelik, már egy másik dolog.
Gondolom olvastad, hogy nem az első pillanattól jelentkezik a kijelző sárgulása, hanem csak napok után illetve hosszabb idejű 40°C os hőmérsékleten való működés felett.
Minden egyes darab ~1,5-2 órán keresztül való tesztelésére lenne szükség.
Nem tudom, hogyan zajlik a kész termékek tesztelése, de szerintem nem nagyon fér bele.fountain pen is life | Samsung S22 Ultra | Hifiman Ananda Nano
-
<Attila>
tag
válasz Ljózsef #2074 üzenetére
Teljesen egyetértek
Aki látja és tudja, hogy hogyan kellene működnie ennek az egésznek,
hogy egy ilyen cég esetén, mint a Sony nem követhető el ilyen jellegű baki,
ráadásul ilyen nagy példányszámban... Annyi a különbség, hogy egyesek ezt
objektívan meg tudják ítélni, míg egyesek csak szubjektívan. Én természetesen
megértem a szubjektív oldalt is, és nyilván akiknek még nem volt ilyen problémájuk,
mert azon szerencsés 60%-hoz tartoznak, attól még másnak ez sok bosszúságot okozhat.
Oké, hogy cserélik, de akkor az már nem egy gyári készülék... (persze lehet valakit ez nem zavar, engem biztos, hogy zavarna)SGS II ---> HTC One X <Almából csak Somersby avagy eme gyümölcsnek van értékes vonatkozása is:D>
-
attika89
senior tag
válasz Ljózsef #2082 üzenetére
Akkor lehet átsiklottak valamin, hogy az első széria gyorsabban kikerülhessen...
A lényeg az, hogy a probléma már a Sony által is ismert és a frissebbekkel már (elmondásuk szerint) nem lesz gond. Az, hogy ez melyik gyártási héttől kikerülő példányokra igaz az még kérdés.fountain pen is life | Samsung S22 Ultra | Hifiman Ananda Nano
-
mrlujoak
veterán
válasz Ljózsef #2084 üzenetére
iPhone4 - prémium kateg. megjelenéskor antennagate
HTC Sensation - prem kat. megjelenéskor kijelző hiba porosodás
SGS prem kat - gps hibák
iPhone4S - akkugondok első szériánál első szofttal
iPad - LG beszállítói kijelzőhibák
One X - kijelzőhiba - amit a gyártó tagad, nem kerülhetett ki és lám van magyar vásárló is...
One S - elviekben kis szériás burkolatkopás...soroljam még a prémiumkategóriás modelleket, amik az első szériákban hibásak voltak?!
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
r-chee
őstag
válasz Ljózsef #2077 üzenetére
Hibás termék esetén valóban a kész termék gyártójára néznek rossz szemmel (jelen esetben a Sony-ra), senkit sem érdekel, hogy az milyen egyéb bedolgozó cégeknek adta ki az egyes alkatrészek gyártását. Tesztelésekről pedig annyit, hogy nagyon kevés helyen ellenőriznek (MEO-znak) 100%-ban. Általában meg van adva, hogy a kimenő termékek 10-20%-át át kell vizsgálni, és ha abban a százalékban nincs hibás cucc, mehet ki az adott szállítmány.
Mellesleg újfent jelezném, én pl. elégedett vagyok, nincs az SXS-em esetében semmiféle probléma. Nem kell leírni ezt a telót pár hibás kijelző miatt....
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Smiro
senior tag
válasz Ljózsef #2089 üzenetére
Tök mindegy, hol dolgozol -, akkor is neked van igazad. Szerintem. A felsorolás, hogy melyik felső kategóriás készüléknek mi a gyíkja, nem érdekel. (ez már nem rólad szól) Csupán az érdekel, ha megveszek valamit, azt NE JAVÍTSÁK, CSERÉLJÉK, HA GYÁRI HIBÁS. Vagy vissza a babaruhát kamatostól, amiért átvertek. Sajnos ezt ma már egy cégen sem lehet leverni. Így szívok például a 6 M felett vett kocsim kuplung tárcsája miatt 85 ezer km után és még sorolhatnám a pár év után elromlott prémium mosogatógépet, stb. Én is ilyen telót fogok talán venni, de kivárok és olvasok, mellesleg meg felháborít, hogy ennyi hibával adták ki a telót. Azt meg el ne higyje már valaki, hogy itt a fórumon több az elégedetlen vevő. Sokan azt se tudják, hogy van ez a fórum, csak káromkodnak a Sony miatt. A javításból meg köszönöm nem kérnék, megbontott-kókányolt cuccért pedig sokalnám az ára tizedét is kifizetni. Értem én, hogy sokan vigasztalják magukat, de nem lehurrogni kell, aki netán fikázza jelen állapotában azt, amit pofátlanul továbbra is rásóznak a tudatlan vevőre. uff.
-
WiLDoR
tag
válasz Ljózsef #2082 üzenetére
"telefonok esetében teszt padokon "nyúzzák" hidegben-melegben és hidd el hogy belefér akár több óra is, a 40 fok nem is olyan szélsőség még."
--------------------------------------------------------------------------------
Ember, te dolgoztál egyáltalán olyan cégnél, ahol mobilokat gyártanak? Mert azt mondtad, igen, de nagyon úgy tűnik, hogy QA (Quality Assurance) és az SQA (Supplier Quality Assurance) oldalhoz lövésed sincs.Van pár dolog, amit nem árt, ha tudsz. Mondom ezt én úgy, hogy 7 évet dolgoztam QA és SQA oldalon a Flextronics Mobile területen, ahol mobiltelefonokat - pl. Blackberry - szerelnek össze napi 24 órában.
1. A beküldött alapanyagot a BESZÁLLÍTÓNAK kell tesztelnie. Erről csatolnia kell egy CoC (Certificate of Compliance) nyomtatványt, amiben elismeri, hogy A-tól Z-ig lecsekkolta a cumót, amit elküldött és az beépítésre tökéletes...na ezt meg is küldik. Általában. A cumi ott van, hogy a valóságban ez qrvára nem teljes, ugyanis az elektronikai cuccoknál bazira nem bukik ki a hiba a final test-ek során az esetek 90%-ában, hanem csak a végfelhasználó szembesül vele. (hogy miért lásd 2-es pont)
2. Nem számítható ki előre, hogy az összeszerelés folyamán milyen extra reakciók lépnek fel az egyes elektronikai alkatrészek között, melyek problémát okoz(hat)nak a végtermékben. Itt ilyenekre gondolok, mint pl. az alkatrészek hőterhelése közben keletkező problémák, amik a forrasztás során keletkezhetnek, amig a panel átutazik a kemencében.
3. A QA-nak a feladata az összeépített telefon végtesztelése és qrvára nincs kapacitás ám arra, hogy órákig pöcsöljenek a quality technikusok 1-1 telefon tesztelésével, mert áltag 6-8 percenként dugják az orruk alá a következő összeszerelt telefont, amit szintén tesztelni kell.
A tesztelés általában annyiból áll, hogy felteszik az AI quality-sok (Automatic Insertion) elöször a kész panel a test pad-ra, ott egy tűsor végignézi, hogy a panelen van-e szakadás vagy nincs, és megfelelően működik-e a kész, leforrasztott panel.
Utána kerül az Assembly-re a panel, ahol összerakják a cuccot és bevágják a final testerbe. Ott lefut a telón egy ellenőrző program, hogy minden okés-e, működnek-e a funkcióik, aztán fogja egy quality technikus és 5-6 percig manuálisan is tesztelgeti a telót, kipróbálgatja a funkcióit, gombokat, érinthezőket, stb. hogy működik-e.
Ezután kap még a készülék egy visual check-et, hogy vannak-e karcok, repedések, foltok és ha nincs, akkor mehet a dobozba.Szóval nem vágom, hogy te ezt a "nyúzzák" hidegben-melegben és hidd el hogy belefér akár több óra is, a 40 fok nem is olyan szélsőség még szöveget honnan szedted, lehet, hogy olyan cégben dolgozol, ahol én is lehúztam 7 évet, de az látszik, hogy a quality oldalhoz lövésed sincs.
[ Szerkesztve ]
-
S_xperia_S
aktív tag
válasz Ljózsef #2988 üzenetére
Amúgy elégedett vagyok a telóval, de nem 100%-ig, pl nálam az összeszerelés minősége max. 8/10, BT nem működik megfelelően - ez nagyon bosszantó.
Sajnálom azokat, akiknél előjött a sárgulás, remélem nálam nem fog
És remélem a Sony átküldi nekem is a szokásos juttatást, mint mrlujoak kollégámnak
[ Módosította: #65675776 ]
Sony Xperia™ S
-
Jamesb2
aktív tag
válasz Ljózsef #3956 üzenetére
Maga a teló anyaga kicsit érdes, ezért matt és jobb a fogása. Az Arc bódéja pl rendesen fényezett volt mint a kocsim, még a színe is passzolt Viszont csúszott és úgy gyűjtötte az ujjlenyomatot mint a CSI gárdája.
Nekem nem látszik kopás, de néha megtörlöm valami ablaktisztítós kendővel. Benzin nem annyira jó mert a kínai műanyag elfogy. A pici felületi érdességekben megtapad minden, első blikkre még kopásnak is látszhat. Ilyen a matt, ujjlenyomatmentes fóliám is, a tapi nem látszik, ellenben a por meg a bőrtok belső felületének nyomata igen.
[ Szerkesztve ]
Szeretem a választási kampányt. Olyankor tele vannak a villanyoszlopok politikusokkal.
-
patakidr
aktív tag
válasz Ljózsef #3956 üzenetére
Engem leginkább az zavar, hogy mozog kicsit az alján az áttetsző csík alatt található fekete műanyag csík, amin a csuklópánt tartója is van. (elvileg ebben van az antenna, ugye?)
A gyorsboltban kiállított készüléken eszeveszettül mozgott már lötyögött. Nem tapasztaljátok ezt?
-
vipnolf
aktív tag
válasz Ljózsef #3969 üzenetére
hát sztem tesztelésre max 3-4 napot van náluk egy teló (esetleg egy hét). az első héten még az enyém sem sárgult, és nem mozgott egyik külső elem sem. 1-1,5 év használat után elfogadhatóak lennének ezek a hibák TALÁN, ha nagyon használja, üti vágja vki, de 2,5 hét után... inkább nem foglalok állást...
XPERIA PRO, DELL INSPIRON 16 PLUS
-
Jaffa75
őstag
válasz Ljózsef #3980 üzenetére
Az ICS még vár ránk... Ez legalább aktuálisnak mondható.
Nem kevés véleményt olvashattál a kijelzővel kapcsolatban, még 10 megerősítés szvsz felesleges, erre kívántam felhívni figyelmed.
Nem szívmelengető dolog ezeket a dolgokat olvasgatni sokadszorra, pláne ha neked is ilyen telód van, ezt elhiheted... -
Jaffa75
őstag
válasz Ljózsef #3983 üzenetére
Szerintem a gond az inkább, ha először kérdezel, és csak utána olvasol. Én nem voltam rest, és mikor megvettem igyekeztem az általam összes fontosabbnak ítélt hsz-ket végigolvasni! Ha még venni is szeretnél akkor még végképp, hiszen több ember véleményére érdemes adni! Szerintem...
Frost82: az enyém már frissítve volt, a defy-nél ilyenkor még egyszer rátoltam, ez általában segített. De ez a Sony-nál is beválhat!
[ Szerkesztve ]
-
patakidr
aktív tag
válasz Ljózsef #4031 üzenetére
Az optikatisztító, így is hívják.
A mikroszálasat nem keverem semmivel sem, az mikroszálas kendő és kész Szal: ha mikroszálasban tartod tönkreteszi, pedig tapintásra puha. De pl. ha megtörlöd a kezed vele, úgy kiszárad a bőröd, hogy csodálkozol, mert a mikroszálak miatti óriási felület, leszedi a zsírt a kezedről. Próbáld csak ki!
Mikroszálas kendő:
[link]Optikatörlő
[link] -
q2w3
senior tag
válasz Ljózsef #4033 üzenetére
Az általad írt leírás szerint üveg törlésére alkalmas. Az üvég jóval keményebb mint a műanyag vagy a gumi, ezért elképzelhetőnek tartom, hogy az üveg tisztítására alkalmas, de puhább anyagokat megsérthet. Nem vagyok jártas a dologban de én elhiszem hogy képes levinni a gumi réteget a műanyagról.
-
patakidr
aktív tag
válasz Ljózsef #4033 üzenetére
Rendben van, létezik mikroszálas optika tisztító ezek szerint...Ott a pont nálad!
DE!
Alap esetben az optikatisztítók (mert ezek szerint nemigen találkoztál még igazival) kissé bőrszerű tapintású, selyem alapú kendők.A mikroszál kifejezetten a por/piszok "megkötésére", felületek tisztítására van kitalálva. A mikroszál valójában egy "érdesített" műszál, amelynek ezáltal sokszorosára növekszik a felülete.
Mellesleg nem értem, hogy miért nem szilikon vagy gyári tokban (jár hozzá) tartjátok, s miért kell kendőbe bugyolálni?
MÁS!
Mondjatok lécci olyan böngészőt nekem, amin ki lehet kapcsolni a mobil nézetet, azaz a meglátogatott oldalak nem dobnak azonnal a mobil nézetű verziójukba.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Swami
senior tag
válasz Ljózsef #4396 üzenetére
Nekem ez jó lecke volt. Egyrészt nem veszek többet SONY-t, másrészt szolgáltatót váltok, harmadrészt pedig egy életre megtanultam, hogy nem veszem meg a szinte aznap debütáló telefont, hanem kivárok, mig ki nem derülnek a turpisságok...
Jól tetted, hogy nem vetted...[ Szerkesztve ]
Vannak emberek, akik eljátszák a halálukat. Én eljátszom az életemet... (Julia Leigh)
-
Swami
senior tag
válasz Ljózsef #4441 üzenetére
Ja,ja. De azért mindig van, aki érdeklődik a téma iránt. (pl fentebb pusihusi), másrészt pedig azért kiváncsi lennék, ha ők jártak volna úgy, mint egyikünk-másikunk, mit szólnának, ha mások nekik osztanák az észt...
Vannak emberek, akik eljátszák a halálukat. Én eljátszom az életemet... (Julia Leigh)
-
r-chee
őstag
válasz Ljózsef #4441 üzenetére
Nem vagyok sem moderátor, sem házigazda, s modkerbe sem megyek sírni. Csupán uncsi a téma, s ezt nem én gondolom sztem egyedül így. Swami esete, hogy tartósan besárgult a kijelző, azért nem túl ritka köztünk. Mindenesetre ha nekem is ennyit dokkolna a telóm a szervízben, biztos én is tiszta ideg lennék, szidnám a Sony-t, mint márkát ezerrel, de nekem spec. nem sürgős szervizbe futnom, plusz még nagyon az elején vagyunk ennek a hibás kijelzők kifutásának mizériájában. Majd később.
De ez a szervízben dekkolás bármely felső kategóriás telónál könnyedén előfordulhat, hisz más gyártó háza táján sem volt minden kezdés gördülékeny.[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Mr Dini: Okos termosztátból ténylegesen okos termosztátot!
- Befutott a The First Descendant legújabb fejlesztői videója
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Bittorrent topik
- Mobil flották
- Politika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs