Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kelly416

    veterán

    válasz bunkomen #16008 üzenetére

    Az a baj, hogy van olyan, akinek simán bevették és van olyan, akinek nem. Szerintem hívd fel a Cordont (kitartás, egyszer csak felveszik...), kérdezd meg, ha befogadják, akár postázd is be úgy, hogy hivatkozol a rögzített beszélgetésre. Legalábbis remélem a Cordonnál rögzítik a beszélgetést, ha nem, akkor rögzítsd Te, csak szólj előre, hogy rögzíted.
    Ha negatív választ kaptál, akkor keresd meg a Sony-t telefonon vagy személyesen, kérj Tőlük infót IMEI alapján, hogy érvényes-e a garanciád, utána meg kérj egy esetszámot az ügyintézésedhez. Keress rá z1c topikban, volt aki így vitte vissza két kifogásolható 3 hetes javítás után, érdekes módon amikor esetszámmal ment oda, pár nap alatt tökéletesen kész volt a telefonja.

    Bdanyy:
    Nem szabad az ilyent fél válról venni és csak otthon elolvasni, most ha karcosan kapod vissza, egy szót sem szólhatsz.

Új hozzászólás Aktív témák