Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kisbancsa

    senior tag

    válasz stevve #8994 üzenetére

    hétfői esetem. "1 kis közérdekű a garanciáztatással kapcsolatban: Mai nap beballagtam a T-mobileba ( ott lett véve a kártyafügg. teló), hogy a zajszűrős fülesemnek a bal oldala halkabb mint a jobb, ezt szeretném garanciáztatni. Közölték hogy minden ok nélkül lehet, csak érvényes garancia papír kell hozzá, a telefon töltője és maga a TELEFON?????!!!!! Itt kaptam agyér görcsöt, hogy milyen alapon kell leadni a telefonomat a füles javításához? Hát az IMEI szám miatt... jaa mondom ha leírjuk 1 papírra, esetleg le is fényképezzük akkor nem jó? Nem, szigorúan a telefonnal együtt lehet felküldeni, + MENTSEK LE RÓLA MINDENT mert TÖRÖLNEK minden adatot. 2 db kérdésem volt az eladóhoz, az 1 ik: milyen alapon töröl le bármit is a készülékemről, holott nem annak van problémája, a másik: hallottam a sony garanciáztatásról, emiatt kérdezem, ha úgy kapom vissza a telefont mintha a kutya szájából vettem volna ki, akkor mi a teendő? vissza küldik? ( válasz: igen). És meddig megy oda vissza? Amíg a futár meg nem takarítja, esetleg cseréli le a hátlapot ha netán azt is össze karcolják? Szal megköszöntem a részvételt és eljöttem.... SZÉGYEN ami ebbe az országba megy.... 1 rohadt headshetet se lehet szimplán garanciáztatni... szép...
    UI: az erre szakosodott T-s "munkatárs" is azt javasolta hogy inkább vegyek 1 másik fülest, mert ez 1 ördögi körforgás.... az mondom korrekt.."

    Tök mind1 hol veszi az ember a cuccait, mindenhol szívathatják e remek országban.

    Térdig érő szélben kekszet kaszálni hülyeség, mert néma gyereknek még a vak anyja se látja a fától az erdőt

Új hozzászólás Aktív témák