Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FireFox1996

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz -Maci- #5057 üzenetére

    NEM!
    pár hete kérdeztem, és ezt a választ kaptam:

    Tisztelt __NÉV__!

    Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett a Sony Xperia Ügyfélszolgálattal.

    A kérdésével kapcsolatban szeretnénk Önt tájékoztatni, hogy a Sony Mobile jótállási feltételei értelmében a „Sony garantálja a Termék tervezési, kivitelezési és anyaghibától mentes működését a vevő által történő eredeti vásárláskor. Ez a Korlátozott jótállás a mobileszköz termék eredeti megvásárlásától számított két (2) évig érvényes, valamint egy (1) évig érvényes a termék minden egyéb eredeti tartozékára vonatkozóan (mint töltő vagy kihangosító-készlet).

    Kérjük, vegye figyelembe, hogy az Ön által megadott, ___XYZ___ IMEI számmal rendelkező Sony Xperia™ Z3 Dual telefont cégünk Hongkongba szánta eladásra. A Sony Mobile Korlátozott Jótállási feltételei alapján ha az Európai Gazdasági Térség (EGT) egyik tagállamában, illetve Svájcban vagy a Török Köztársaságban vásárolta meg a terméket, és az EGT tagállamaiban, illetve Svájcban vagy a Török Köztársaságban kívánja értékesíteni, a termék szervize az EGT bármely tagállamában, Svájcban vagy a Török Köztársaságban is ellátható az abban az országban érvényes jótállási feltételek mellett, amelyben a szervizt kérte, feltéve ha az adott országban ugyanazt a terméket egy Sony által megbízott terjesztő forgalmazza. Vegye figyelembe, hogy bizonyos szolgáltatások csak abban az országban vehetők igénybe, ahol a terméket eredetileg megvásárolta, mivel előfordulhat, hogy a termék külseje vagy belső megoldásai eltérhetnek a más országokban értékesített ugyanazon típusoktól.”

    Jótállási feltételeinkről bővebben honlapunkon is olvashat http://support.sonymobile.com/hu/xperiaz3dual/supportDocumentation/

    Ennek alapján kérjük, vegye figyelemkbe, hogy a termékre a Sony Mobile Magyarországon nem vállal gyártói garanciát. Amennyiben a kereskedő jótállást biztosít, probléma esetén nála érvényesíthető a garancia. Tájékoztatjuk továbbá, hogy a Sony Mobile honlapunkon megjelenő, garanciaidőre vonatkozó lejárati dátum informatív jellegű.

    Amennyiben bármilyen további információra lenne szüksége, kérjük a +36 1 880 47 47 telefonszámon keressen fel minket. További információért termékeinkről és terméktámogatással kapcsolatban kérjük, látogassa meg a www.sonymobile.com weboldalt.

    Kérjük, vegye figyelembe, ha 7 napon belül nem válaszol erre az email-re ügye automatikusan le lesz zárva. A további kommunikáció nem fogja elérni az ügyfélszolgálatunkat és kérdésével újra fel kell vennie velünk a kapcsolatot.

    Üdvözlettel,

    ___NÉV___
    Sony Xperia Ügyfélszolgálat

    www.sonymobile.com
    Email: xperia.hu@support.sonymobile.com
    Phone: +36 1 880 47 47

    << Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>

Új hozzászólás Aktív témák