Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • octolith

    tag

    Sziasztok!

    Idézek egy részletet abból a levélből, amit a Sony ügyfélszolgálatának kanyarítottam ma. Tegnap kicsit elkapott a gépszíj, úgyhogy jobbank láttam mára halasztani a levélküldözgetést.

    Tisztelt Ügyfélszolgálat!

    Július 28-án az önök javaslatára beadtam szervizbe Xperia Z3 készülékemet, azzal a problémával, hogy a kijelzőn egy sárga folt jelent meg. Augusztus 14-én pénteken visszakaptam a készüléket, a kijelzőt cserélték, ez a gond elhárult. Azonban sikerült az eddiginél komolyabb problémát okozniuk, most gyakorlatilag használhatatlan a készülék telefonhívásra, internetezésre. A hálózat folyamatosan ingadozik, vagy egyáltalán nem talál hálózatot a készülék olyan helyeken sem, ahol korábban gond nélkül talált. (más készüléknek ugyanazon a hálózaton maximum térereje van). Az APN beállítások természetesen helyesek, a SIM kártya más készülékben megfelelően működik és a Z3-asba jól lett behelyezve.

    A szervizük két és fél hétig ült a készülékemen, cserekészüléket természetesen nem biztosítottak.
    [...]
    Szervizükből két és fél hét után használhatatlan állapotban kapom vissza a készüléket. Ez mégis hogy lehetséges? Ez nem szolgáltatás, hanem hadd ne kelljen leírnom, hogy mi...

    Nem érdekel hogyan, de oldják meg ezt. Rengeteg pénzt fizettem a készülékért, ami a két év garanciát is magában foglalja. Nem vagyok hajlandó újabb két-három hetet várni a készülékre, ami vagy működik vagy még használhatatlanabb, mint előtte. Kérdem én, ezek után mégis mi a garancia arra, hogy ha beadom ismét szervizbe, nem lesz még rosszabb, mint volt?

    Szóval ja, most épp ez van, várom a választ. :W :W :W

Új hozzászólás Aktív témák