- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Locus Map (Free és Pro)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Apple Watch
- iPhone topik
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Mobilarena
Sony Xperia Z3 Topik Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
octolith
tag
Sziasztok!
Idézek egy részletet abból a levélből, amit a Sony ügyfélszolgálatának kanyarítottam ma. Tegnap kicsit elkapott a gépszíj, úgyhogy jobbank láttam mára halasztani a levélküldözgetést.
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Július 28-án az önök javaslatára beadtam szervizbe Xperia Z3 készülékemet, azzal a problémával, hogy a kijelzőn egy sárga folt jelent meg. Augusztus 14-én pénteken visszakaptam a készüléket, a kijelzőt cserélték, ez a gond elhárult. Azonban sikerült az eddiginél komolyabb problémát okozniuk, most gyakorlatilag használhatatlan a készülék telefonhívásra, internetezésre. A hálózat folyamatosan ingadozik, vagy egyáltalán nem talál hálózatot a készülék olyan helyeken sem, ahol korábban gond nélkül talált. (más készüléknek ugyanazon a hálózaton maximum térereje van). Az APN beállítások természetesen helyesek, a SIM kártya más készülékben megfelelően működik és a Z3-asba jól lett behelyezve.
A szervizük két és fél hétig ült a készülékemen, cserekészüléket természetesen nem biztosítottak.
[...]
Szervizükből két és fél hét után használhatatlan állapotban kapom vissza a készüléket. Ez mégis hogy lehetséges? Ez nem szolgáltatás, hanem hadd ne kelljen leírnom, hogy mi...Nem érdekel hogyan, de oldják meg ezt. Rengeteg pénzt fizettem a készülékért, ami a két év garanciát is magában foglalja. Nem vagyok hajlandó újabb két-három hetet várni a készülékre, ami vagy működik vagy még használhatatlanabb, mint előtte. Kérdem én, ezek után mégis mi a garancia arra, hogy ha beadom ismét szervizbe, nem lesz még rosszabb, mint volt?
Szóval ja, most épp ez van, várom a választ.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen