- iPhone topik
- Yettel topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
Ilyen lesz a Metal Slug Tactics
gp A friss gameplay anyag mellé sajnos továbbra sem kaptuk meg, hogy a játék mikor érkezik az ősz folyamán.
-
Mobilarena
Sony Xperia Z3 Topik Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
amoledus
aktív tag
válasz kidd25 #12380 üzenetére
Ez a fogyasztóvédelem oldalán áll, mutasd meg nekik ,és kérdezd meg,hogy cserélik vagy megtárgyalják másokkal,ez nonszensz,hogy 6odjára is garanciáztasd.....
A törvény előírását a gyakorlatba átültetve lényegében az a sorrend állítható fel, hogy amennyiben a javítás egyáltalán lehetséges, akkor ezt kell előnyben részesíteni, mert ez általában lényegesen olcsóbb a cserénél. Felmerül a kérdés, hogy hány javítást kell a fogyasztónak eltűrni? Erre vonatkozóan a jogszabály nem intézkedik, ezért a következőt szoktuk javasolni a hozzánk forduló panaszosoknak: Ha a forgalmazó felajánlja a termék javítását, azt az első meghibásodás alkalmával el kell fogadni, mert ennél több nem kényszeríthető ki. A második meghibásodás után célszerű elfogadni a javítást, hiszen előfordulhat, hogy bár első alkalommal nem volt sikeres a javítás, másodszor sikerülhet. A harmadik meghibásodást követően azonban további javítást már nem kell elfogadni, mert valószínűtlen, hogy kétszeri sikertelen javítás után a harmadik sikeres legyen. Ilyenkor a termék cseréjét javasolt kezdeményezni.
[ Szerkesztve ]
#ÜDV!# 12-év tapasztalattal vállalok Okostelefon Szervizt Javítást Sony Samsung HTC Iphone LG stb. Budapesten minőségi alkatrészekkel dolgozom ,garanciát vállalok a munkámra ,várom minden kedves érdeklődő jelentkezését ! :)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen