Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • amoledus

    aktív tag

    válasz kidd25 #12380 üzenetére

    Ez a fogyasztóvédelem oldalán áll, mutasd meg nekik ,és kérdezd meg,hogy cserélik vagy megtárgyalják másokkal,ez nonszensz,hogy 6odjára is garanciáztasd.....

    A törvény előírását a gyakorlatba átültetve lényegében az a sorrend állítható fel, hogy amennyiben a javítás egyáltalán lehetséges, akkor ezt kell előnyben részesíteni, mert ez általában lényegesen olcsóbb a cserénél. Felmerül a kérdés, hogy hány javítást kell a fogyasztónak eltűrni? Erre vonatkozóan a jogszabály nem intézkedik, ezért a következőt szoktuk javasolni a hozzánk forduló panaszosoknak: Ha a forgalmazó felajánlja a termék javítását, azt az első meghibásodás alkalmával el kell fogadni, mert ennél több nem kényszeríthető ki. A második meghibásodás után célszerű elfogadni a javítást, hiszen előfordulhat, hogy bár első alkalommal nem volt sikeres a javítás, másodszor sikerülhet. A harmadik meghibásodást követően azonban további javítást már nem kell elfogadni, mert valószínűtlen, hogy kétszeri sikertelen javítás után a harmadik sikeres legyen. Ilyenkor a termék cseréjét javasolt kezdeményezni.

    [ Szerkesztve ]

    #ÜDV!# 12-év tapasztalattal vállalok Okostelefon Szervizt Javítást Sony Samsung HTC Iphone LG stb. Budapesten minőségi alkatrészekkel dolgozom ,garanciát vállalok a munkámra ,várom minden kedves érdeklődő jelentkezését ! :)

Új hozzászólás Aktív témák