- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Magisk
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- iPhone topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Sony WF-1000XM4 - ezúttal koppan az áll
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jadro
veterán
válasz Delerium #28005 üzenetére
Kipróbálgattam. Először végignéztem FPS limit nélkül mindent. Legszebb a DLAA lett nálam, ettől nem sokkal marad el szerintem a TAA. Utóbbi viszont kisebb fogyasztással eldöcög. (Nálam szempont , nem szeretem ha feleslegesen pörög a vas. Nem az áram ára miatt hanem melegedés, elhasználódás okán.) Ez a játék szerintem töéletesen elég fix 60FPS-en is, amit RivaTunerrel lövök be. A framerate egyenes, nem döccen.
Szóval most visszavettem a 400%-os rendert 300%-ra és bekapcsoltam a TAA-t. Így az adatlapomon lévő konfiggal döccenés nélkül, tüske nélküli framerate-tel fut 60FPS-en, 1440p-ben, bekapcsolt TAA-val. Nem mellesleg sokkal szebb az egész, mint a TAA mod nélkül volt 400%-on, (Nyilván ezen a sharpness is segít.) és kb. ugyanúgy terheli a rendszert.
A DLAA/DLSS nekem nem éri meg, annyival nem szebb, mint amennyivel jobban használja a rendszert, de tény: DLAA-val a legkisebb villódzást sem sikerült felfedeznem a rövid tesztelgetés során.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs