Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feri1977

    senior tag

    Na gyerekek, ennyit a viber supportról. Az összes létező helyre fórumokba, facebookon, meg helpdesknél megírtam angolul a 4 problémám, ma írtak vissza, kb. annyi volt a lényege, hogy minden marad így, és szokjam meg.

    Az észrevételeim:

    1. Miután a másik lejött netről, ne írja még 12 percig, hogy elérhető.
    2. Alul a frissítés óta csúnya vastag fehér sáv van az írásnál, állítsák vissza a régire, mert ronda, és sok helyet foglal.
    3. A frissítés óta 20 perc beszélgetés idáig fogyasztott 10 százalékot, most 16-ot!
    4. Fent az állapot jelzőnél nem mindíg írja az állapotot, van, hogy 10 percig is várni kell, mire kiírja, hogy elérhető az illető vagy nem.
    5. Sokszor mikor a másik elérhető, percek kérdése mire kiírja, hogy kézbesítve, a másik elérhető ez ezer százalék, csak mire vissza jelez a rendszer sok idő, nem mindíg írja azonnal ki, hogy kézbesítve

    Ezen hibák egyikét sem óhajtják javítani!

    Asus M5A97 R2.0, AMD FX-6300, 8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz CL9 XMP Blu, Asus Geforce Gtx 650TI!

Új hozzászólás Aktív témák