Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikk2000

    őstag

    válasz hamikike #6879 üzenetére

    Írtam hogy általában ezt tapasztaltam, nem rád vonatkozott nyilván :)

    Nem egyedi probléma amit írsz, nyugi.

    A vibert support szerint ha rosszul van megadva a szám akkor jön ilyen érvénytelen szám hiba:
    [link] / invalid number

    Ott van ha mégis előjön, akkor "contact us", szerintem írhatsz magyarul is nyugodtan, a google fordítót talán ismerik.

    Amúgy meg én a következőket csinálnám.
    Vibert leszedném a telefonról ahogy van.
    Várnék MINIMUM 24 órát. (Ez fontos!)
    Feltenném a Vibert.
    Egy másik telefonszámról megcsörögném ezt a számot hogy tényleg csörög-e.
    Egy másik telefonszámról írnék sms-t megjön-e erre a telóra.
    Ha ezek OK, elindítom a vibert, megadom a számot, tehát +36 20/30/50 XXXXX (nem számoltam az X-et)
    Ha még mindig invalid number, akkor a fenti linken contact us a viberre.

    Esetleg annyi, ha a telón valami kókányolt volte/egyéb kavarás van, az is bezavarhat. Van olyan probléma egyes telókkal hogy volte esetén az sms nem megy. Lehet érdemes lenne a regisztrálás idejére a volte-t letiltani ha van. De fentebb javasoltam tesztelni az sms-t, tehát elvileg mennie kell. A telón meg lehet próbálni szoftverfrissítést elindítani esetleg.

    Röviden ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák