- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#20221952
törölt tag
válasz nickedez89 #1575 üzenetére
Bármikor? Minden leadásnál látta az ügyfélszolgálatos, hogy egyfolytában újra indul a telefon (első, második, negyedik leadás), vagy azt azt, hogy fekete a képernyő, világít az értesítési led és se be, se ki nem lehet kapcsolni a készüléket (harmadik leadás).
Egyébként ezt írták legutóbb le, amikor a készüléket se be, se ki nem lehetett kapcsolni, fekete volt a képernyő, miközben teljesen fel volt töltve, szó szerint idézem:
"A panaszolt jelenséget beérkezéskor tapasztaltuk, azonban ez nem minősül hibának.
Szervizünkbe tartozékként töltő és adatkábel nem érkezett. A készülék teszt töltővel hibátlanul működött. Ha a hiba továbbra is fennáll javasoljuk a töltő és az adatkábel cseréjét."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen