Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #20221952

    törölt tag

    válasz nickedez89 #1579 üzenetére

    Én fekete képernyővel és világító értesítő led-del adtam le, hogy a szerviz hogyan kapta meg, azt én nem tudom.

    Az biztos, hogy amikor töltőre kerül a telefon, akkor néhány percig nincs semmi gond sem, majd egyszer csak újra indul és kezdi a végtelen ciklusát egészen addig, ameddig el nem jut oda, hogy már nem indul újra csak fekete a képernyője és folyamatosan világít az értesítő led. Én biztos vagyok benne, hogy az újraindulások alatt is tölt a telefon és azt gondolom, hogy azért fekete a képernyője, mert akkorra már fel van teljesen töltve (természetesen változó, hogy mikorra szűnik meg az újraindulásos végtelen játék és kezdődik a fekete képernyős játék, de azt tapasztaltam, hogy 30 és 90 perc között valósul meg a töltőre való csatlakozás után).

    Most, amikor legutoljára feltettem a töltőre a telefont, akkor 67%-volt, innen indult a töltés és néhány perc múlva (átöltözés, kézmosás, ebédmelegítés) kezdte az újra indulásos végtelen ciklusát. Rögtön indultam vele a Camponában található Vodafone-ba és mire sorra kerültem (kb. 40 perccel később) még mindig folyamatosan újraindult a telefon, azt látta az ügyintéző is. Azt nem tudom, hogy a szervizben mennyi ideig volt a kipróbálva a töltés a teszt töltővel, de én próbáltam többféleképpen is a töltést, hátha jó lesz (másik azonos Vodafone telefon gyári töltőjének használata, csak a saját, illetve a másik azonos telefon töltő kábelének használata USB-ről történő töltéssel - számítógép először, autóstöltő másodszor), de mindig előjött ez a jelenség.

    Az biztos, hogy ha most visszakapom a telefont, akkor ott a helyszínen ki fogom próbálni előttük.

Új hozzászólás Aktív témák