- Yettel topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Sikerült egy hsz-ben majdnem minden félinformációt/tévhitet összehozz, ami az elektromos autókkal kapcsolatos.
Egyrészt egy normális hőerőmű az már most jobb szűrőrendszerrel rendelkezik egy autó kipufogójánál, másrészt legalább nem a belvárosban pöfögi ki káros anyagokat, harmadrészt pedig ezeket le lehet cserélni megújuló energiára, vagy legalább kevésbé szennyezőre, ahogy nagyon sok országban csinálják is.
Az akkumulátorok pedig nagyon nagyrészt újrahasznosíthatók, és ezt is kell velük csinálni majd. Szemben a benzines autód által elpöfögött benzinnel vagy az elhasznált olajjal. Nem is beszélve a bonyolultabb felépítésről, a komplex váltórendszer, motor, mozgó mechanikus elemek. Ehhez képest egy elektromos kb olyan egyszerűségű, mint egy porszívó. -
RedSwallow
tag
Nyugodj meg! Az aksik meg általában bonthatók, újrafelhasználhatók.
-
L3zl13
nagyúr
Mindig ugyanezt az érvet hallom a villanyautó szkeptikusoktól, de még egyszer sem láttam tőlük számokat amivel alátámasztanák ezt.
Számomra logikusnak tűnik, hogy:
1. mivel az elekrtomos energia "mix"-nek csak egy részét teszik ki a hőerőművek, ezért azonos hatásfokot feltételezve a teljes rendszerre a károsanyag kibocsátás is arányosan kissebb lesz elektromos autóknál.
2. nagy méretekben könnyebb fenntartani az ideális hatásfokot és könnyebb megoldani a károsanyagok kiszűrésétAki hülye, haljon meg!
-
lory256
csendes tag
Hat azert erdemes utana szamolni. Egy 400kmes hatotavu auto annyi energiat visz magaval es hasznal el mint ami 4 liter benzinbe van, es allithatjak akarhogy elo, ha toredeke energia kell akkor az toredeke szennyezes. Az akkukat nem kell busulni, mar most 97-99%ban ujra hasznosithato, teslanak, renaultnak is van ilyen, de ujra se kell egyhamar hasznositani, mert miutan az autobol kikerul lesz belole erombe tarolo, vagy szigetuzemu napelem rendszer 20 evig es utana ujrahasznositjak teljesen. Addig meg annyit kiszolgalt osszesegeben mint 3 atlagos belsoegesu motorral hajott auto, foleg hogy azoknak az a 200ezer amik hasznaljak addig is a fel autot ki kell cserelni, ellentetben a villanyautoval. Az ilyenek meg hogy fekport is alig par szazalekat termel mint egy normal auto az mar csak bonusz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
- HP 255 G8 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5700U 16GB DDR4 512GB NVMe SSD gar
- Latitude 7420 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- FULL HD Carbon DELL Latitude 7400/7490(Touch) Core I7-8665U 8x4.8GHz 256/512Gb SSD WIN11 Gar Laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs