- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Sikerült egy hsz-ben majdnem minden félinformációt/tévhitet összehozz, ami az elektromos autókkal kapcsolatos.
Egyrészt egy normális hőerőmű az már most jobb szűrőrendszerrel rendelkezik egy autó kipufogójánál, másrészt legalább nem a belvárosban pöfögi ki káros anyagokat, harmadrészt pedig ezeket le lehet cserélni megújuló energiára, vagy legalább kevésbé szennyezőre, ahogy nagyon sok országban csinálják is.
Az akkumulátorok pedig nagyon nagyrészt újrahasznosíthatók, és ezt is kell velük csinálni majd. Szemben a benzines autód által elpöfögött benzinnel vagy az elhasznált olajjal. Nem is beszélve a bonyolultabb felépítésről, a komplex váltórendszer, motor, mozgó mechanikus elemek. Ehhez képest egy elektromos kb olyan egyszerűségű, mint egy porszívó. -
RedSwallow
tag
Nyugodj meg! Az aksik meg általában bonthatók, újrafelhasználhatók.
-
L3zl13
nagyúr
Mindig ugyanezt az érvet hallom a villanyautó szkeptikusoktól, de még egyszer sem láttam tőlük számokat amivel alátámasztanák ezt.
Számomra logikusnak tűnik, hogy:
1. mivel az elekrtomos energia "mix"-nek csak egy részét teszik ki a hőerőművek, ezért azonos hatásfokot feltételezve a teljes rendszerre a károsanyag kibocsátás is arányosan kissebb lesz elektromos autóknál.
2. nagy méretekben könnyebb fenntartani az ideális hatásfokot és könnyebb megoldani a károsanyagok kiszűrésétAki hülye, haljon meg!
-
lory256
csendes tag
Hat azert erdemes utana szamolni. Egy 400kmes hatotavu auto annyi energiat visz magaval es hasznal el mint ami 4 liter benzinbe van, es allithatjak akarhogy elo, ha toredeke energia kell akkor az toredeke szennyezes. Az akkukat nem kell busulni, mar most 97-99%ban ujra hasznosithato, teslanak, renaultnak is van ilyen, de ujra se kell egyhamar hasznositani, mert miutan az autobol kikerul lesz belole erombe tarolo, vagy szigetuzemu napelem rendszer 20 evig es utana ujrahasznositjak teljesen. Addig meg annyit kiszolgalt osszesegeben mint 3 atlagos belsoegesu motorral hajott auto, foleg hogy azoknak az a 200ezer amik hasznaljak addig is a fel autot ki kell cserelni, ellentetben a villanyautoval. Az ilyenek meg hogy fekport is alig par szazalekat termel mint egy normal auto az mar csak bonusz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs