Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wiking1945

    csendes tag

    Sziasztok!
    Ígértem, hogy jelentkezem a fejleményekkel. Ma visszajött a telefon, a munka lapon: 'szoftverfrissítés"
    Különösebb meglepetést nem okozott a dolog, kb erre számítottam. A készülékcseréhez többször kell majd vissza küldeni javításra. Mivelhogy egyáltalán nem használom már a készüléket, különösebben nem zavar, hogy csinálnom kell a folyamatot, szerintem még kb. négy-hat hét lesz a vége,
    Ezzel kapcsoltban viszont kérdésem lenne a szakértőkhöz:
    Tudjuk, hogy a szoftverfrissítés nem oldja meg a gondot, ergo megint jelentkezni fog a melegedés, kilépegetés, ahogy pl. a barátom készülékénél is, amit azóta már kicseréltek.
    Szükséges-e használnom a készüléket, hogy újra jelentkezzenek a hibák? Mármint egy leresetelt telónál vissza tudja-e a szervíz követni, hogy használtam-e, telefonáltam-e vele, volt-e lefagyás, melegedés stb?
    Tehát ezt eltárolja a készülék hardver reset után is, vagy nem ellenőrizhető?
    Megmondom őszíntén, nincs kedvem kínlódni vele, mert tudom, hogy ismét rossz lesz, nem akarom felrakosgatni a navit, játékokat, berakni telefonkártyát, szóval egyáltalán használni így, hogy aztán megint töröljem le az egészet, szedegessem szét és vigyem vissza javításra.
    Egyszerűbbnek látnám, hogy pár nap után visszavinném, hogy semmi nem változott.
    Őszintén szólva szégyenlem magam, hogy ilyen trükköket csinálok negyvenéves fejemmel, húsz év szervizes múlttal...Viszont szégyellje el magát az is aki kiadja az ilyen használhatatlan készülékeket, és amikor tömegesen jelentkeznek a hibák, még szoftvert frissitget, ahelyett, hogy azt mondaná: Elnézést ez konstrukciós hiba, visszavesszük a készüléket.
    Szóval mit gondoltok, visszavihetem majd problémák nélkül a készüléket ismételt javításra, vagy kénytelen leszek megint használni és amint vacakolni kezd, csak akkor vigyem?

Új hozzászólás Aktív témák