- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wiking1945
csendes tag
Sziasztok!
Ígértem, hogy jelentkezem a fejleményekkel. Ma visszajött a telefon, a munka lapon: 'szoftverfrissítés"
Különösebb meglepetést nem okozott a dolog, kb erre számítottam. A készülékcseréhez többször kell majd vissza küldeni javításra. Mivelhogy egyáltalán nem használom már a készüléket, különösebben nem zavar, hogy csinálnom kell a folyamatot, szerintem még kb. négy-hat hét lesz a vége,
Ezzel kapcsoltban viszont kérdésem lenne a szakértőkhöz:
Tudjuk, hogy a szoftverfrissítés nem oldja meg a gondot, ergo megint jelentkezni fog a melegedés, kilépegetés, ahogy pl. a barátom készülékénél is, amit azóta már kicseréltek.
Szükséges-e használnom a készüléket, hogy újra jelentkezzenek a hibák? Mármint egy leresetelt telónál vissza tudja-e a szervíz követni, hogy használtam-e, telefonáltam-e vele, volt-e lefagyás, melegedés stb?
Tehát ezt eltárolja a készülék hardver reset után is, vagy nem ellenőrizhető?
Megmondom őszíntén, nincs kedvem kínlódni vele, mert tudom, hogy ismét rossz lesz, nem akarom felrakosgatni a navit, játékokat, berakni telefonkártyát, szóval egyáltalán használni így, hogy aztán megint töröljem le az egészet, szedegessem szét és vigyem vissza javításra.
Egyszerűbbnek látnám, hogy pár nap után visszavinném, hogy semmi nem változott.
Őszintén szólva szégyenlem magam, hogy ilyen trükköket csinálok negyvenéves fejemmel, húsz év szervizes múlttal...Viszont szégyellje el magát az is aki kiadja az ilyen használhatatlan készülékeket, és amikor tömegesen jelentkeznek a hibák, még szoftvert frissitget, ahelyett, hogy azt mondaná: Elnézést ez konstrukciós hiba, visszavesszük a készüléket.
Szóval mit gondoltok, visszavihetem majd problémák nélkül a készüléket ismételt javításra, vagy kénytelen leszek megint használni és amint vacakolni kezd, csak akkor vigyem?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen