Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz wiking1945 #821 üzenetére

    Kicsit árnyaltabb a helyzet ennél, ugyanis akár az itthoni mérnökség, akár a ZTE főmérnöksége akkor tudna javítani bármit is, ha lenne mit javítani. Csakhogy ez a készülék jelenleg ugye hivatalosan a Telenor égisze alá tartozik. Ez mit is jelent? Azt, hogy a Telenor kizárólagos forgalmazóként, kizárólagos szervizszolgáltatás is biztosítani kíván, így ő pont nem küldi vissza a ZTE-nek a hibás készülékeket, megjavítja őket. Szintén ez a Telenor nem tart igényt a szoftverfrissítésre sem, szóval tulajdonképpen azt kapják, amit kértek Ez az jelenti, hogy lesz bőven javítani való, mivel a mérnökség felé érkező dokumentációk alapján képtelenség a szoftveres és a hardveres hibákat elválasztani. "A készülék lefagy". Tessék ebből kitalálni mi baja van, mikor az adott modell a szervizben van, te még csak rá sem nézhetsz...

Új hozzászólás Aktív témák