Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KSparrow

    senior tag

    Tudnátok segíteni nekem egy dologban?
    A 7280-ba rendeltem egy alkatrészt, egy navigációs tárcsát, mivel abban a telefonban, amit vettem, szakadt volt szalagkábele.
    Grando-n találtam is, Phonedika eladótól. megküldté az alkarészt, ám a beszerelést követően nem működött csak két gomb, mikor visszabontottam, szétesett az egész, a szalagkábel megtört az új alkatrészen ahol visszahajlik, gyárilag. Mindent a hivatalos assembly videó alapján csináltam, szakszerűen, gyakorlatom is van már szerelésben, nem is kevés.
    Mivel azt mondták, hogy a garancia (1 évet vállaltak) miatt küldjem vissza, még ráfizettem 380 ft-ot a postára. Most azt írták, hogy "szét van szabdalva", és ez nem garancia. Szerintetek mit tegyek? az alkatrész több volt, mint a telefon, de csak náluk találtam, nincs más opció tudtommal.
    Nem hagyom ennyiben, hiszen egyrészt tudom, hogy igazam van (ha nem lenne, miért adtam volna fel egyáltalán, plusz ráfizetve, stb..) meg szükségem is van az alkatrészre.
    Most első körben telefonálok egyet az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesületnek, hogy mit tudnék tenni ezügyben, de ha van ötletetek, kérlek benneteket ne tartsátok bent, bármi segíthet. :R :R

    Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók

Új hozzászólás Aktív témák