Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CRTs

    tag

    válasz Pikari #79 üzenetére

    Mindig is ezt csinálta, most azért nincs új engine, mert nincs mit implementálni vagy félkész (AI), amit eddig megcsinált azt meg most csinálják utána ( lásd unity - granite, Sweeney bevallja hogy unreal5 techdemo szintet nem kell várni játékokban mert nem FÉR EL és most csinálnak hozzá streaminget). Carmack megcsinálta a streaming-et generációkkal előrébb.
    Carmack előre elolvasgatta a kutatásokat és azt csinálta utána. (RT-t is ezért szólta le előre mert elég rendesen utánanézett). Most is lehetne ezt csinálni csak nincs ilyen kaliberű egyén hogy eltérjen a fősodortól és ez nagy baj.
    Ezért van ilyen deferred shading dömping mint az idtech7-nek csúfolt valami amit crytek-től kiugrott programozó csinál és még level of detail sincs implementálva benne azért vagy bekényszerítve arénákba hogy csak egyféle enemy modelt kelljen betölteni.

    Teljes lózung hogy ez a deferred engine vonal neki tartana akármiből xD.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák