Hirdetés
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Mobilarena
Router gondok
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyerecske
senior tag
válasz Intruder2k5 #8640 üzenetére
Akkor reménykedem, erről a szolgáltatóváltásról nem is hallottam még.
Mindenesetre köszönöm a segítséget és BÚÉK mindenkinek.Én úgy gondolom, hogy azt gondolom!
-
gyerecske
senior tag
válasz Intruder2k5 #8640 üzenetére
Külföldi fórumokon is találkoztam a hibával, úgy látszik mégsem egyedi.
"I believe that the disconnects are caused by the Hardware NAT. You have to disable it by enabling QoS. You can just go into EzQoS and enable something like FTP if you don't want to use it, and it should disabled Hardware NAT.
To check that it's disabled just go into Advanced Settings>System Log>Port Forward and it should say Hardware NAT: Disabled
Software QoS: Enabled.This seemed to remedy my disconnect problems and my RT-N56U."
Nálam ez a 2 pont fordítva van:
" Hardware NAT: Disabled
Software QoS: Enabled."Viszont nem tudom hogyan kellene átállítani.Esetleg valaki akinek ilyen van tudna segíteni ebben?
Én úgy gondolom, hogy azt gondolom!
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen