Hirdetés

Aktív témák

  • Motyi

    senior tag

    Sziasztok!

    Kérnék egy kis segítséget tőletek. Asszony régi S2-es telóját oda akartuk adni ajándékba tesójának, de egyik pillanatról a másikra megbolondult a készülék. Folymatosan úgy érzékeli, mintha töltőn lenne és nagyon melegszik, pc-re kötve nem érzékeli semmi a telefont. Akku ki-be, usb csati tisztítás megvolt, de semmi hatása, szóval a probléma szervízt igényel (főleg, hogy simán nem is lehet bekapcsolni a telót, csak ha recovery módban indítom és ott tolok neki egy restartot...).Meg is rendeltem ahogy kell az otthoni szerelést, de van 1 dolog ami aggaszt picit.
    A telefon T-mobil függő, de jelenleg LPF + Cf-root van rajta (szerencsére háromszög nincs és a számláló is 0-n áll). Vissza akartam rakni a T-s LP7-et, de Pc-s odin nem játszik mivel nem érzékeli a telót, CWM app hibával leáll frissítéskor (gondolom a töltési hiba bekavar a frissítésbe) és persze mobile odin is elhasal a feladaton.
    A kérdéseim:
    1. Van valakinek tapasztalata arról, hogy samunál mennyire figyelik ezt és mennyire veszik komolyan (nem az adott régióba szánt soft használata,root)?Egyátalán mennyire figyelik, javítás elött kapásból ellenőrzik ezt?
    2. Ha esetleg a szerelő észreveszi és nem éri be egy szimpla ejnye-bejnyével akkor a gari megvonása az csak a software-re szól vagy a hardware-ra is?
    Csak azért kérdezem mert elég szomorú lenne, hogy egy más régióba szánt, de gyári soft + root miatt nem csinálnák meg a hibás usb csatit/alaplapot.

    Nagyon megköszönöm ha mogosztjátok velem a tapasztalatokat/infókat.
    :)

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák