- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beantech
tag
válasz vinczetibor #149 üzenetére
Nem értem ezt a fólia hisztit a Samsungnál. A fold 3-ról pl. pár hét alatt szép lassan feljött mert nyitásnál mindig beakadt kicsit a zsanérnál.
-
Maxxy10
addikt
válasz vinczetibor #149 üzenetére
Hova vitted be?
-
domos
senior tag
Nekem csak Yettelen keresztüli garanciáztatással van tapasztalatom Samsung készülékekkel kapcsolatban (igaz nem Fold), volt ami törött/repedt volt és szó nélkül cseréltek rajta mindent is, volt hogy konkrétan új telefont küldött vissza a szerviz.
If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.
-
vinczetibor
aktív tag
OFF topicban a Fold témáról néhány gondolat, ami most kavarog bennem.
Soha nem találkoztam még hasonló felhasználói élménnyel egyetlen telefonnál sem.
Azt mondtam, hogy soha többé nem veszek hagyományos kialakítású telefont az életben, mert annyival jobb egy ilyen nyitogatós telefont használni.
Viszont most szembesülnöm kell azzal, hogy az én felhasználói szokásaimat az előző generációs Fold 4 készülék nem tudja kiszolgálni. A Fold 3-at azért cseréltem le a Fold 4-re, mert féltem, hogy nem fogja bírni a gyűrődést további egy évig. Aggodalmaim miatt cseréltem le az újabb kiadásra. A Fold 4 egy nagy előrelépés fizikai megbízhatóság szempontjából a Fold 3-hoz képest, de bebizonyosodott, hogy nagyon messze van attól, hogy egy több évig gond nélkül használható telefonként tudnám használni az én használati szokásaim mellet. Zsebre tehető táblagépként használom. Telefon, ha hívást kezdeményezek, fogadok valamint fényképezek, de minden egyéb esetben táblagép, mert az első dolog, hogy kinyitom, ha bármi mást akarok csinálni.
Nyugodtan kijelenthetem, hogy az esetek 99%-ban a belső kijelzőt használom. A belső kijelző az, ami naggyá, különlegessé teszi és megkülönbözteti minden más hagyományos telefontól a Foldokat. Ez egy telefon és egy tablet egyben, valamint a DEX funkciónak köszönhetően egy asztali számítógép is. Három az egyben, ami egyedülálló a telefonok között.
A probléma az, hogy jelenleg nem állnak rendelkezésre azok az anyagok, amik biztosítanák egy ilyen eszköz évekig tartó problémamentes használatát.
Valójában a Samsungnak kellene felismernie, hogy jelenleg nem képes több évig problémamentesen használható hajtogatós telefont készíteni és ezért szükség lenne egy speciálisan a hajtogatós telefonokra vonatkozó garanciális javíttatási feltételrendszert kialakítania.
Ami eltér a nyitogatós telefonoknál a hagyományosoktól, azokra más feltételrendszernek kell vonatkoznia. Ilyenek például a zsanér és a belső kijelző. Nem jöhet azzal, hogy ha eltörik a belső kijelző azt nem akarja garanciában javítani, mert ha a külső kijelző törik el, akkor az csak külső behatásra történhet. Ezt a fajta telefont arra találták ki, hogy nyitogassák. Itt a külső behatás, a nyitogatás a rendeltetésszerű használat. Ha nem nyitogatom, akkor nem rendeltetésszerűen használom a telefont, mert ez egy nyitogatós telefon. Az természetesen más kérdés, hogy van néhány barom, aki valamilyen perverz, érthetetlen módon azzal szórakozik, hogy belenyomja a körmét a belső kijelzőbe és azzal megrongálja azt. Erre nem szabad, hogy garancia vonatkozzon a belső kijelzőre sem.
Muszáj lenne a gyártónak ingyen cserélnie a belső kijelzőt akár hányszor is romlik el legalább három éven keresztül. Ha ezt nem tudja vállalni, akkor ne gyártson ilyen telefont.
Ha nem tudja biztosítani, hogy a tulajdonos otthon tudja cserélni a belső kijelzővédő fóliát, akkor azt ingyen, bármennyiszer történik is a garanciális időszakon belül, azonnal a szervizben cserélnie kellene különösen, ha úgy kezelik ezt a fóliát, mintha a kijelző része lenne bár elmondásuk szerint nem az...
A különböző kopásokkal, karcokkal kapcsolatos hozzáállásuk teljesen elfogadhatatlan.
Nem tudnak olyan tokot biztosítani, ami védené a telefont, mert sajnos nincs ilyen gyári tok, akkor a Foldoknál nem szabadna, hogy ezzel foglalkozzanak.
Úgy gondolom, hogy ameddig nincsenek meg a feltételek egy legalább három évig megbízhatóan, problémamentesen használható hajtogatós telefon gyártására, addig a gyártónak kutya kötelessége lenne az ilyen telefonokat vásárlókat megkülönböztetett módon kezelnie, hossszabb könnyített garanciális feltételeket biztosítani számukra. -
gilfoyle
őstag
válasz vinczetibor #155 üzenetére
Egyetértek a leírtakkal. A hajtogatós telefonok meg tudják változtatni a használati szokásokat - legalábbis nálam sikerült. Már nem jó a 6.5+ -os kijelző + tablet ha a közelben van, minden kell egyben.
Kb. a 3-as megjelenése óta olvasgatom a különféle Fold fórumokat, csoportokat, sokan panaszkodnak a kijelzőtörésre, talán a 4-es széria jobban is törik mint a 3-as. A javításra, illetve a mondvacsinált okok miatti elutasításra is volt több panasz, főleg amerikai, indiai, és persze itt a PH!-n. Ez van sajnos.
Nagyon remélem az 5-ös már jobban fogja bírni. -
vinczetibor
aktív tag
válasz gilfoyle #156 üzenetére
Az én Fold 4-emet megjavították 48 órán belül. Kb. 3 óra múlva kapom vissza. A zsanér romlott el és nem lehetett kinyitni. Egyelőre annyit tudok, hogy kicserélték a külső és belső kijelzőt, valamint a teljes telefonházat. Valószínűleg nem tudták szétszedni és össze-vissza törtek mindent.
-
domos
senior tag
válasz vinczetibor #157 üzenetére
Ez a standard eljárás (szerintem), ahogy írtam, mi is nettó új telefonokat kaptunk vissza javítás után, pedig csak pl. töltőcsatlakozó gondja volt, de cseréltek mindent is.
If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.
-
Maxxy10
addikt
válasz vinczetibor #157 üzenetére
Kb 10 perc alatt szét lehet szedni a telefont.
-
vinczetibor
aktív tag
Biztos szét is szedték 10 perc alatt csak utána már nem lehetett összerakni.
A zsanér miatt nem lehetett kinyitni. Cserélték mindkét kijelzőt és mindkét akkumulátort a telefonban és az van a hibajegyzékben, hogy a képminőség nem volt megfelelő és az érintőképernyő (touchscreen) nem működött. Biztos a szétszedésnél megsérültek a kijelzők. Semmi baj nem volt a kijelzőkkel, de örülök, hogy cserélték őket. -
tojokrá
friss újonc
De mire jó ez a cucc? Mármint amire nem alkalmas egy mezei telefon. Netán nem lehet rajta telefonálniÍ? Mert akkor tényleg korszakalkotó lenne.
-
iFixit
tag
"akik a Fold-táborba már beléptek, azok nehezen szoknak vissza egy hagyományos telefonra", ez konkrétan rám nem igaz, Z Fold 3-at minden mérlegelés nélkül cseréltem S23 Ultrára, nem használtam a belső kijelzőt annyiszor mint amennyiszer számítottam volna rá, valamint a munka helyem sem kímélte volta,fém és por hamar megölte volna, így ment.
Ha valamelyik hirdetésem felkelti az érdeklődésed itt hamarabb érsz el :06-30-5-77-11-55
-
Nodin
friss újonc
Igen, de a munkahelyi körülményeid nem tették lehetővé, hogy megóvd a nagyon sérülékeny belső kijelzőt, amit ráadásul alig használtál. A privát telefonom egy Z Flip4, amit szinte biztos, hogy Z Flip5-re fogok cserélni, ha lemegy az ára 300 ezer forint alá. Mellette a céges telefonom egy S22, de azt munkaidőn kívül a fiókomban tartom, nem rohangálok két telefonnal. Privát felhasználásra hagyományos okostelefont már el sem tudnék képzelni.
-
-
veterán
Nekem most volt ugyan így. Szerintem én is újat kaptam, bár ez egy iPhone 14 Pro. Törött volt a kijelző és a hátlap is aztán most meg patika szóval szerintem nem cserélték elől hátul...
Amióta elérhető megvan és továbbra is nagyon jó ez a Fold élmény szóval nem bánom, hogy váltottam rá S23U-ról.
[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz Leonardo91 #170 üzenetére
Ez igaz, de többször használom kinyitva, mint az S-Pent elő vettem...
Ha fényképezni akarok akkor úgyis viszem a kamerámat, átlag pillanatokra pedig bőven elég amit ez tud (legalábbis nekem)! Ne érts félre, lehetne jobb nyilván örülnék neki, de azért annyira nem rossz.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Maxxy10
addikt
válasz Leonardo91 #170 üzenetére
Facebook rá es Instagramra( átlag felhasználó) szerintem teljesen mindegy.
-
opr
veterán
Igy, hogy mar megvan a telo lassan 3 hete, csinaltam egy akku tesztet:
Tegnap reggel 8-kor vettem le a toltorol (magyar ido szerint).
Most 20%-on all az akku. Elvileg a szokasaimnak megfeleloen ez meg kb 6,5 orara lenne eleg, de nem akarom hagyni sokkal tovabb merulni, megy a toltore.Szummazva, roviden:
Akku toltottseg most: 20%
Hasznalat: Kb 50-50 kulso-belso kijelzo.
Screen on time: 9 ora (plusz az apro)
Screen off time: 22 ora (plusz az apro)
Hatralevo ido a telo szerint: ~6,5 oraJatszani nem jatszok rajta, nem is fogok, arra van PC meg PS5, igy otthonrol dolgozas mellett semmi ertelme telefonon bohockodni.
En ezzel teljesen elegedett vagyok, abszolut nem kell izgulni az akkuido miatt, gyakorlatilag nem is szoktam nezni hogy all, mert teljesen biztos vagyok benne, hogy a szokasos reggel 7-8-tol este 1-2-ig tarto napomat siman kibirja, mindegy, hogy ez olvasassal, navigacioval, zenehallgatassal, bongeszgetessel, meetingezessel, akarmivel tortenik. Ami miatt picit gyorsabban merul, mint ha csak ugy lenne hasznalva, az az, hogy van rajta work profil. Szoval ha valakinek ez nincs, es ugy hasznalja, mint en, az ennel jobb akkuidore is szamithat.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
veterán
Készülékbiztositast szerettem volna a kötni a Yettelnél a telefonra és hiába van úgy reklámozva, hogy bármilyen telefonra lehet még amennyiben nem ott lett vásárolva akkor is, valamint az ügyfélszolgalat által is ugyan ezt az információt kapva nem lehet rá kötni. Ki sem hozza a rendszer a készüléket. Ez most nagyon bosszantó....
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
a.sebi
őstag
Sziasztok !
Van valakinek tapasztalata a gyári Spen es tokkal ? Nekem folyamatosan kihullik a cerka belőle . 34.000-ért feldughatná magának a Samsung . -
Leonardo91
senior tag
Aki rendes tokot keres annak ajánlanám EZT
Tegnap jött meg, és nem hiába ,hibátlan szokásos Spigen minőség| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |
-
7Heads Drago
veterán
válasz Leonardo91 #181 üzenetére
30k egy tok rá??? huuuuh
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Leonardo91
senior tag
válasz 7Heads Drago #183 üzenetére
És ez még nem is a legolcsóbb... A gyári tokok árai nagyon elvannak szállva
| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |
-
boksz
senior tag
Aki a samsumgól vette a készüléket és kötött rá biztosítást, az hol kötötte? Illetve mi kell hozzá?
https://www.flickr.com/photos/boksz/
-
veterán
Én Yettelnél akartam, de eddig még nem lehetett sajnos. Megnézem majd a héten újra.
SES-ben csak akkor lehetett volna rá kötni, amikor megvettem Samsung.hu-tól pedig nem is tudsz rá kötni vételkor sem úgy tudom.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Mr.Mercury
aktív tag
Sziasztok!
Tudom, hogy nem teljes mértékben a telefonhoz köthető a kérdésem, csak közvetve, de szerintetek létezik olyan bolt, szerviz, ahol felraknak telefonra (jelen esetben ugye a Fold 5-re) olyan kijelzővédő fóliát, amit külső beszerzésből visz az ember? Tudom, hogy erre sehol sem adnak garanciát, de nekem már az is jó lenne, ha valaki nálam tapasztaltabb fóliafelrakó tenné meg.
Mercury
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Mr.Mercury #187 üzenetére
speedshop esetleg, ők elég profik
-
Héliosz
tag
MM Clearplex erre nem jó?
Ha lebeszélünk egy üzletet, kérlek legyen Benned annyi, hogy állod a szavad. Nem nagy dolog. :)
-
Snoop27
őstag
Kissé behalt a topik, ami részben jót jelent, hogy nincsenek vele problémák. Mindenki meg van vele elégedve?
LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
veterán
Hát aki megvette biztosan. A fröcsögők egy része már bejelentéskor kiadta magából amit akart sok újat meg egy jó készülékről aminek negatívumjai nincsenek (a korábban áttárgyaltakon kívül) nem nagyon van mit beszél..
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
vinczetibor
aktív tag
Hááát nem tudom. Használd két évig és majd megtudjuk a negatívumokat.
Nem egészen egy év után nem lehetett kinyitni a Fold 4-emet. Mindent cseréltek benne és most azon imádkozom, hogy kibírja az S24 Ultra megjelenéséig. Biztos lecserélem, hogy utána fél év múlva visszaváltsak a Fold 6-ra. -
veterán
válasz vinczetibor #194 üzenetére
Őszintén mondom, hogy bár kitartana nálam addig egy telefon, de mostanában 2 havonta cserélem. S23U sokáig bírta, februártól egészen a Fold5-ig, de hiába szeretem és tetszik stb, ha kijön az új szifon tuti váltok rá..
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Beantech
tag
Én ma megint megnyomkodtam a telefonokat.
Még mindig tipródok mint lúd a jégen hogy cseréljem-e a Fold 3-at Fold 5-re vagy várjak egy kicsit Honorra vagy menjek át S23 Ultrára.
Abban egyre biztosabb vagyok hogy az S23 ultra már nagy nekem, pedig volt S21 ultrám de már annyira hozzászoktam a fold 3 keskenységéhez és hogy stabil 1 kézzel hogy szenvedés volt ma bűvészkedni az S23-al.[ Szerkesztve ]
-
-
opr
veterán
válasz Beantech #197 üzenetére
En mar biztos nem tudnek visszamenni sima tepsitelefonra.
Honor meg jol nez ki/jol hangzik, csak a szoftver erosen kerdeses."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest