Hirdetés

Aktív témák

  • JJ hunter

    aktív tag

    válasz Oppenheimer #1647 üzenetére

    "Egyébként hidd el, benned is kavarognának az érzelmek, miután elviszed szervizbe a telefont egy teljesen nyílvánvaló hibával és puszta rosszindulatból elkezdik neked bemagyarázni, hogy annak úgy kell működnie...Inkább a multi oldalára álltak és azt védték meg egy, a cserével járó pár tízezres kiadástól, mint hogy elismerték volna a hibát és normálisan bánnak az ügyféllel, ahelyett hogy megpróbálják átbaszni."

    +1.

    ezt énis megtapasztaltam a SE szervíznél, meg a vodánál...menyasszonyom telója nincs féléves, és sz@r. mindig más baja van, és a kedves szervizes csaj, mert miért is ültetnének a pult belső oldalára hozzáértő srácokat, bár lehet az csaj is, csak konyítson vmit a műszaki dolgokhoz, és ne próbáljon hülyének nézni, h az márpedig úgy van, és úgy kell működnie. nagyon fel tudja b@szni az ember agyát az ilyen...

    [ Szerkesztve ]

    Samu GalaxyS » S3 Neo » Mi A1

Aktív témák