- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
Aktív témák
-
Chosen
addikt
Igazából az alapokat már most összeírtam, a CMC, gammához nem nyúlni, a többihez vagy egy kalibráló kell vagy nagyon jó szem és sok tapasztalat. Minden készüléknek kicsit mások gyárilag a színei is, ezért nem tudok egy globális ajánlót írni. Összehasonlítási alapunk is kb csak nekünk van kalibrált monitorral.
Az útmutató előtt érdemes elolvasni a cikkemet, kicsit könnyebb megérteni a kalibrálást, hogy pontosan melyik csatorna mit változtat: [link] (fehér pontos rész a lényegi esetünkben.)
Ez csak CM9 colorra érvényes: Tehát, akinek nincs kalibrált monitora, az tegye mondjuk egy fehér papírlap mellé (nappali fénynél, lámpa torzít) valami fehér háttérrel (pl. PH! főoldal egy része) kb olyan fényerőn ahogy beltérben használja (setbrightness app play-en) és nézze meg melyik szín van a leginkább túlsúlyban. Nálam egyértelműen a zöld volt alapból. Akkor először a zöldböl vegyen vissza addig amíg el nem kezd pirosodni a fehér szín, majd onnan vissza egy olyan szintre amíg nem is zöld, de nem is piros. Majd ugyanígy kicsit vissza kékből amíg sárga, majd vissza olyan szintre hogy még ne legyen kék, de sárga sem. Tapasztalataim szerint egyetlen SGS-sem sem túl piros alapból, tehát a piros csatornához ne nyúljunk, csak is a zöld és a kékhez. Fényerő állításával módosulni fognak a színek, ezért kellett még az elején olyan fényerőre állítani amivel beltérben használjuk. De ez nagyon komplikált, mindenképpen kalibráló eszköz kellene hozzá, az alaphoz képest így jobb eredményt lehet elérni, de messze lesz a kalibrált állapottól, főleg ha valakinek nincs viszonyítási pontja (kalibrált monitor) és tapasztalata a témában.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen