Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mpo

    veterán

    válasz dethroner #114435 üzenetére

    Mielőtt még bűnbakot csinálnál belőlem, tisztázzunk egy-két dolgot.
    Ilyeneket írtál:
    - Ha valamivel nem vagy tisztában, inkább ne adj másnak tanácsot!
    - De a boltot ajánlottad.

    A digitalko-tól 2014-ben rendeltem és semmi problémám nem volt, de nem az emlékeim, hanem a jelenlegi állapot alapján ajánlottam az aqua (bolti garancia) helyett a digitalko gyártói garanciát.
    Fordítva lett volna hiba.

    Az én hibám szerinted az volt, hogy a digitalko-t ajánlottam, ha megnézed az arukereso-ben a kérdéses tévét, ott is az szerepel ma is:
    Minden termékünk hivatalos magyar garanciával!
    Ha a webshopjukban nézed, most is ez van:
    2 ÉV hivatalos, gyári garancia

    Meg ez is a digitalko oldalán van:
    A termékeket a hivatalos, magyarországi márka képviselet teljes támogatásával és garanciális hátterével árusítjuk! A termékekhez NEM saját, úgynevezett "bolti garanciát" mellékelünk, a garanciális szervizelés a gyári garancialevéllel közvetlenül a gyártók magyarországi szervizhálózataiban történik.

    Az edigital webshopjában:
    Garancia: 1 év - Gyári garancia
    (A termék regisztrációja esetén: +1 év)

    A magyar nyelv és a jogszabályok szerint melyiknek nem lehet hinni?

    Többször rendeltem én is az edigitaltól, ha te azt ajánlod én meg a digitalko-t, akkor szerinted én felelőtlen vagyok és bűnbaknak kiáltasz ki.

    Ha makulátlan lenne az edigital, még akkor sem lenne igazad.
    Google:
    tékozló homár extreme digital 9150 találat
    békéltető testület extreme digital 2390 találat

    Én egyiket sem védem és nem is szidom, nincs érzelmi viszonyulásom a webshopokhoz, de amit te ajánlottál és nagyon büszke vagy rá, akkor olvasgass az edigitalról. Ha ezt valaki végigolvassa, innen biztos nem rendel.
    [link]

    Ha mindenki kiverné a balhét és nem csendben visszaküldené a terméket (ahogy te is), akkor lehet, hogy a digitalko már nem működne, ha valóban kamuzik a gyári garanciával.
    Rá lehet a próbavásárlókat küldeni, legfeljebb áttérnek a bolti garanciára ők is, de legalább nem hamis információ lesz a webshopjukban.

    A Samsung is tud szemétül hozzáállni a szervizhez és a szerelőhöz, mint a barátom légkondijának gyári hibás kültéri egységénél tette. A szervizes ismerősöm szerint az LG a legnormálisabb, az ügyfél az első.

    Ha érted, akkor már elavult.

Új hozzászólás Aktív témák