Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • evitiguF

    senior tag

    válasz Polgesz #139141 üzenetére

    Én is utánaolvastam a neten, és ezt csak megerősíteni tudom, hogy szériahiba lehet.
    Ma reggel a samsung élő chat alkalmazását használva beszéltem velük, a kollegina elég lerázó módon azt mondta, hogy mivel 72órán belül vagyok, forduljak az üzlethez, akitől vettem, és cseréltessem ki a teljes készüléket, vagy 14 napon belül vagyok, álljak el a vásárlástól.
    Felvettem a bolttal is a kapcsolatot, nagyon rendesen álltak a dologhoz, bevittem a talpat, és kicserélték nekem, de ezzel is éppen olyan ferde. :(((
    Így lehet, hogy nálam a TV felfogató csavarpozícióiban van a hiba, és hiába cserélem magát a talpat/tartót.
    Azért ezen felbuzdulva én is írok a Samsungnak, hátha...

    @ Milka 78 - igen, ahogy fentebb is írtam nagyon elégedett vagyok, és én is csak megerősíteni tudom, hogy a Q70-es egy igen jó készülék, szerintem abban az árkategóriában elég erősen ajánlott! Nagyon gondolkodtam én is, hogy melyik menjen vissza... de a kis árkülönbözet miatt a Q82-re esett a választásom.

Új hozzászólás Aktív témák