- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Yettel topik
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celtis
veterán
válasz Héliosz #133571 üzenetére
Még egy ilyen fotóról is nehéz megítélni, hogy mennyire erős a felhősödés. Ez nagyban függ az expozíciótól.A saját TV-mről is olyan képet csinál a telefonom, hogy magam is megijedek, pedig a valóságban egyáltalán nem vészes a helyzet.
Másból kell kiindulni. Mégpedig abból, hogy téged a TV normál használatában mennyire zavar ez a jelenség.
Természetesen érdemes az ügyfélszolgálat által javasoltakat kipróbálni, Pl. csökkenteni a háttérvilágítás fényerejét, ha maximumon van. Ha a javasolt beállításokkal sem elfogadható a készülék működése, akkor a készülék javítását kell kérni. Teljesen indifferens, hogy a Samsung technikusa mit gondol. A TV-t te nézed, tehát neked kell, hogy megfeleljen. Pont.Azt javaslom, hogy írj még egy levelet az ügyfélszolgálatnak, de ne kérdezzél meg vitatkozzál, hanem tegyél kijelentéseket, mégpedig azt, hogy a készülék a számodra nem megfelelő, nem a felhősödés tényével van gondod, hanem a mértékével, és kérd a készülék haladéktalan kijavítását. Tedd hozzá, hogy az ismételt elutasítás esetén a fogyasztóvédelemhez fogsz fordulni.
Ha megint lepattintanak, akkor a helyileg illetékes Békéltető testülethez kell egy beadványt elküldened. Ez interneten is megtehető. Ők még egyszer megkeresik a Samsungot, utána tartanak egy meghallgatást, ahova el kell menned elmondani az érveidet. Feltételezhetően a Samsung nem küld képviselőt csak egy szakvéleményt, hogy ez sajátosság, stb. Eleve bukták, ha kiderül, hogy annyi fáradságot sem vettek, hogy megnézzék élőben a TV-det. A tárgyaláson bemutathatod ezeket a képeket, ott ugyanis nem szakemberek ülnek, és hüledezve az ilyen képeken neked fognak igazat adni. és felszólátják a Samsungot, hogy 15 napon belül javítsa ki a hibát.
Utána még a Samsung keresztbe fog tenni neked ahol tud. Ugyanis akkora parasztok, amekkorát még nem hordott a hátán a föld.Én ezt már végigcsináltam, szerintem itt egyedül. 9 hónapom ment rá, de a Samsung a végén visszavásárolta a mocskát, és utána még rátettek egy lapáttal a görénykedésben.
SOK SIKERT! Ha kell segítség PM-ben keress meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen