- Huawei Watch Fit - hajtás, kartárs!
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- iPhone topik
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
ma A legfrissebb renderek alapján ránézésre nem lehet majd megkülönböztetni a Pixel Watch 3-at az elődjétől.
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
rainman72
nagyúr
válasz Celtis #153564 üzenetére
Én neki se futottam egy "kis" felhősödésnek,így is kevés a hajam
Inkább megváltunk egymástól.
Pedig jó áron volt a tv és képminőség,táv.
op.rendszer az eddigi legjobb volt.
Sajnálom(mert jó ügynök volt )hogy ez megy,vagy nem veszel,vagy megtanulsz együtt élni a tv kisebb nagyobb hibáival.TCL TS-8132 Philips 65PUS8518 Samsung 85CU8002 Fire tv 4K MAX
-
JAckass6
tag
válasz Celtis #153564 üzenetére
Lehet rossz a taktikám, de én az Alza irányába jeleztem az igényemet, nem a Samsung felé, tudtommal nekik kell vagy a gyártóval, vagy saját szervizükkel intézi a dolgot, illetve én velük állok a vásárlás kapcsán szerződésben. Kérelmem pedig vagy a hiba elismerésére, vagy amennyiben elismerjük ezt normális működésnek, a forgalmazó vásárló felé köteles tájékoztatásának hiányára irányul, mivel egy olyan működési tényezőre, ami nullára redukálja a felhasználói élményt, semmilyen formában nem hívják fel a figyelmet sem a portálon a termék jellemzői között, sem a papír alapú használati útmutatóban, csakis a TV-n elérhető e-manual hibaelhárítás részében, amit nem is vagyok köteles elolvasni a vásárlást követően és a termék használata nélkül (amivel elveszik a 14 napos elállási jog) nem is érem el.
A Samsung tud erről a hibáról / tényezőről, és tudatosan elrejti, ezzel félrevezetve a vásárlóit, ami tisztességtelen és talán még törvényt is sért vele (nincs semmilyen jogi tudásom).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen