- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Realme GT 2 - aláírjuk
- iPhone topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Mobilarena
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cseri0058
őstag
Kint van a magyarításokból a v4-es verzió.
[v4-es verzió] -
Peace
nagyúr
Küldetések is furák, hogy semmi szint meghatározás. 21-es vagyok, semmit nem haladtam a történettel, de a missziók során aztán mindenféle szinttel találkozom, 1-44-ig volt itt már minden. Érdekes.
-
addikt
Rendszerenként itt meg tudod nézni a szükséges szintet
Robotok ellen amúgy mi a legjobb fegyver/lőszer? Belefutottam egy küldibe ahol hemzsegnek a rohadékok és fél óra gyepálás után szinte kifogytam mindenből és meghaltam.
[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Pistu_
tag
Ha az ellenfelek velünk szinteződnének akkor meg az lenne a baj hogy egy sima spacer is komoly fenyegetést jelent 15 óra játék után is.
Biztos a játék körüli hype okozza ezt a van sapka/nincs sapka jelenséget.Nem ellened irányuló támadásnak szánom, félre ne érts. De rettentő sokszor futok bele ilyen teljesen egymásnak ellentmondó eszmecserékbe.
#1804 smc
Robotok ellen leghatásosabbak a lézerfegyverek. Bár én CQC-bab shotival is tudtam ellenük érvényesülni[ Szerkesztve ]
-
sheep
addikt
Sztem eleve úgy kellett volna megoldani a scant hogy ha megnyomod a gombot akkor letapogatja a környezetet mint pl a Tomb Raider-ben, és ami fontos az világít.
Kicsit túl van gondolva ez is mint sokminden más.MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Peace
nagyúr
Elbeszélünk egymás mellett szerintem. Én csak azt nem értem, hogy miért nincs egy recommended level jelzés a küldetések mellett. Nem mintha eddig nehézséget okozott volna bármi is, mert nem figyelem. Odamegyek bárhova és lerendezem. Csak néha felkaptam a fejem, hogy ilyen 20+ szinttel magasabb dögöket ölök.
-
Lacielvtárs
nagyúr
srácok én azt figyeltem meg hogy ha sokkal magasabb rangú ellenség van előttem egy harcban, akkor a gránátok segítenek valamelyest, de
általában mindig van a közelükben valami amit ha meglősz akkor felrobban és megtépázza őket. és mindjárt feleződött a HP-jükpersze nem minden esetben de a Mantis küldinél 44-es robotágyúk voltak, amikkel nem bírtam és érdekes de alattuk volt két gáz tartály amit véletlenül felrobbantottam
azóta ezekre is odafigyelek most márbocsi nem konkrétan neked akartam címezni
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
freddirty
senior tag
A térképen egy-egy rendszer szintjét meg tudod nézni, ha éppen oda visz a küldid. Mivel szabad az utazás így aztán elkeveredhetsz 50-es rendszerbe is akár az elején. De ez így van jól egy bethesda rpg-ben.
Más fejlesztők játékaiban messze nincs ennyi kontent, ott dinamikusan húzzák utánad a környezet szintjét ami egy rpg elemeket/fejlődést tartalmazó játékban egy kényszerpálya hisz minél több időt kellene a játékosra rákényszeríteni hogy eltöltsön (mondjuk mert el akarják adni a cosmetic shitet a fejkesztők...). Ergo 30 óra fejlődés után is egy akármilyen csóri mob is lever. Egy akcióorientált játékban ez ok de fejlődésre és storyra alapozó rpgben nagyon nem. Ezért jó hogy a bethesda emellett döntött.fred
-
Arolotifar
őstag
válasz Lacielvtárs #1808 üzenetére
Hamar rá lehet jönni, hogy mi robban, miből jön mérgesgáz, stb. Mondjuk, én megszívattam magam, amikor barlangban felrobbantottam egy gáztartályt és pukkantak utána a mérgesgázok is
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz gulupeti #1812 üzenetére
Hát itt vagy szkenner módban vagy és akkor értelemszerűen tudsz szkennelni meg jelzi a felszedhető tárgyakat, helyszíneket, távolságokat, kapsz egy legjobb útvonalat a kijelölt küldi felé, cserébe nem tudsz interakcióba lépni ajtókkal, személyekkel, vagy a másik módban vagy és akkor kb. semmit nem jelez, cserébe tudsz interaktálni. Más játékok manapság ezt úgy oldják meg általában, hogy gombnyomásra felvillan minden egy pillanatra és akkor gyorsan tudsz orientálódni, vagy egyáltalán nincs rá szükség és minden azonnal látható.
Ilyen két fél-fél értékű nézetet régen pl. az Assassin's Creedek használtak (high profile - low profile), de nem véletlen kukázták ott is, felesleges nyűg volt. 30 óra alatt a Starfieldben sem látom igazán értelmét, egyetlen nézettel meg lehetne oldani mindent, ami a játékban van.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
myckey
veterán
válasz Arolotifar #1815 üzenetére
Be lehet járni a planétákat, de azok cellákra vannak szedve, amiket az űrből is látni-nevezetes pontok- segítségével...
A részek pedig nagyok, nem kicsit...
Egyébként a falat is ki lehet kerülni, van rá megoldás, átverés. Olvastam róla is"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
cintula187
addikt
Ez most impulzusból lesz, elnézést nem trollkodni akarok, de ennyire optimalizálatlan terméket ritkán látok. A 300 ft-os game passt talán megérte. Ha 30 napon belül kijön rá valami csoda patch hogy LOW on se akadjon be másodmercekbe akkor folytatom, de ez így kritikán aluli.
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz Arolotifar #1814 üzenetére
ismerős
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
veterán
-
Ellia
addikt
válasz Lacielvtárs #1808 üzenetére
Mondjuk a Mantis küldinél a tornyos rész egy elég egyszerű puzzle,
a padlón betűk vannak és, ha helyes sorendben lépkedsz rajtuk végig nem fognak rád lőni a tornyok. Megoldás az egyik hanganyagban van amit találsz menet közben. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz gulupeti #1824 üzenetére
Engem ajtóknál zavar baromira, hogy végigsöprök egy szobát szkenner módban és utána vissza kell váltani, majd a kövi szobában megint vissza, ha egy szekrényt akarsz kinyitni akkor megint oda-vissza...
Igazából az a vicc, hogy a talajon ez a játékmenet tokkal-vonóval Fallout 4 és ott nem volt szükség ilyenre, de gondolom így megvan az az illúzió a fejlesztők részéről, hogy innováltak valamit (feleslegesen).[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
myckey
veterán
válasz gulupeti #1824 üzenetére
Bizonyára szubjektív, mint sok sok más dolog...
tetszés nem tetszés szerin t skatujáznak emberek, veszik "hibának"...
A játékmechanika, tulajdonság -gameplay, mindenhol más.Én pl. váltogatom a Scannert, sokszor nem is érdekel, tehát na....
BadPritt
aztán máshol meg sokkal inkább Skyrimnek mondják....
na bumm[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
veterán
válasz Arolotifar #1826 üzenetére
Pontos!
Szinte minden mellékküldetést megcsináltam ami eddig elérhető volt és felajánlkozott. , mert nem tudtam hogyan kell. Tegnap néztem róla YT videót szóval most már értem csak éppen mivel minden alapanyagot eladtam, hogy legyen zseton ezért most az nincs hozzá szóval újra kell gyűjteni vagy gyorsba venni..Supply postot nem tudtam még építeni ami két mellék küldetés The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
myckey
veterán
válasz Bad Pritt #1830 üzenetére
Nem a Bethesda készítette? mintha ezt olvastam volna...
na b+, akkor tuti kell benne ilyen emberekkel beszélgetni, meg sok szart cipelni és lopni[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
addikt
válasz Bad Pritt #1827 üzenetére
De miért kell a scanner mode hogy kilootolj egy szobát?
Engem inkább az zavar hogy a zseblámpa is azon a gombon van csak hosszan kell nyomni. Ezt még szoknom kell, sok helyen a hosszan nyomom kicsit túl hosszú. Tegnap kipróbáltam kontrollerrel is, hát ezt sem fogom többet. :S Főleg hogy végre kezdem megszokni a gombokat, már képtelen lennék megszokni egy új layoutot..
Az amúgy mi a búbánatos francért van hogy az én séta tempóm sokkal lassabb mint azé akit követnem kell, a futásom meg sokkal gyorsabb? Erre lenne jó a kontroller, de az már nem fog menni..5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
sheep
addikt
válasz gulupeti #1812 üzenetére
Csak az alap probléma az hogy scannelés közben nem tudsz kb semmit csinálni.
Ami még idegesítő számomra az a meggyőzés képessége a párbeszédeknél, kb. találomra kell választani és talán jó lesz talán nem...Egy csomószor volt olyan hogy nem sikerült meggyőzni és visszatöltöttem a mentést, utána kiválasztva már nem fogadta el jónak azt a válaszlehetőséget amit először igen.
Majdnem maxon van a skillem de így sem könnyebb, erre van valami okosság mit kell figyelni? A Deus Exben pl tök jól meg volt oldva hogy figyelni kellett a válaszra adott reakciókat.[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
addikt
válasz Arolotifar #1815 üzenetére
Egyelőre részlegesen cáfolnám a teljes bejárhatóságot, mivel konkrétan csak a Pontem holdon teszteltem alaposabban. Semmi érdekes nem csábítja ide az utazót, tetszés szerint válaszható ugyebár a leszállás, a fárasztó séta pedig inkább felfedezés jellegű, hiszen erről - is - szól ez a kaland.
Az űrhajótól számítva kb. 4600 m távolság megtétele után ugrik fel a Boundary Reached, ami nyilván egy ekkora kört jelent. A balgaság valójában az, hogy a játék nem teszi erőteljesen szem elé azt a javaslatot, hogy ugorj vissza a hajódhoz, szállj fel ÉS landolj ismét egy távolabbi ponton, mert ott is van ám látnivaló! Úgyhogy gyakorlatilag blokkokra van osztva, tehát a bejárhatósági korlát így értendő, nem hazudtak, ahogy arról sem, hogy a felfedezésre váró pontok, tárgyak és érdekességek jó része abszolút random kerül a játékosok elé!
Gyakorlatilag két kört mentem csak itt, a nyersanyagokon kívül találtam elég durván őrzött fegyvergyárat (nem igazán sikerült belül felfedezni teljes egészében, de majd visszatérek ), üzemeket, valami másik gyárat, logisztikai lerakatokat... és egy teljesen ismeretlen létformát, de ebből is csak a 2/1 lett még meg (vaskos xp jutalommal). Ezeken kívül egy roggyant konténerben egy ilyen remek fejfedőt:
EPIC Hauler's Space Trucker Space Helmet, aminek szintén nincs fix fellelhetőségi helye... itt már azt mondtam megérte a túrázás, de visszafelé még egy ismeretlennek szkennelt helyet is megnéztem: industrial outpost és máris elloptam egy Crimson Fleet Phantom-ot.Tehát megfogadva a készítők tanácsát, miszerint némi felkészülés után igenis bátran induljak el felfedezésre, és egy-egy kisebb (lakatlan) hold látogatása is meglepetésekkel kecsegtet, akkor nem érzem magam becsapva. Ez viszont időt igényel (és persze megfelelő ruházat nélkül tüdőbajt), de összegezve megérte ez a pár óra is, legalábbis számomra, mert pont erre vártam.
[ Szerkesztve ]
-
WoodrufF
tag
Közel 10 órába telt mire kipucoltam Kreet -en az első pályarészt, ha így haladok nagyon durva végigjátszás lesz óraszámban..
Meg se néztem máshol is le lehet-e még szállni azon a bolygón, az építésbe se mentem bele csak ami a küldihez kellett, a pók viszont rendesen megizzasztott.A bázisnál ahol a láva van, fel lehet venni egy küldit, hogy ellenőrizzük le a szellőzőrendszert, azokat merre találom, le kellene rakni két érzékelőt, nem mutat semmit a térképen!?
-
myckey
veterán
Nem probléma, az egy funkció, anmit nem muszáj aktiválni.
De a semmitől többet tudsz azért csinálni még a letapogatóval,is....ugyan már.Én spec kontrollerrel irányítok, le sem tojom hogy milyen hosszan kell nyomni a lámpához ugyanazt a keyt.
DE nem is a letapogatóval élem a játékbeli életemet....Meggyőzés-persu...
[gamesradar
Fel kell tölteni, a kapott pontokkal stb....interakció közben."Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
Erről írtam fentebb....
Be lehet járni, és kutakodni kell, de Cellákra van osztva a mindenm is
De vannak az űrből is jól látható pontok, van ami nincs jelölve.Itt összeszedte kolléga, a bolygó bejárhatóságát
[link][ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Sas7
tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Doctor Who (2005)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Spórolós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Eladó garanciális, kifogástalan állapotú PS 5
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol fejhallgatóval hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BONTATLAN! Nintendo Switch OLED 64GB!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen