Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #41133696

    törölt tag

    válasz ollie #24010 üzenetére

    Ja, de hogy ezt mi okozza lövésem sincs... Az első vásárlás után kicsit fura volt, hogy nem érkezett SMS, de nem törődtem vele, mert van olyan, hogy órákat késik, így kapsából a supportnak írtam, és ott írták meg a tutit. Leellenőriztem az adatokat, bár a kártyaszámot nem tudtam, mert az utolsó négy számjegykivételével ki *-ozta a rendszer. Így bízva abban, hogy nem rontottam el tettem még egy próbát, és másodjára már le is vonta, és sikerült is aktiválni. Ha nem jött volna össze létrehoztam volna megint egy új kártyaként.

    Amúgy az első kódot ugye letiltották, ezért a kudarc-ért - mely egyébként nem az én hibám volt hanem a banki rendszer és az ő rendszerük közötti kommunikációs zavar-, ellőttek két kulcsot, egyet letiltottak ugye, illetve kaptam egy újat.

    Ami még érdekes, hogy miért nem azután küldi ki a kulcsot, miután levonta ?:)

Új hozzászólás Aktív témák