Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Parci #801 üzenetére

    200k km a vezérlés csereperiódusa az én H4-ben meg a fele... Ez azért sokat elárul.

    Hivatalosan: Egyrészt adócsalásnak számít ugyanis a gépjárműadót a teljesítmény alapján fizeted, ha utólag felerősíted a géped akkor többet is kéne fizetned...
    Másrészt az nkh-val kéne engedélyeztetni a módosított szotfvert (alapvetően befolyásolja az autó viselkedését így fokozottan kockázatos beavatkozásnak számít) ami nagyon nehézkes dolog és nem is biztos a pozitív végkimenetel.

    Nem hivatalosan: Kb sosem derül ki, műszakin nem nézik. Ha nagyon ordít róla, hogy piszkált motor akkor esetleg küldhetik szigorított műszakira de ez nem, hogy nem jellemző kb fehér holló eset (nyilván ha az 1,3-as Favoriton ott figyel a csiga meg az IC meg az olajhűtő akkor azonnal küldik szigorítottra).
    NKH szokott mérőpados ellenőrzéseket tartani (jellemzően az autópályákon mert ott a pihenőben van hely a mobil mérőpadnak). A jó hír hogy a gyári névleges teljesítmény + 10%-tól van csak bünti tehát egy kis tuning belefér. A másik jó hír, hogy inkább csak teherautóknál/buszoknál mérnek tengelyterhelést mert az tuti bevétel forrás.

    mod:

    Jorus: Eddig egy emberrel beszéltem erről de körberöhögött, hogy egy szívót minek tuningolni úgy sem lesz érdemi erőnövekmény ilyen kis motor esetében. De lehet egyszer rászánnám magam mégis... :U
    De sz@r helye meg nem vinném.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák