Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reaper

    őstag

    válasz ESP #11039 üzenetére

    Nem hiszem, hogy bárki belekötne, ha műszakilag megfelelő állapotban van, és közlekedésre alkalmas.
    A motorszám marad, ez az ami a műszakisokat érdekli, valamint, hogy hozza a kibocsájtási értékeket, meg lehessen vele állni, a fő elemek meg ne rohadjanak. Mivel kívülről nem lesz pimpelve soha, ezért még csak feltűnő sem lesz, így aztán a kutyát se fogja zavarni, hogy más a hengerfej, gyújtás, computer. Persze ha összefutok egy kicsit kukacoskodó, és hozzáértőbb rendőrrel akkor lehet probléma, de azok úgyis inkább csak mérnek valahol, inkább az ilyen dolgok miatt szoktam aggódni :D

  • Szplöttyy

    senior tag

    válasz ESP #11039 üzenetére

    Az mindegy, de a blokk ugyan az csak át kell pakolni a dolgokat, tehát motorszám marad. Max ha kötözködni akar megkérdezi miért van két vezértengelyed. A motorcserénél meg(többek között) az a feltétel hogy az új motor nem lehet roszabb besorolású mint a régi. És mivel a 96 utáni az már zöld vagy kék vagy milyen plakettes, a Gti meg euro I azért nem lehet. A 96 elöttiek meg mind piros matricásak, azokba bele lehet. Elvileg az 5 ajtósba is. De szerintem a sedánba is. Bár ez is sokmindentől függ, mert a forgalmitól függ.

    Off téma de például volt rá példa, hogy a forgalmiban annyi volt, hogy Márka/Tipus és alatta hogy 1.4 stb. Abba lehetett papirozni az 2.0 motort. Ugyan olyan autóba, viszont Márka/Tipus 1.4 Felszereltség stb(pl Swift 1.3 GLX) abba meg nem. Mivel ugye "Swift 1.3"-ba nem volt csak "1.3-as" motor. De itthon mindent lehet okosan, csak azt nagyon okosan kell már. Amiket leírtam nem NKH-tól származó infók. Nem 100% de én így tudom.

    Smoke & Torque

Új hozzászólás Aktív témák