- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi A2 - fejlődött is, meg nem is
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz pex156 #69007 üzenetére
Igen, a könyv ennyit ír:
Győződjön meg arról, hogy a használt mo-
torolaj megfelel az alábbi minőségi előírá-
soknak:
• ACEA A1/B1, A3/B3, A3/B4, A5/B5
• API SL, SM, SN
• ILSAC GF-3, GF-4, GF-5Valóban a C3 az részecskeszűrős fejlesztés, de ugye a Suzuki a mai napig a szög egyszerű Ecstar F9000 5W-30-at rakja/ajánlja ezekbe a motorokba, ami API SM szabvány.
Megoszlanak a vélemények. A régi M16A motorhoz teljesen jó az API SM, annak kb mindegy, hogy modernebb szabványú kerül-e bele vagy sem, de vannak akik húzzák a szemüket, hogy a modernebb turbós K10C és K14C motorokba miért ezt rakják.
Én kettős érzéssel állok a dologhoz. Egyrészt megnyugtatóbb lenne valóban, ha modernebb olaj kerülne bele, másik oldalról nézve azért van már bőven tapasztalat és futott kilométer a K10C és K14C motorokkal, GPF-el és nem nagyon hallani azt, hogy az évek alatt, vagy ilyen 150-200e km-es futások mellett gond lenne a gyári olajat használva.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz pex156 #69007 üzenetére
Kíváncsi vagyok mi lesz itt a megoldás. Nem értek az olajokhoz, én mindig azt hittem az acea Cx olaj a dízelekbe való, de lehülyéztek az olajos totyikban. Hiszek nekik de ha elmagyarázták volna nem halnék meg annyira hülyén.
Biztos van valami a katalizátoron kívül a kéményben?
Biztos ugyan olyan kell a benzines koromszűrőhöz mint a dízelhez?ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 2042
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Toyota topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Diablo IV
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Elektromos autók - motorok
- Robot fűnyírók
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest