- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Doze
aktív tag
válasz B-Man072 #11977 üzenetére
A fék ennyire nem állítja be a kereket... az annyit jelent hogy 50-100bar fékolaj nyomás van. (mintha izomból állnál a féken) Kizártnak tartom, hogy ilyen előfordulna... Esetleg eltört a féktárcsa és keresztben áll a nyeregben... de levetted a kereket, egybe volt nem? Mondom ott a difi-féltengely-kerék-csapágy párossal lesz valami... Mindenesetre nem egy mindennapi dolog..
Majd írd meg mi volt tényleg a baj...
-
Doze
aktív tag
válasz B-Man072 #11979 üzenetére
Most hogy mondod annyi az eszembe jutott hogy, kopott nagyon a fèkpofa ugyebár. Az annyit tesz, hogy a nyeregben nagyon kinn van a dugattyú. Règi cuccnál megesik a belső korrodáció ergo fennakad a dugatyú vègállásban... jobban jársz ha az egèsz nyerget leszeded kalapáccsal lekocogtatod. Ha megvan akkor visszatuszkolod valamilyen fogóval... de jobban jársz ha szètborìtod az egèszet.. a fèk nem játèk
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs