- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24+ és a Samsung Galaxy A55
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Netfone
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SRII
őstag
válasz Bandus99 #17386 üzenetére
Más markanal nem lett volna 29k ból 48? Utalod a suzukit mert átvertek téged (is) a hitellel?
valamit félreétettél, nem a hitel miatt utálom a suzuki márkát, és ha már fizetek 48k egy autóra az ne suzuki legyen ismét! (de átvertek ezzel egyetértek )
roberto211: tudom hogy jó autók, szeretem is az enyémet,(nem utálom a márkát) de ha már ennyit fizetek, és ha lenne mód egy másik autót venni, s vagy autó vásárlás előtt álok nem suzukit vennék ismét.
[ Szerkesztve ]
Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
Doze
aktív tag
válasz Bandus99 #18483 üzenetére
Havi 1x nem árt bekapcsolni, kb ennyi... akkor sem kell hogy sokat menjen. pl: 5 perc.
Az a baj a manuál klímával, hogy az mindig csutkán megy, ha túl hideged fúj el kell tekerni a levegő szabályzót a meleg felé, így a hideg+meleg levegőt keveri... csak hát így nincs "spórolás" vele, a digit klíma ezért jó, mert belövöd 22 fokra, aztán télen/nyáron annyit csinál, mind1 hogy fűteni vagy hűtenie kell.
Személy szerint úgy szoktam csinálni a dolgot, hogy megy kettesen a ventilátor, rákapcsolom a légkondit, ha nincs túl meleg, x idő után áthűti az utasteret. Ha már nem kell a hideg, akkor kinyomom az AC-t, de ventit nem, így még elég hosszú ideig tolja be a hűvös levegőt, mert van némi tartalék a hűtőrendszerben. Aztán ha meleget érzek megint rákapcsolom,
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Bandus99 #18970 üzenetére
Elsőként mindenképpen elemet cserélnék, meg ha kicseréled érdemes kicsit kitisztítani belülről, lehet valami kosz a gomb alá szorult stb..
Lehet csak 9 hónapos, de ha sokat állt, akkor is megeshet az ilyen... Ha az sem, akkor is szét kell szedni... megnézni belülről mert valami nem érintkezik rendesen.
Egyébként nem ördögtől való szerkezet, van benne egy immo chip, a többit fillérekből lehet cserélgetni, kulcsot is lehet másolni, csak az immo chipet kell ide-oda pakolgatni.
-
Doze
aktív tag
válasz Bandus99 #19195 üzenetére
Nem, vagyis, félig meddig
A lényeg az az hogy a motor 4400-as fordulatnál adja le a maximális forgatónyomatékát, viszont ez még önmagában nem jelent semmit. Ugyanis nem a maximális nyomaték a lényeg, hanem az hogy xy fordulatszámokon mennyire egyenletes a nyomaték leadása...
Képzeld el, hogy mondjuk lenne 156Nm pont 4400 fordulatszámon. de mondjuk 4000 és 4800-nál csak mondjuk 50nm lenne... ne tévesszen meg, ez csak egy feltételezés, (a fenti adatok fényében), de annál jobb, minél alacsonyabb fordulatszámokon már jelen van a forgatónyomaték. A pontos adatokat akkor tudnánk ha látnánk az összes motorról egy nyomatékgörbét.
Általában minél több nyomatékot sajtolnak ki egy szívó benzinesből, annál szűkebb az a fordulatszám tartomány amin lehet használni. (pl pont a versenymotorok ilyenek, mert ott pl kitalálják hogy 5000-7000 közt használják csak), de utcára nekünk az a lényeg, hogy a fordulatszám teljes tartományában, legyen elegendő nyomaték. A diesel autók, és a turbó benzinek ezért vannak előnyben, mert ott turbó van.
-
Harkovz
aktív tag
válasz Bandus99 #20448 üzenetére
Igen 1.6.Műszer szerint 5,8,kiszámolva 6,2 6,3-ra jön ki szerintem ez is jó,nem szoktam tötymörögni,néha jól meg is hajtom.És ugye ez 4x4-es.Ködlámpa és DLR.Osram LeDriving fog.És kanyarfény is egyben.Drága volt,de megéri nagyon jól néz ki nem a gagyi kategória,erős a ködlámpa funkció is!5 év garancia van rá.Könnyű beszerelni én magam tettem és kötöttem be.
[ Szerkesztve ]
-
Des1gnR
őstag
válasz Bandus99 #22385 üzenetére
Nem tudom, egyelőre nem volt olyan hideg, hogy azt mondjam, hogy ma veszek egyet
Motion_Blur: Uhh ez pöpec. Egy ilyen nekem is jól jönne, de a közelbe sincs még kiadó se.
[ Szerkesztve ]
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
Hego
tag
válasz Bandus99 #22385 üzenetére
Én 1,5k-ért vettem egyszer a madaras teszkóban. 2-3p után már melege volt a tojásoknak, úgyhogy odaadtam faternak.
Volt egyszer totalcaron egy cikk erről. Ahh, itt is van. http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/01/08/rotyogjanak_azok_a_tojasok/
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Kornel
veterán
válasz Bandus99 #22486 üzenetére
Arra en is, mert elfelejtettem lenullazni elotte a bc-t.
Tippelni tudok csak, a mutato allasabol, hogy maskor mennyit eszik, mert ugye az addig megtett ut atlaga ment fentebb a kijelzon...
Tippre 10-15 liter / 100 km lehetett a fogyasztas, egyebkent a nagyatlagom kicsivel 7 liter felett van, koszonhetoen a telnek es a szelesebb es nehezebb gumiknak, nyari gumival szerintem kicsivek 7 alatt lenne, ugy, hogy azert van benne nyomkodas is rendesen -
roberto211
őstag
válasz Bandus99 #22802 üzenetére
Magam meg a suzukisok ellen is beszélek (úgy mondom ezt hogy ugye nekem is suzukim van s továbbra is suzukinál szeretnék maradni) de ezt mindenki észreveszi minden elfogultság nélkül mondom,hogy ha valaki beül suzukiba akkor barom módon elkezd közlekedni tisztelet a kivételnek, illetve akkor nem ha nem kalapos a suzukis azaz nem 60év fölött van)...
Én úgy ultem be a régi swiftbe kezdő jogsisként meg úgy vettem,hogy áhh én leszek a világ leglassabb legurasabb vezetője , ugye hozzászoktam francia kocsikhoz(anyám,apám).. Beültem 3 ajtós gls swiftbe,második alkalomnál kipróbáltam milyen az a padló...
Aztán sorba ismertem meg a kocsit, sorba feszegettem a határokat ami akkor nagyon friss jogsisként veszélyes volt de olyan szempontból jó,hogy megismered a saját autódat..
ÉS az a furcsa,hogy más gyártmányú kocsinál nem érzem azt h most nyomni kéne, hogy most elkéne rúgni 6ezerig, h most csinálnom kell egy 0,01s -es váltást, stb stb pedig még minsig csak egy ezres swiftről beszélünk... Hétvégén vezettem egy pug 306ot... Abba se éreztem azt h most nekem nyomnom kell, végigdöcögtem 50el a városon 4-es ben.. Átültem suzukiba egyből toltam neki.. Ilyen ez , nem kell meglepődni... Szeretik a boyracerek, szeretik a fiatalok a sport változatokat mind a régiből mind az újból és tényleg nem lehet megállni h most ne talpald..
És így lett nálam is a 5,5l es fogyasztásból átlag 7, sűrűbb fékbetétcsere, meg sűrűbb olajcsere,stb,stb...
De ez nem egyenlő az autórongálással.. Mert ugye én meg is csináltatom ha valami van vele nem csak hajtom amíg szét nem esik...
Hogy miért nem tolnak az audisok-vw-stb-k? Nem tudom.. Mert más az autó " szelleme" talán, más az autó környezete és nincs az embernek kedve ahhoz,hogy most talpalja mint az állat a töbliteres dízelt..
De amúgy a régi 16i compactokban(e36) ,megnézed a fiatalokat ugyanúgy nyomják mint a fiatal suzukisok annyi különbséggel h 1.3as suzuki előtt nem nagyon szoktak lenni. Inkább mögötte de ez nagyon off..
Lényeg mindenki vezessen úgy ahogy biztonságba érzi magát, illetve ahol még érzi az ő és az autója határait.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
válasz Bandus99 #22811 üzenetére
Egyébként swifthez is van ilyen, sőt a legujjabb szériáshoz meg már 100% oem... tehát keret sincs hozzá.
Egyébként kínai eladóknál van igazából mindenféle autóhoz, csak a minőség kétséges. 1 kitalálja a többi másolja, aztán ellepi a piacot. (aminek igazából még márkajelzése sincs)
2 kínai márka van ami jó: Pumpkin, meg a Witson, viszont a win CE op. rendszeresek nagyon gagyik.
Remélem beválik a kütyü..
-
pjen
félisten
válasz Bandus99 #23634 üzenetére
Én kifejezetten a fogyiról írtam,nem leharcolt olajról és 200K t futott,szétkopott motorról.Szerintem nem véletlen a 6-7 fokozat.A melós autónk most egy kangoo maxi 1,4 diesel és 1800/min fordulatnál már ég a lámpa,hogy kapcsoljak fel.Természetesen ilyen szinten nem értek hozzá,de mindenhol azt szajkózzák minél alacsonyabb a fordulat annál kevesebb a fogyi.
-
-
Tomics
addikt
válasz Bandus99 #23824 üzenetére
Mert a szemle után a károkozó biztosítója nem ismerte el a kárt, mivel a kisbuszon nem keletkezett sérülés. Azért nem, mert a kisbusz hátsó ajtó zsanérjával nyomta meg az ajtóimat. (mindezt annak ellenére, hogy a károkozó elismerte!!!)
Pereskedni nem akartam, így maradt a casco amit teljeskorűen a márkaszervíz intézett...
Jó lecke volt nekem is, mert rendőrt nem hívtam és szemtanúval se lett aláíratva a betétlap.
Nekem komplett cserélték, mondjuk én így is akartam, mert ugye 1 hónapos új autót nem szivesen kalapáltatok meg fényeztetek újra. Úgyhogy rendeltek 2 új ajtót, így színben sem tér el, olyan mintha gyári lenne. Meg gondolom a szervíznek is jobban megéri így, úgyhogy ezt javaslom Neked is ha fizeti a biztosító.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Tomics
addikt
válasz Bandus99 #23826 üzenetére
A helyszínen nem. Meg ugye rögtön leálltunk a forgalom elől az útról (piros lámpánál történt az eset)
Naívan azt hittem nem lesz semmi gond a biztosítóval, mert elismerte a hibáját.Így hogy van fotód róla nem lesz gond
Szerintem mindent intéz a márkaszervíz, neked csak menni kell a kocsiért.[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
tboldi
nagyúr
válasz Bandus99 #23819 üzenetére
Nálunk is van hasonló szitu, egy biciklis tekert neki az autónak nem rég. Per pillanat arra várunk, hogy a biztosító elküldje a szükséges papírokat a márkaszerviznek (szintén casco). Pár kép: [link]
Ha érdekel kicsit bővebben, keress vissza itt, illetve az autós topikban.[ Szerkesztve ]
-
gerii
addikt
válasz Bandus99 #24511 üzenetére
Nem ugyanott állva nem működik a kulcs? Mert nekem volt olyan, hogy egy bizonyos helyen parkolva még a kocsi mellett állva sem érzékelte. Elemcsere után sem. Kicsit arrább gurulva viszont simán ment, szóval valami zavaró jel volt ott. Ezért is nézem meg a kilincset mindig, mert soha nem lehet tudni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen