- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz ^Clown #23780 üzenetére
Ugye a fagyálló -72 fokos, és rá van írva hogy mindenképpen hígítani kell, jellemzően -36 fokra. A -60 fokos szinte teljesen tömény.
Persze nem kötekedni akarok, csak ebben a témában most otthon érzem magam mert én 2 napig cseréltem a fagyállót kíváncsi vagyok hogy ez szervizben hogy megy, átöblítik-e a rendszert többször stb.
Jó hogy ennyit rászántál amúgy, meg fogja hálálni a törődést az autó
mennyi volt amúgy a szerviz? Ha lehet akkor tételesen
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Doze
aktív tag
válasz ^Clown #24385 üzenetére
Most figyelem mennyi olaj fogy majd. Annyit vettem eszre hogyha pl meleg este van reggel jobban füstöl, ma reggel pl kicsit hidegebb volt egy nagyon minimális volt csak... ha ez a 10 fok különbség szamit neki 5w40-el (ami kicsit higabb csak) akkor szerintem nem vészes a dolog. Ami benne volt szerintem 10w40 azzal pl semmi sem volt. Azért nem is vettem eszre....
Mondjuk meg fogom csinaltatni, nem erdekel. , de akkor a szelepvezetoket is csereltetem, nehogy az legyen hogy az kopott es úgymond billeg a szelep aztan az uj szimeringeket 1000-2000 alatt kiveri megint. +10k miatt nem fogok a falra mászni. Mondjuk erősen hajlok ra hogy a szerelés reszet magam csinalom, jo persze a gépi munkával nem tudok mit kezdeni...(szelepvezetok, sikolas) lehet meg hengerekre kellene ramerni, mennyi a kopresszio, ha alsó határ közelében van akkor mar nem tart semeddig kilokni a dugokat es gyűrűt rakni rájuk. ... ahogy nézegettem nem az alkatrész sok, hanem a tomitesek amiből azért illik ujjat rakni osszerakaskor. Aztan jarhatok nyugodtan 5w30-al nyugodtan
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz ^Clown #24390 üzenetére
Egyébként most is úgy érzem hogy kimenne, ha nem fososkodnék ezért az 1-2 füstpamacsért.... mert szerintem 50-100k igy is bele lehetne csavarni.
Amúgy a fogyi nagyon jó volt 6 alatt megállt, azért amit észrevettem hogy 3000 fölé teljesen felesleges pörgetni, nem azért mert nem megy, hanem mert nem kell. Azért az sx4 sokszor járt 3-4k között, ennek nem kell... mondjuk ha úgy használnám azért enne bőven ez is.
Barátnőm 1.4 68 lovas fábiája már közel sem ilyen szerencsés , vezérműláncot lecserélték, na akkor már a gyertyát is cseréljék.... na mi történt? Hív a szerelő mondja hogy berohadt a gyertya... ne szedje ki?, vagy próbálja meg, én hülye mondtam neki próbálja.... kiszedte a menetet a hengerfejből , 520.000ft-ért lehet ilyen autót is venni. De már 200k ki lett szórva rá...
-
Doze
aktív tag
válasz ^Clown #24437 üzenetére
A regi swiftekbol nem tudom melyik hidrotokes de az tuti hogy az 1.3 es az 1.3 16v lehet es kell is szelephezagot állítani.
A gömbölyű 1.3 es 1.5 swiftekbol, ignisekbol mindegyik hidrotokes... azokban nem kell... félreértés elkerülése végett nem azért mert vvtsek... mert a kettő nem biztos hogy kez a kézben jar... egyedul az sx4 első szeriaja lapkas, abból is az 1.5, az 1.6 nem... szal arra ra kell nezni néha.
A lapkásnal, femkorongok adjak a hezagot, ami egyben időtálló, de nagy meló állítani. (Uj lapkak kellenek)... reginel meg a hagyományos kontraanyas megoldás...
Hidrotoke jó dolog, viszont érzékeny az olajra, mert az "hezagol" benne, ha nem kap olajat, akkor csattog mint a fene, egyebkent a rossz szelephezagnak is ez az ismerve... +teljesítmény vesztes, nagyobb fogyasztás...
Hidrotoke tovabbi rossz tulajdonsága hogy ugy 8000f/perc fölött, a vezermutengely akkorát basz a hidrotokere hogy az menten kiengedi magából az olajat... elmegy a szelephezag... ott csakis a lapka
-
HUNPSP
aktív tag
válasz ^Clown #24437 üzenetére
Egyetértek és alátámasztom amit a többi Suzukis kolléga írt: az én 1.3-as szedánomnál is állítottunk szelephézagot (nem automatikusan), valóban érdemes volt. Kőbányán egyébként tudok javasolni szervizest ahova én is mindig viszem, márkaszervizt nem tudok.
Nálam múlthéten felkerült a Debica nyári gumi, ami 2009. évi gyártású, én úgy sejtem ez lesz az utolsó éve, aztán azon nyomban kuka. Elég kemény már, kicsit hangos is, de nem zavaró annyira. Használhatom a nyáron nyugodtan, vagy féljek hogy esőben gond lesz vele? Most tegnap nem volt, hiába próbáltam kicsit a határokat feszegetni, meg múltév végén amikor elraktam, akkor szépen 60-nal toltam esőben, amíg a többiek 40-45tel "cammogtak", szerencsére nem volt gond. Vigyázok azért, nem akarok problémát. Időnként megyek autópályán, inkább ott érzem hogy talán nagy sebességnél gond lehet ezekkel a régi gumikkal.. mire figyeljek, mi a tapasztalatotok?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
dnelb
veterán
-
Kornel
veterán
válasz ^Clown #24584 üzenetére
Nem lesz, hanem már régen az.
Gyakoribb szerintem, mint az ominózus váltó nyelestengely csapagy.
Ilyenkor csak rohogok azokon, akik szerint minek váltó és fékolajat cserélni, még jó abba bármi,a motorba is jó a 10w40...
Utána meg sírás van, amikor a kasszához kell fáradni 280k-t kiperkalni.
De amilyen a mentalitás, vesz inkább egy ugyanolyan szr bontottat -
-
Motion_Blur
félisten
válasz ^Clown #24584 üzenetére
Nálam sajnos megvan ez a hiba: [link] elmúlt 2 évben eddig 4-5 alkalommal jelentkezett, de sajnos pont akkor amikor a leginkább kéne a fék... köszi a cikket, így már tudom hogy miért van.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz ^Clown #24686 üzenetére
195/45 r15 kő rá 😂😂😂
Komolyra fordítva a szót, jóval nehezebb lehet a nagyobb gumi, valószínű azért okozott tobbletfogyasztast.
Valószínű ha a civicrol leszednem az olomnhez 225/45 r17-et a szinten nehéz felnikkel, és felmenne egy valóban könnyű fém r16, akkor jóval kevesebbet enne.
Érezni, ahogy az 1.8 megharcol a malomkerekekkel.[ Szerkesztve ]
-
Studi
addikt
válasz ^Clown #24686 üzenetére
Az az 1 liter azért nem teljes egészében fogyasztás növekedés, mert a 175/70R13 kerülete bő 5%-al nagyobb, az óra pedig a gyári mérethez van belőve. Ha 1km-t írt az óra, akkor te 1050m-t tettél meg kb. De persze ez csak kis részben kompenzálja a többletfogyasztást. Ekkora különbségnek amúgy azért nem kellene lennie.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen